ԵՄ բնակչության թիվը միգրացիայի շնորհիվ հասել է ռեկորդային 450 միլիոնի. Eurostat
Սևանա լճի մակարդակը նվազել է 1 սմ-ով
Հայաստանում մշտական բնակչությունը 2025 թ. նախորդ տարվա համեմատ ավելացել է շուրջ 84,000–ով. ՄԱԿ–ի Բնակչության հիմադրամ
2025-ի մայիս-հունիսին կապի ոլորտում հասույթը աճել է 1,1%–ով՝ հասնելով մինչև 68,49 մլրդ դրամի
ԵԱՏՄ-ում բջջային ռոումինգի վերացումը նախատեսված է 2028-ի սկզբին
Ճապոնական ավտոարտադրող Nissan-ը մեկնարկել է 4.5 միլիարդ դոլարի պարտատոմսերի տեղաբաշխում
2025թ․-ի հունվար-մայիսին Հայաստանում պանրի արտադրության ծավալն աճել է 3.8%-ով
Օդի ջերմաստիճանը աստիճանաբար կբարձրանա ևս 4-6 աստիճանով՝ Երևանում հասնելով +38-ի
ՍԱՏՄ-ն զբաղվում է ծաղիկների արտահանման խնդիրներով․ Հայաստան կայցելի «Ռոսսելխոզնադզորի» մասնագետների խումբ
2025թ․-ի հունվար-մայիսին Հայաստանում հանքային ջրերի արտադրությունը աճել է 0.4%-ով
Meta-ն $3.5 միլիարդ է ներդրել Ray-Ban ակնոց արտադրող ընկերությունում
Երուսաղեմի հրապարակներից մեկը կոչվել է Հայոց ցեղասպանության վերապրած Եղիա Քահվեջյանի անունով
Բուլղարիան պատրաստվում է անցնել եվրոյի 2026 թվականի հունվարից՝ ԵՄ-ին միանալուց 18 տարի անց
Կասեցվել է «Նատֆուդ» ՓԲԸ-ին պատկանող Biella ապրանքանիշի տավարի կոտլետի արտադրությունը՝ մանրէաբանական խախտումների պատճառով
Հանրապետության հրապարակի տարածքում կգործարկվի էլեկտրական շչակ
Հունիսին անցյալ տարվա համեմատ բուսական յուղի գինն աճել է 17.5%, կարագինը՝ 14%, հացի գինը՝ 3.9%. «Ժողովուրդ»
Իդրամը առաջինը Կովկասում հայտարարում է Alipay+-ի հետ համագործակցության մասին․ դիտեք ABNews.am կայքում
Հունիսին Թբիլիսիում վաճառվել է 3236 բնակարան
Nvidia-ն դարձել է աշխարհում առաջին ընկերությունը, որի շուկայական կապիտալիզացիան հասել է 4 տրիլիոն դոլարի
Հունիսի դրությամբ անհուսալի վարկ ունեցողներից ԱՍՀՆ-ն ստացել է 14.757 դիմում, որից հաստատվել են շուրջ 4400-ը

Ընդգրկելով նորարարությունը. բիզնեսի աճի նոր հնարավորությունները

Ապր 21, 2024 09:07
186

Համաշխարհային բիզնեսի արագ զարգացող լանդշաֆտում նորարարությունը կանգնած է որպես կայուն աճի և մրցակցային առավելության հիմնասյուն: Այսօր ընկերությունները կանգնած են հրամայականի առաջ՝ արագ հարմարվել կամ հնանալու վտանգ: Տեխնոլոգիական առաջընթացների ներկայիս ալիքը բացել է հնարավորությունների և մարտահրավերների նոր դարաշրջան:

Հիմնական ոլորտներից մեկը, որտեղ նորարարությունը փոխակերպող դեր է խաղում, հաճախորդների ներգրավվածությունն է: Բիզնեսները օգտագործում են AI-ն և մեքենայական ուսուցումը, որպեսզի անհատականացնեն փորձառությունները և կանխատեսեն հաճախորդների կարիքները, ինչպես երբեք: Օրինակ, կանխատեսող վերլուծությունն այժմ սովորական է արդյունաբերության մեջ՝ մանրածախ առևտրից մինչև ֆինանսական ծառայություններ, ինչը հնարավորություն է տալիս ընկերություններին առաջարկել հարմարեցված ապրանքներ և ծառայություններ, որոնք համապատասխանում են յուրաքանչյուր հաճախորդի եզակի նախասիրություններին:

