2025թ․-ի հունվար-մարտին Հայաստանում ծխախոտի արտադրությունն աճել է 59․9%-ով
Արձակուրդը մոտ է․ պլանավորեք այնպես, ինչպես պրոֆեսիոնալները. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Որ ապրանքներն են թանկացել Հայաստանում ամենից շատ 2025-ի սկզբին. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Ռոնալդուի նոր պատմական ռեկորդը ազգային հավաքականում. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
2025թ. հունվար-ապրիլին Հայաստանում էլեկտրաէներգիայի արտադրությունն աճել է 4,9%-ով
Ինչու 2024-ին նախագահի աշխատակազմը չծախսեց պլանավորված ամբողջ բյուջեն. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Նախորդ տարի Հայաստանի քաղաքացիություն է շնորհվել 20 հազար 770 անձի
Իլոն Մասկի կարողությունը մեկ օրում նվազել է 34 միլիարդ դոլարով
ԵՄ-ն միլիարդներ է ուղարկում Հայաստան. որն է նպատակը. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
2025թ. հունվար-ապրիլին Հայաստանում կոնյակի արտադրությունը կրճատվել է 32.3%-ով
2024 թվականին Հայաստանը Եվրամիությունից ստացել է 42 մլրդ դրամի վարկային միջոցներ. Վահե Հովհաննիսյան
Սևանա լճից 2025-ի ոռոգման ջրառը սահմանվել է 131.8 մլն խորանարդ մետր
«Մայր Հայաստան» ռազմական թանգարանը կդառնա պատմության թանգարանի մասնաճյուղ
Արդյոք գույքահարկը կավելանա․ ինչ է փոխվել գնահատման համակարգում. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Մի դրամի ուժն ամփոփում է 4090 հիմնադրամի հետ հերթական ծրագիրը. Idram&IDBank. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Չինաստանի Յուննան նահանգում տեղի է ունեցել 5.0 մագնիտուդով երկրաշարժ
Գնաճը Հայաստանում շարունակվում է. որ ապրանքներն են թանկացել ամենաշատը. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Հայաստանը համաշխարհային ռազմական հզորության ինդեքսում զբաղեցնում է 91-րդ տեղը
Սկսվում է առաջին դասարանցիների հայտագրումը․ ինչ է փոխվել այս տարի. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Ինչ է փոխվել Հայաստանի աշխատաշուկայում 2018-ից մինչև 2025թթ. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում

Ինչպես հասկանալ՝ քո բիզնեսը կարիք ունի փոփոխությա՞ն, թե՞ գովազդի

Մյս 25, 2025 08:52
31

Բիզնեսի տեմպի դանդաղումը երբեմն կարող է հուշել լուրջ խնդիրների մասին, իսկ երբեմն՝ պարզապես մարքեթինգային թերի մոտեցման։ Շատ գործարարներ հաճախ շփոթում են այս երկուսը՝ ժամանակ ու ռեսուրսներ վատնելով սխալ ուղղությամբ։ Այս հոդվածում կխոսենք այն նշանների մասին, որոնք կօգնեն քեզ տարբերել՝ արդյոք բիզնեսդ կարիք ունի կառուցվածքային փոփոխությունների, թե պարզապես նոր և խելացի գովազդային ռազմավարության։

Երբ է բիզնեսը կարիք ունենում փոփոխության

1. Կայուն անկում վաճառքներում (նույնիսկ ակտիվ գովազդի պարագայում)

Եթե արդեն փորձում ես մարքեթինգային տարբեր գործիքներ, սակայն վաճառքները շարունակաբար նվազում են, սա կարող է ցույց տալ ավելի խորը խնդիր. օրինակ՝ ապրանքի/ծառայության ոչ արդիական լինելը, գների քաղաքականության խնդիր, կամ հաճախորդների սպասելիքներին չհամապատասխանելը։

2. Բարձր հաճախելիություն, բայց ցածր փոխակերպում (conversion rate)

Եթե կայքդ կամ ֆիզիկական խանութդ այցելում են, բայց գնումներ չեն կատարվում, նշանակում է առաջարկվող արժեքը, փաթեթավորումը կամ վաճառքի գործընթացը խնդիր ունեն։

3. Հաճախորդների վերադարձի ցածր մակարդակ

Անհավատարիմ հաճախորդները հուշում են, որ բիզնեսդ չի կարողանում կապ ստեղծել հաճախորդի հետ։ Սա կարիք ունի ոչ թե գովազդի, այլ բիզնեսի կառուցվածքի կամ սպասարկման բարելավման։

4. Ոչ հստակ բրենդային դիրքավորում

Եթե մարդիկ չեն կարողանում հստակ ասել՝ ինչով է քո բիզնեսն առանձնանում շուկայում, ուրեմն անհրաժեշտ է վերաիմաստավորել քո բրենդը, առաջարկած արժեքը ու բիզնես մոդելը։

Երբ է բիզնեսը կարիք ունենում գովազդի

1. Նոր, օգտակար ապրանք, որը դեռ չեն ճանաչում

Եթե ապրանքդ նոր է, բայց ունես վստահություն որ արժեք ունի, իսկ մարդիկ դեռ չգիտեն դրա մասին՝ գովազդը հենց այն է, ինչ պետք է։ Այս պարագայում հիմնական խնդիրն ինֆորմացիայի բացակայությունն է։

2. Դրական կարծիքներ ունես, բայց աճ չկա

Եթե հաճախորդները գոհ են, կրկին գնում են, բայց նորերը չեն գալիս՝ խնդիրն ինֆորմացիայի տարածման մեջ է։ Քո գործը գիտեն միայն սահմանափակ մարդիկ։

3. Սոցցանցերում գրեթե անտեսանելի ես

Բիզնեսները, որոնք ներկայում չունեն ակտիվ թվային ներկայություն, շատ արագ դուրս են մնում մրցակիցների ցանկից։ Այս պարագայում հարկավոր է ուժեղ մարքեթինգային ռազմավարություն։

4. Շուկան ի վիճակի է ընդունել քեզ, բայց չես նկատվում

Եթե առաջարկդ համարժեք է մրցակիցներին կամ նույնիսկ՝ ավելի լավն է, բայց մարդիկ նախընտրում են ուրիշներին՝ գովազդի բացակայությունը կարող է պատճառ լինել։ Շուկան քեզ պարզապես չի տեսնում։

Ինչ անել

Եթե խնդիրը փոփոխություն է՝

  • Վերլուծիր քո առաջարկած արժեքը

  • Վերանայի՛ր գնային քաղաքականությունդ

  • Փորձի՛ր հասկանալ՝ ինչն է իրականում պետք քո թիրախային հաճախորդին

Եթե խնդիրը գովազդն է՝

  • Ստեղծիր կոնկրետ մարքեթինգային ռազմավարություն

  • Ներկայացիր սոցիալական մեդիայում ու աշխատիր ազդեցիկ կոնտենտի վրա

  • Օգտվիր թիրախավորված գովազդներից (Facebook Ads, Google Ads և այլն)

 

Բաժանորդագրվեք մեր Տելեգրամյան ալիքին՝ բիզնես ոլորտի ամենաթարմ և կարևոր նորություններին առաջինը ծանոթանալու համար: