Երևան-Բաթումի-Երևան միջազգային գնացքը կգործի հունիսի 14-ից
2026-ից քաղաքացիություն ստանալը կփոխվի հիմնովին. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Հենրիխ Մխիթարյանը կարող է դառնալ միակ ֆուտբոլիստը՝ երեք ՈւԵՖԱ գավաթներով. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Հայաստանում բանջարեղենի գները աճել են 28%-ով
Սևանա լճի մակարդակը մեկ ամսվա ընթացքում բարձրացել է 21 սանտիմետրով
Ապահովագրական ընկերությունների ակտիվները 2025թ․-ի առաջին եռամսյակում կազմել են 100.9 մլրդ ՀՀ դրամ
IDBank-ը նոր մասնաճյուղ է բացել Կապանում. դիտեք ABNews.am կայքում
Որքան գումար է կուտակվել Հայաստանի կենսաթոշակային ֆոնդերում. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Ինչպես գտնել լավ վարձատրվող աշխատանք Հայաստանում՝ ըստ պաշտոնական թվերի. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Ինդոնեզիայում ավտոմեքենաների վաճառքն ապրիլին աճել է 5%-ով
Փոխանցման 1% հատուկ սակագին՝ ԱրարատԲանկի հաճախորդների համար. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Rocket Line միավորում և հետաձգում. Idram&IDBank հավելվածի նոր թարմացումը. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Այս շաբաթվա ներդրողի օրացույցը. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Անցնող շաբաթվա այլ կարևոր իրադարձությունները ֆինանսական շուկաների համար. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Խոշոր նվերներ՝ Ani Product-ի Jucinad ապրանքանիշից իր հավատարիմ սպառողիներին. դիտեք ABNews.am կայքում
ԱրարատԲանկ․ ապագա ուսանողից՝ առաջնորդ. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
25% idcoin՝ բոլոր ավիաընկերություններից տոմս գնելիս․ IDBank. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Ճապոնիայի ՀՆԱ-ն 2025-ի առաջին եռամսյակում նվազել է 0.2%-ով
Երևանում օդի ջերմաստիճանը կհասնի 20-22 աստիճանի
Qatar Airways-ը Boeing-ի հետ կնքել է 96 միլիարդ դոլար արժողությամբ պայմանագիր

Որտե՞ղից են հայերն ամենից շատ օնլայն գնումներ կատարում

Ապր 26, 2025 14:30
58

Վերջին տարիներին Հայաստանում օնլայն գնումները զգալիորեն աճել են։ Բազմաթիվ գործոններ, ինչպիսիք են ժամանակի խնայողությունը, լայն ընտրանի առաջարկները և համեմատաբար մատչելի գները, նպաստում են հայ սպառողների նախընտրությանը ինտերնետային գնումների հանդեպ։

Ահա հիմնական աղբյուրները, որտեղից հայերը նախընտրում են կատարել օնլայն գնումներ․

1. Միջազգային առևտրային հարթակներ

  • AliExpress
    AliExpress-ը շարունակում է մնալ հայ սպառողների շրջանում ամենապահանջված միջազգային հարթակներից մեկը։ Այն առաջարկում է մատչելի գներով բազմազան ապրանքատեսակներ՝ հագուստից մինչև էլեկտրոնիկա։ Չնայած վերջին տարիներին մաքսային նոր կանոնակարգերն ազդել են գնման ծավալների վրա, AliExpress-ը շարունակում է մեծ պահանջարկ ունենալ:

  • Amazon և eBay
    Թեև այս հարթակներում գները հաճախ ավելի բարձր են, քան AliExpress-ում, բայց Amazon-ի և eBay-ի վստահելիության, բրենդային ապրանքների առկայության և արագ առաքման հնարավորությունները գրավում են բազմաթիվ գնորդների:

  • iHerb
    Առողջապահական և կենսակերպի ապրանքների որոնող հայ գնորդների համար iHerb-ը շատ տարածված ընտրություն է, հատկապես կենսաբանական հավելումների և կոսմետիկ միջոցների գնելու համար։

2. Տեղական օնլայն խանութներ և պլատֆորմներ

  • Cartly, 1in.am Market, YerevanMall Online
    Տեղական օնլայն խանութներն աճող պահանջարկ ունեն, հատկապես սննդամթերքի, հագուստի և կենցաղային ապրանքների գնումների համար։ COVID-19 համավարակի ժամանակ դրանց զարգացումը արագացավ, և այս գործընթացը շարունակում է խորանալ։

  • Տեխնիկայի խանութների օնլայն բաժիններ
    Մեծ պահանջարկ ունեն նաև տեխնիկայի խանութների՝ օրինակ VivaCell-MTS-ի, Ucom-ի, Zigzag-ի և Vega-ի օնլայն հարթակները, որտեղ գնորդները նախընտրում են գնել հեռախոսներ, նոութբուքներ, տնային տեխնիկա և այլն։

3. Սոցիալական մեդիա և մասնավոր վաճառքներ

  • Instagram և Facebook Shops
    Վերջին տարիներին շատ անհատ ձեռներեցներ և փոքր բիզնեսներ սկսել են վաճառք իրականացնել սոցիալական ցանցերում՝ առանց պաշտոնական վեբկայքի։ Հատկապես հագուստի, աքսեսուարների և ձեռագործ իրերի վաճառքը ծաղկում է Instagram-ում և Facebook-ում։

  • Marketplace հարթակներ
    Facebook Marketplace-ը դարձել է մի հարթակ, որտեղ մարդիկ գնում և վաճառում են ամեն ինչ՝ սկսած կահույքից մինչև ավտոմեքենաներ։

4. Սննդի և առաքման ծառայություններ

  • Glovo, Menu.am, Yummy.am
    Սննդի առցանց պատվերների ոլորտում այս պլատֆորմներն առաջատար են Հայաստանում։ Դրանց միջոցով ոչ միայն ռեստորաններից սնունդ են պատվիրում, այլև սուպերմարկետներից և հատուկ խանութներից տարբեր ապրանքատեսակներ։

Ինչու են այս հարթակները գերիշխում

  • Գնային մրցակցություն և ակցիաներ
    Սպառողները հաճախ ընտրում են այն հարթակները, որտեղ կան զեղչեր, կտրոնային համակարգեր կամ անվճար առաքման առաջարկներ։

  • Ավելի լայն ընտրանի
    Հատկապես միջազգային հարթակներում հասանելի ապրանքների տեսականին շատ ավելի լայն է, քան տեղական շուկայում։

  • Հարմար վճարման և առաքման մեխանիզմներ
    Տեղական օնլայն խանութները մեծ ուշադրություն են դարձնում ապահով վճարման տարբերակների, ինչպես նաև արագ և մատչելի առաքման ծառայությունների կազմակերպմանը։

Ապագա միտումները

Օնլայն առևտուրը Հայաստանում կշարունակի աճել՝ հիմնականում հետևյալ ուղղություններով․

  • Շուկայական տեղական պլատֆորմների ավելի մեծացում

  • Ավելի շատ niche (նեղ ոլորտի) օնլայն խանութների ի հայտ գալ

  • Վճարման ավելի հարմար տարբերակների ներդրում՝ (օրինակ՝ Buy Now Pay Later)

  • Ավտոմատացված առաքման և վերադարձի ծառայությունների զարգացում

 

Բաժանորդագրվեք մեր Տելեգրամյան ալիքին՝ բիզնես ոլորտի ամենաթարմ և կարևոր նորություններին առաջինը ծանոթանալու համար: