ԵՄ բնակչության թիվը միգրացիայի շնորհիվ հասել է ռեկորդային 450 միլիոնի. Eurostat
Սևանա լճի մակարդակը նվազել է 1 սմ-ով
Հայաստանում մշտական բնակչությունը 2025 թ. նախորդ տարվա համեմատ ավելացել է շուրջ 84,000–ով. ՄԱԿ–ի Բնակչության հիմադրամ
2025-ի մայիս-հունիսին կապի ոլորտում հասույթը աճել է 1,1%–ով՝ հասնելով մինչև 68,49 մլրդ դրամի
ԵԱՏՄ-ում բջջային ռոումինգի վերացումը նախատեսված է 2028-ի սկզբին
Ճապոնական ավտոարտադրող Nissan-ը մեկնարկել է 4.5 միլիարդ դոլարի պարտատոմսերի տեղաբաշխում
2025թ․-ի հունվար-մայիսին Հայաստանում պանրի արտադրության ծավալն աճել է 3.8%-ով
Օդի ջերմաստիճանը աստիճանաբար կբարձրանա ևս 4-6 աստիճանով՝ Երևանում հասնելով +38-ի
ՍԱՏՄ-ն զբաղվում է ծաղիկների արտահանման խնդիրներով․ Հայաստան կայցելի «Ռոսսելխոզնադզորի» մասնագետների խումբ
2025թ․-ի հունվար-մայիսին Հայաստանում հանքային ջրերի արտադրությունը աճել է 0.4%-ով
Meta-ն $3.5 միլիարդ է ներդրել Ray-Ban ակնոց արտադրող ընկերությունում
Երուսաղեմի հրապարակներից մեկը կոչվել է Հայոց ցեղասպանության վերապրած Եղիա Քահվեջյանի անունով
Բուլղարիան պատրաստվում է անցնել եվրոյի 2026 թվականի հունվարից՝ ԵՄ-ին միանալուց 18 տարի անց
Կասեցվել է «Նատֆուդ» ՓԲԸ-ին պատկանող Biella ապրանքանիշի տավարի կոտլետի արտադրությունը՝ մանրէաբանական խախտումների պատճառով
Հանրապետության հրապարակի տարածքում կգործարկվի էլեկտրական շչակ
Հունիսին անցյալ տարվա համեմատ բուսական յուղի գինն աճել է 17.5%, կարագինը՝ 14%, հացի գինը՝ 3.9%. «Ժողովուրդ»
Իդրամը առաջինը Կովկասում հայտարարում է Alipay+-ի հետ համագործակցության մասին․ դիտեք ABNews.am կայքում
Հունիսին Թբիլիսիում վաճառվել է 3236 բնակարան
Nvidia-ն դարձել է աշխարհում առաջին ընկերությունը, որի շուկայական կապիտալիզացիան հասել է 4 տրիլիոն դոլարի
Հունիսի դրությամբ անհուսալի վարկ ունեցողներից ԱՍՀՆ-ն ստացել է 14.757 դիմում, որից հաստատվել են շուրջ 4400-ը

LinkedIn-ի տուգանքը. Ինչպե՞ս պահպանել տվյալների գաղտնիությունը ժամանակակից աշխարհում

Հկտ 24, 2024 20:04
30

Եվրոպական Միությունը (ԵՄ) խստացնում է տվյալների պաշտպանության կանոնները, իսկ վերջին դեպքը դա ապացուցում է՝ LinkedIn-ին տուգանելով 310 միլիոն եվրոյով (335 միլիոն դոլար) տվյալների գաղտնիության կանոնների խախտումների համար:

Իռլանդիայի տվյալների պաշտպանության հանձնաժողովը, որպես LinkedIn-ի հիմնական կարգավորող, ուշադրություն է հրավիրել Microsoft-ին պատկանող ընկերության գովազդային քաղաքականության վրա, որի արդյունքում որոշվել է տուգանքը։

Տվյալների պաշտպանության իրավունքը ԵՄ-ում

ԵՄ-ում տվյալների պաշտպանության հիմնական կանոնները սահմանվում են Տվյալների պաշտպանության ընդհանուր կանոնակարգով (GDPR), որը նախատեսում է անձնական տվյալների մշակման բարձր չափանիշներ։ GDPR-ի նպատակն է պաշտպանել անհատների անձնական տվյալները և ապահովել դրանց համարժեք օգտագործումը։ Այս կարգավորումը ներառում է մուտք, սփռում և անձնական տվյալների պահպանման գործընթացները։

LinkedIn-ի Հետաքննությունը

Իռլանդիայի տվյալների պաշտպանության հանձնաժողովը նշել է, որ LinkedIn-ը չի ունեցել օրինական հիմք տվյալներ հավաքագրելու համար, որպեսզի թիրախավորի օգտատերերին առցանց գովազդներով։ Արդյունքում, դա հանգեցրել է տվյալների պաշտպանության կանոնների խախտման։ Կարգավորող մարմինը կարևորել է, որ անձնական տվյալների մշակումը առանց համապատասխան իրավական հիմքի «լուրջ խախտում է» ԵՄ-ում։

Կառավարության արձագանքը

ԵՄ-ի փոխհանձնակատար Գրեհեմ Դոյլը նշել է, որ նման դեպքերը ցուցադրում են, թե որքան կարևոր է պահպանել տվյալների պաշտպանությունը։ Նրա խոսքով՝ ընկերությունները պետք է հարգեն օրենքը, իսկ օգտատերերը պետք է վստահ լինեն, որ իրենց տվյալները պաշտպանված են։

LinkedIn-ի պատասխանն

LinkedIn-ը հայտնել է, որ հավատում է իր համապատասխանությանը կանոններին, սակայն շարունակում է աշխատել՝ ապահովելու համար, որ իր «գովազդային գործելակերպը» համապատասխան պահանջներին։ Սա խոսում է տեխնոլոգիական ընկերությունների պահանջների մասին՝ իբրև թե պահպանել սպառողների տվյալները և ճիշտ օգտագործել դրանք։

Հետագա Դիտարկումներ

Այս դեպքը եվրոպական պետությունների համար օրինակ է՝ թե ինչպես պետք է վերաբերվել տվյալների պաշտպանության կանոններին: LinkedIn-ի տուգանքը նաև կարևոր ազդակ է մյուս տեխնոլոգիական ընկերությունների համար, որպեսզի նրանք առավել ուշադիր լինեն իրենց տվյալների մշակման գործընթացների նկատմամբ։

LinkedIn-ի դեմ իրականացված գործողությունները դեռևս մեկ անգամ են հաստատում, որ տվյալների պաշտպանության կանոնները պետք է պահպանվեն, և այս ոլորտում շարունակական վերահսկողություն է անհրաժեշտ։ Տվյալների գաղտնիությունը ժամանակակից թվային աշխարհում առաջնային նշանակություն ունի, և ընկերությունները պետք է համատեղեն իրենց շահերը՝ հաճախորդների անձնական տվյալների պաշտպանության հետ։

Այս դեպքն ամբողջությամբ ցույց է տալիս, որ տվյալների պաշտպանության հարցերում չկա զեղչ, և օրենսդրությունն ու կարգավորումները պետք է դառնան ընկերությունների քաղաքականության անբաժան մասը։