Ներկայացվել է լեգենդար Nokia 3210-ի նոր տարբերակը
Պուտինն առաջարկել է Միշուստինին կրկին վարչապետ նշանակել
iPhone-ի վաճառքը Չինաստանում վերջին ամիսներին առաջին անգամ աճել է
Բանկային համակարգի շահույթը առաջին եռամսյակում 19%-ով աճել է
ԵԱՏՄ երկրների ղեկավարները հավանություն են տվել Մոնղոլիայի հետ ազատ առևտրի գոտու շուրջ բանակցությունների մեկնարկին
ՄԻՊ աշխատակազմը մայիսի 9-ին արտակարգ ռեժիմով է աշխատում
Մայիսի 25-ը հայտարարվել է Ֆուտբոլի համաշխարհային օր
Սուրճի գինը համաշխարհային շուկայում կտրուկ բարձրացել է
Տեսլայի նկամամբ հետաքննություն է իրականացվում
ԵՄ երկրները մտադիր են մինչև հուլիս համաձայնեցնել Ռուսաստանի դեմ պատժամիջոցների 14-րդ փաթեթը
ՀՀ-ն չի մասնակցի ՀԱՊԿ-ի գործունեության ֆինանսավորմանը. ՀՀ ԱԳՆ
Կոնվերս Բանկը ՎԶԵԲ տարեկան ժողովի գլխավոր հովանավորն է
Կոնվերս Բանկը ներկայացրել է Converse Markets արտարժույթի փոխարկման առցանց հարթակը
ՀՀ-ի ամենաերկար թունելը․ ներկայացվել է Հյուսիս-հարավի 60կմ-ոց նոր ճանապարհահատվածի ծրագիրը
152 դրվագ համակարգչային հափշտակություն․ պատճառված վնասն ավելի քան 102 միլիոն դրամ է
Ապրիլ ամսին ամենամեծ թվով զբոսաշրջիկներ Հայաստան ժամանել են Ռուսաստանից
AstraZeneca-ն ամբողջ աշխարհում դադարեցնում է Covid-ի դեմ պատվաստանյութի կիրառումը
Հայաստանում հունվար–մարտին մահացել է 7 104 մարդ, աճը կազմել է 4,9%
ԱՄՀ-ն 2017-ից ի վեր ԱՄՆ ներմուծման մեջ Չինաստանի մասնաբաժնի նվազում է արձանագրել
Ապրիլին ՀՀ է այցելել 163,970 զբոսաշրջիկ՝ մոտ 16,000-ով պակաս, քան 2023–ին

Meta․ Amazon-ի գնումներն այսուհետ Facebook-ում և Instagram-ում

Նյմ 16, 2023 12:19
10
ADS

Meta-ն ներկայացրել է նոր գործառույթ, որը թույլ է տալիս Facebook-ի և Instagram-ի օգտատերերին կապել իրենց հաշիվները Amazon-ի հետ՝ ստեղծելով անխափան գնումներ կատարելու փորձ սոցիալական մեդիայի հավելվածներում: Նպատակն է պահել օգտատերերին ներգրավված հարթակներում, մինչ նրանք գնումներ են կատարում Amazon-ում՝ վերացնելով իրենց feed-երից հեռանալու անհրաժեշտությունը, ինչպես հաղորդում է CNBC-ն հինգշաբթի (նոյեմբերի 9-ին):

Amazon-ի ներկայացուցիչը հայտարարել է, որ ԱՄՆ-ում հաճախորդներն առաջին անգամ կարող են տեսնել Amazon-ի գովազդները Facebook-ում և Instagram-ում և կատարել գնումը՝ առանց սոցիալական մեդիայի հավելվածները լքելու: Իրական ժամանակում գները, Prime իրավասությունը, առաքման գնահատումները և ապրանքի մանրամասները տեսանելի կլինեն Amazon-ի արտադրանքի ընտրված գովազդներում Facebook-ի և Instagram-ի փորձառության շրջանակներում: Amazon-ի միջոցով ներծրագրային գնումների այս հատկությունը ներկայումս հասանելի է Facebook-ում կամ Instagram-ում գովազդվող հատուկ ապրանքների համար, որոնք վաճառվում են կամ ուղղակիորեն Amazon-ի կամ Amazon-ի հարթակում անկախ վաճառողների կողմից:

Facebook-ի և Instagram-ի մայր ընկերությունը՝ Meta-ն, անմիջապես չի արձագանքել այս զարգացման վերաբերյալ մեկնաբանությունների հարցումներին:

Այս ինտեգրումը Meta-ի ռազմավարության մի մասն է՝ բարձրացնելու իր գովազդային եկամուտը, մասնավորապես՝ ի պատասխան 2021թ․ Apple-ի iOS-ի գաղտնիության փոփոխությունների հետ կապված մարտահրավերների, որոնք զգալի ազդեցություն են ունեցել Meta-ի բաժնետոմսերի արժեքի վրա: Ինտեգրումն օգտագործում է Amazon-ի IBN մոդելը, որպեսզի ընդլայնի իր հասանելիությունը և օգնի վաճառականներին նոր հաճախորդներ գտնելու հարցում: Միաժամանակ, Meta-ի բացահայտումների վրա հիմնված մոդելը թույլ է տալիս օգտատերերին ստանալ նպատակային գովազդ՝ առանց դրանք ակտիվ որոնելու:

Այս համագործակցությունը հետևում է Pinterest-ի և Amazon-ի նմանատիպ հաջող համագործակցությանը, որը ստորագրվել է ապրիլին, որի նպատակն էր բարելավել Pinterest-ում գնվող բովանդակությունը՝ առաջարկելով ավելի համապատասխան ապրանքներ և ապրանքանիշեր: Այս գործարքը Amazon-ին նշանավորեց որպես Pinterest-ի առաջին երրորդ կողմի գովազդային գործընկեր և ունի սպառողների համար գնումների գործընթացը պարզեցնելու ներուժ:

Մեկնաբանություն