Հետազոտություն. Միլիարդատերերի միջին տարիքը 67 է
Հունվար-մայիս ամիսներին հավաքագրվել է 912.2 մլրդ դրամի հարկային եկամուտ եւ պետտուրք
Երեւանի մետրոպոլիտենի ենթակառուցվածքների նորոգման համար կհատկացվի 111 մլն դրամ
Ակբա բանկ. Մեկնարկում է «Օրգանական գյուղատնտեսության զարգացման» 2023-2024թթ. անվճար ծրագիրը
Գարնանը Եվրոպայում գազի գինը գրեթե կրկնակի նվազել է
Հայաստանում 2022 թվականին գրանցվել է մինչև 5 տարեկան երեխաների մահացության ցուցանիշի նվազում
Սևանա լճի մակարդակը նախորդ տարվա հունիսի 1-ի համեմատ նվազել է 24 սանտիմետրով
Մայիս ամսին Գեղարքունիքի մարզում ծնվել է 109 երեխա
Իլոն Մասկը կրկին դարձել է աշխարհի ամենահարուստ մարդը
16 տարեկանները անձնագիր ստանալու համար պետք է վճարեն
Գարնանը Եվրոպայում գազի գինը գրեթե կրկնակի նվազել է՝ հասնելով 1000 խմ-ի դիմաց մոտ 282 դոլարի
American Express-ը AI տեխնոլոգիա կներդնի
Իլոն Մասկը կրկին դարձել է աշխարհի ամենահարուստ մարդը. Bloomberg
Ատեստավորման արդյունքներով ոստիկանության զորքերի շարքային զինծառայողը կարող է ստանալ մինչև 190 հազար դրամ հավելավճար
2023թ. ապրիլին ՀՀ ընդհանուր ավանդային պորտֆելը կազմել է 5 տրլն 134 մլրդ 447 մլն ՀՀ դրամ
Ռուբեն Ինջիկյանն ընտրվել է Յունիբանկի խորհրդի անդամ
Ամերիկյան Microchip Technology-ն գնել է հայկական Instigate Semiconductor-ը
Թոշակառուներին արդեն վերադարձվել է մոտ 4,5 մլրդ դրամ քեշբեքի տեսքով. նախարար
ՀՀ պետական վերահսկողության ծառայություն մուտքագրված հանրագրերի քանակն ավելացել է 93-ով
«Սեւան Ազգային պարկ»-ի Վարդենիսի տեղամասում կատարվել է 7,5 հեկտար ծառատունկ

Բուհական համակարգի վերակազմակերպում. չարդարացված լուծումներ

Sep 22, 2022 19:11
6
ADS

Վերջին երկու շաբաթների ընթացքում բավական բուռն քննարկման արժանացավ որոշ գիտահետազոտական ինստիտուտների ինտեգրման միջոցով բուհերի խոշորացման և դրանք Արագածոտնի մարզ՝ Աշտարակ տեղափոխելու մասին Կառավարության տեսլականը, որը մասամբ ամրագրված է Կրթության մինչև 2030 թ. զարգացման պետական ծրագրում։Բուհերի շենքերի վաճառքը ֆինանսական մեծ ռեսուրսներ գեներացնելու նպատակով հարված է ոչ միայն կրթական մշակույթին, այլև մեր երկրի պատմամշակութային ժառանգությանը։
Կրթական համակարգը սոցիալիզացիայի կարևոր, բայց միակ ինստիտուտը չէ։
Կրթական արդյունք ստեղծելու համար պետք է հստակեցնելու հետևյալը. ի՞նչ է անհրաժեշտ զարգացնել մարզերում առաջնահերթ. ակադեմիական քաղաք կառուցել թե՞ զարգացնել միջին մասնագիտական կրթությունը, փորձել ներգրավել խոշոր գործատուների, ստեղծել աշխատատեղեր՝ ձևավորելով այդ մասնագիտությունների պահանջարկն ըստ մարզերի առանձնահատկությունների։ Մարզերում բնակվող երիտասարդների մայրաքաղաք տեղափոխվելու հիմքում ընկած շարժառիթը միայն կրթություն ստանալը չէ, այլև, և ամենից առաջ, աշխատանք գտնելը:

Մեկնաբանություն