Օգոստոսի 1-ից QR կոդով մեկերթ տոմսի թղթային տարբերակը դուրս կգա շրջանառությունից
Վրաստանում տարեկան գնաճի մակարդակը կազմել է 4.0 տոկոս
Տեխասում առնվազն 24 մարդ է մահացել աղետալի ջրհեղեղի հետևանքով․ ևս 25 մարդ անհետ կորած է
Ռուսաստանի քաղաքացիները պարտավոր են փոխել անձնագրերը, եթե նրանց արտաքին տեսքը զգալիորեն փոխվել է
Թրամփը պատրաստվում է բանակցություններ սկսել TikTok-ի վաճառքի վերաբերյալ հնարավոր գործարքի շուրջ
Աշխատանք կա, բայց ուրիշի համար. ում է փնտրում 2025-ի աշխատաշուկան. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Աշխատակիցները թաքուն են օգտագործում ԱԲ, սակայն դա կարող է վտանգավոր լինել. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
ԱՄՆ-ն սպառնում է ԵՄ-ին սննդամթերքի արտահանման վրա 17% մաքսատուրքով
BRICS երկրների ֆինանսական ակտիվների ծավալը գերազանցել է 60 տրիլիոն դոլարը
Չինաստանը հակադեմպինգային մաքսատուրքեր է սահմանել եվրոպական կոնյակի վրա
Թրամփը կարող է այս տարի Չինաստան մեկնել. Bloomberg
2025-ի մայիսին ՀՀ աշխատատեղերը հասել են 790 հազարի՝ 2018-ի համեմատ աճելով 198.6 հազ․ կամ 33.9%-ով
Հունիսին Հայաստանում գները նվազել են մայիսի համեմատ. տարեկան գնաճը կազմել է 3.9%
Ինչի համար ենք բոլորս վճարում մեր գրպանից. Հայաստանը սուբսիդավորում է օդը. վերլուծությունը abnews.am-ում
Ուջանի մոտից երթևեկությունը տեղափոխվում է Հյուսիս-հարավի նորակառույց ճանապարհ
Մեկ օրում բացահայտվել է 108 հանցագործություն, որոնցից 6-ը՝ նախկինում կատարված
Մոսկվայում հայտնաբերվել է «Տրանսնեֆտ»-ի փոխնախագահի դին
Հունիսին գները նվազել են 1.3%, տարեկան գնաճը՝ 3.9%, բանջարեղենը՝ -23.6%, դրամը՝ 384.2 դրամ
2025-ի մարտի դրությամբ Վրաստանի արտաքին պարտքը կազմել է 25.5 միլիարդ դոլար
Տրանսպորտի վճարման թղթային QR կոդով տարբերակն օգոստոսի 1-ից դուրս կգա շրջանառությունից

Որտե՞ղից են հայերն ամենից շատ օնլայն գնումներ կատարում

Ապր 26, 2025 14:30
60

Վերջին տարիներին Հայաստանում օնլայն գնումները զգալիորեն աճել են։ Բազմաթիվ գործոններ, ինչպիսիք են ժամանակի խնայողությունը, լայն ընտրանի առաջարկները և համեմատաբար մատչելի գները, նպաստում են հայ սպառողների նախընտրությանը ինտերնետային գնումների հանդեպ։

Ահա հիմնական աղբյուրները, որտեղից հայերը նախընտրում են կատարել օնլայն գնումներ․

1. Միջազգային առևտրային հարթակներ

  • AliExpress
    AliExpress-ը շարունակում է մնալ հայ սպառողների շրջանում ամենապահանջված միջազգային հարթակներից մեկը։ Այն առաջարկում է մատչելի գներով բազմազան ապրանքատեսակներ՝ հագուստից մինչև էլեկտրոնիկա։ Չնայած վերջին տարիներին մաքսային նոր կանոնակարգերն ազդել են գնման ծավալների վրա, AliExpress-ը շարունակում է մեծ պահանջարկ ունենալ:

  • Amazon և eBay
    Թեև այս հարթակներում գները հաճախ ավելի բարձր են, քան AliExpress-ում, բայց Amazon-ի և eBay-ի վստահելիության, բրենդային ապրանքների առկայության և արագ առաքման հնարավորությունները գրավում են բազմաթիվ գնորդների:

  • iHerb
    Առողջապահական և կենսակերպի ապրանքների որոնող հայ գնորդների համար iHerb-ը շատ տարածված ընտրություն է, հատկապես կենսաբանական հավելումների և կոսմետիկ միջոցների գնելու համար։

2. Տեղական օնլայն խանութներ և պլատֆորմներ

  • Cartly, 1in.am Market, YerevanMall Online
    Տեղական օնլայն խանութներն աճող պահանջարկ ունեն, հատկապես սննդամթերքի, հագուստի և կենցաղային ապրանքների գնումների համար։ COVID-19 համավարակի ժամանակ դրանց զարգացումը արագացավ, և այս գործընթացը շարունակում է խորանալ։

  • Տեխնիկայի խանութների օնլայն բաժիններ
    Մեծ պահանջարկ ունեն նաև տեխնիկայի խանութների՝ օրինակ VivaCell-MTS-ի, Ucom-ի, Zigzag-ի և Vega-ի օնլայն հարթակները, որտեղ գնորդները նախընտրում են գնել հեռախոսներ, նոութբուքներ, տնային տեխնիկա և այլն։

3. Սոցիալական մեդիա և մասնավոր վաճառքներ

  • Instagram և Facebook Shops
    Վերջին տարիներին շատ անհատ ձեռներեցներ և փոքր բիզնեսներ սկսել են վաճառք իրականացնել սոցիալական ցանցերում՝ առանց պաշտոնական վեբկայքի։ Հատկապես հագուստի, աքսեսուարների և ձեռագործ իրերի վաճառքը ծաղկում է Instagram-ում և Facebook-ում։

  • Marketplace հարթակներ
    Facebook Marketplace-ը դարձել է մի հարթակ, որտեղ մարդիկ գնում և վաճառում են ամեն ինչ՝ սկսած կահույքից մինչև ավտոմեքենաներ։

4. Սննդի և առաքման ծառայություններ

  • Glovo, Menu.am, Yummy.am
    Սննդի առցանց պատվերների ոլորտում այս պլատֆորմներն առաջատար են Հայաստանում։ Դրանց միջոցով ոչ միայն ռեստորաններից սնունդ են պատվիրում, այլև սուպերմարկետներից և հատուկ խանութներից տարբեր ապրանքատեսակներ։

Ինչու են այս հարթակները գերիշխում

  • Գնային մրցակցություն և ակցիաներ
    Սպառողները հաճախ ընտրում են այն հարթակները, որտեղ կան զեղչեր, կտրոնային համակարգեր կամ անվճար առաքման առաջարկներ։

  • Ավելի լայն ընտրանի
    Հատկապես միջազգային հարթակներում հասանելի ապրանքների տեսականին շատ ավելի լայն է, քան տեղական շուկայում։

  • Հարմար վճարման և առաքման մեխանիզմներ
    Տեղական օնլայն խանութները մեծ ուշադրություն են դարձնում ապահով վճարման տարբերակների, ինչպես նաև արագ և մատչելի առաքման ծառայությունների կազմակերպմանը։

Ապագա միտումները

Օնլայն առևտուրը Հայաստանում կշարունակի աճել՝ հիմնականում հետևյալ ուղղություններով․

  • Շուկայական տեղական պլատֆորմների ավելի մեծացում

  • Ավելի շատ niche (նեղ ոլորտի) օնլայն խանութների ի հայտ գալ

  • Վճարման ավելի հարմար տարբերակների ներդրում՝ (օրինակ՝ Buy Now Pay Later)

  • Ավտոմատացված առաքման և վերադարձի ծառայությունների զարգացում

 

Բաժանորդագրվեք մեր Տելեգրամյան ալիքին՝ բիզնես ոլորտի ամենաթարմ և կարևոր նորություններին առաջինը ծանոթանալու համար: