Alphabet-ն իր պատմության մեջ առաջին անգամ շահաբաժին կվճարի
Google-ի Gemini ԱԲ-ն արդեն հասանելի է Android-ի հին տարբերակների համար
Ապրիլի 26-ի դրությամբ Հայաստանի և Ադրբեջանի սահմանին տեղադրվել է 28 սահմանային սյուն
ԵԱՏՄ-ն 2023 թվականին ապրանքաշրջանառության ռեկորդային ցուցանիշ է գրանցել
Սառեցված ակտիվների բռնագրավումը չի ազդի ՌԴ ֆինանսական կայունության վրա. Նաբիուլինա
Հայաստանում մայիսի 1-ից կգործի փաթեթավորված խմելու ջրի պարտադիր դրոշմավորման պահանջը
Ռուսաստանի Բանկը «ԵԱՏՄ 10-ամյակ» արծաթե հուշադրամ է թողարկել
Պետությանը պատճառված 12 մլրդ 155 մլն դրամ վնաս է վերականգնվել 2024թ․ I եռամսյակում ՔԿ-ում քննվող քրեական վարույթներով
Իդրամն ու IDBank-ը կմասնակցեն Career City Fest-ին
Մեկ օրում հանրապետությունում բացահայտվել է հանցագործության 95 դեպք, արձանագրվել 11 ՃՏՊ
Օդի ջերմաստիճանն աստիճանաբար կբարձրանա 3-5 աստիճանով
Երևանում ապամոնտաժվել է շուրջ 10 500 ինքնակամ գովազդ
Bitcoin-ի փոխարժեքն աճել է. 26/04/24
Ավստրալիան դարձավ երրորդ երկիրը, որն ունի ավելի քան 1000 Bitcoin բանկոմատ
Ուկրաինայի Ազգային բանկը նվազեցրել է հիմնական տոկոսադրույքը մինչև 13.5%
Թուրքիայի Կենտրոնական բանկը հիմնական տոկոսադրույքը պահել է 50%
Ապրիլի 25-ի դրությամբ ՀՀ և Ադրբեջանի սահմանին տեղադրվել է թվով 20 սահմանային սյուն
Threads-ն ունի ամսական 150 միլիոն օգտատեր․ Meta-ի հաշվետվությունը
2024թ․ հունվար-մարտը 2023թ․ հունվար-մարտի համեմատությամբ ներմուծման ծավալն աճել է 75.8%–ով
2024թ․ հունվար-մարտը 2023թ․ հունվար-մարտի համեմատությամբ արտահանման ծավալն աճել է 170.0%–ով

Բուհական համակարգի վերակազմակերպում. չարդարացված լուծումներ

Սպտ 22, 2022 19:11
26
ADS

Վերջին երկու շաբաթների ընթացքում բավական բուռն քննարկման արժանացավ որոշ գիտահետազոտական ինստիտուտների ինտեգրման միջոցով բուհերի խոշորացման և դրանք Արագածոտնի մարզ՝ Աշտարակ տեղափոխելու մասին Կառավարության տեսլականը, որը մասամբ ամրագրված է Կրթության մինչև 2030 թ. զարգացման պետական ծրագրում։Բուհերի շենքերի վաճառքը ֆինանսական մեծ ռեսուրսներ գեներացնելու նպատակով հարված է ոչ միայն կրթական մշակույթին, այլև մեր երկրի պատմամշակութային ժառանգությանը։
Կրթական համակարգը սոցիալիզացիայի կարևոր, բայց միակ ինստիտուտը չէ։
Կրթական արդյունք ստեղծելու համար պետք է հստակեցնելու հետևյալը. ի՞նչ է անհրաժեշտ զարգացնել մարզերում առաջնահերթ. ակադեմիական քաղաք կառուցել թե՞ զարգացնել միջին մասնագիտական կրթությունը, փորձել ներգրավել խոշոր գործատուների, ստեղծել աշխատատեղեր՝ ձևավորելով այդ մասնագիտությունների պահանջարկն ըստ մարզերի առանձնահատկությունների։ Մարզերում բնակվող երիտասարդների մայրաքաղաք տեղափոխվելու հիմքում ընկած շարժառիթը միայն կրթություն ստանալը չէ, այլև, և ամենից առաջ, աշխատանք գտնելը:

Մեկնաբանություն