Համաշխարհային էներգիայի շուկաները բախվեցին մեկ այլ «անոմալիայի» հետ 2022 թվականին, քանի որ վառելիքի առաջատար արտահանող Հնդկաստանը դարձավ խոշոր ներմուծող: Այս մասին հայտնում է Bloomberg-ը։
Հնդկաստանից բենզինի ներմուծումն աճել է օրական մոտ 13000 բարելի, ինչը ամենաբարձրն է անցյալ տարվա վերջից ի վեր: Դիզելային վառելիքի ներկրումը կարող է աճել մինչև 2020 թվականի փետրվարից ի վեր ռեկորդային մակարդակի ՝ օրական մինչև 48 հազար բարել։
Հրատարակությունը նշել է, որ վառելիքի կտրուկ և անսպասելի պահանջարկը պայմանավորված է տեղական դեֆիցիտը ծածկելու անհրաժեշտությամբ։ Երկրում վառելիքի նույն պակասը տեղի ունեցավ աշխարհում նավթի գների կտրուկ աճից հետո, որից հետո երկրի մասնավոր նավթավերամշակման գործարանները սկսեցին վառելիք վաճառել Հնդկաստանից դուրս:
Վերլուծաբանները կարծում էին, որ Հնդկաստանի ակտիվությունը հանգեցնում է վառելիքի պաշարների նվազմանը ողջ Ասիայում։ Իր հերթին Չինաստանը, որը տարածաշրջանում դիզվառելիքի և բենզինի հիմնական մատակարարն էր, սկսեց կրճատել իր գործունեությունը։
Հունիսի 27-ին The Guardian-ը, հղում անելով վերլուծաբան Ալեքս Լոուսոնի հայտարարությանը, հայտնել էր, որ Ռուսաստանից նավթը կշարունակի հոսել Եվրոպա «հետևի դռնով», որը կլինի Հնդկաստանը։
JavaScript seems to be disabled in your browser. You must have JavaScript enabled in your browser to utilize the functionality of this website.
Մեկնաբանություն