Ավելին, կայունությունը դարձել է ռազմավարական նորարարության կարևոր բաղադրիչ: Քանի որ սպառողները գնալով ավելի են նախընտրում էկոլոգիապես մաքուր արտադրանք, ընկերությունները ներդրումներ են կատարում կանաչ տեխնոլոգիաների և պրակտիկայի մեջ: Այս փոփոխությունը ոչ միայն էթիկական դրդապատճառներ ունի, այլ նաև տնտեսապես շահավետ է: Կայուն գործելակերպը կարող է հանգեցնել գործառնությունների ծախսերի զգալի խնայողության և բարձրացնել ապրանքանիշի հեղինակությունը՝ գրավելով և՛ հաճախորդներին, և՛ ներդրողներին:

Առաջնորդությունը այս նոր դարաշրջանում պահանջում է մտածելակերպ՝ ուղղված մշտական սովորելու և հարմարվողականության: Ամենահաջողակ առաջնորդները նրանք են, ովքեր իրենց կազմակերպություններում զարգացնում են նորարարության մշակույթը` խրախուսելով թիմերին փորձարկել և դասեր քաղել ինչպես հաջողություններից, այնպես էլ անհաջողություններից:

Առաջարկություններ առաջնորդներին առաջ մղելու առաջ մտածող կազմակերպություններին.

  1. Զարգացնել ճկուն մտածելակերպ. Խրախուսել ճկունությունը և հարմարվողականությունը ռազմավարությունների և գործողությունների մեջ: Այս մոտեցումը թույլ է տալիս ընկերություններին արագ արձագանքել շուկայի փոփոխություններին և տեխնոլոգիական զարգացումներին:

 

  1. Ներդրումներ կատարեք տաղանդների զարգացման մեջ. Ապահովեք շարունակական ուսուցման հնարավորություններ բոլոր մակարդակների աշխատակիցների համար: Սա կարող է ներառել սեմինարներ, սեմինարներ և առցանց դասընթացների հասանելիություն: Բանիմաց և հմուտ աշխատուժի ստեղծումը կարևոր նշանակություն ունի նորարարության խթանման համար:

 

  1. Ընդլայնել համագործակցությունը. Կազմակերպության ներսում թույլ չտալ առանձին և չհաղորդակցվող ստորաբաժանումների առաջացում, որպեսզի հեշտացվի բազմաֆունկցիոնալ թիմային աշխատանքը: Օգտագործեք համագործակցային գործիքներ և հարթակներ՝ գերատեսչությունների միջև հաղորդակցությունը և գաղափարների փոխանակումը բարելավելու համար:

 

  1. Drive Digital Transformation. Ներդրեք առաջադեմ թվային գործիքներ և հարթակներ, որոնք հեշտացնում են գործառնությունները և բարձրացնում արտադրողականությունը: Սա ներառում է ամպային հաշվարկների, մեծ տվյալների վերլուծության և կիբերանվտանգության միջոցառումների ընդունում:

 

  1. Կենտրոնանալ հաճախորդակենտրոն նորարարության վրա. Պարբերաբար հավաքեք հաճախորդների կարծիքը և օգտագործեք դրանք՝ խթանելու արտադրանքի զարգացումը և ծառայությունների բարելավումը: Այս կենտրոնացումը երաշխավորում է, որ բիզնեսը մնում է համապատասխան և մրցունակ հաճախորդների սպասելիքները բավարարելու հարցում:

 

  1. Խթանել փորձերի մշակույթը. Թույլ տվեք անհաջողության տեղ` որպես հաջողության ելք: Պարգևատրեք նորարարական գաղափարներին և սովորեք փորձություններից, որոնք չեն ստացվում այնպես, ինչպես սպասվում էր:

 

***

Քանի որ ձեռնարկությունները նավարկելու են այս բարդ տեղանքով, արդյունավետ նորարարության կարողությունը կորոշի նրանց հետագիծը դեպի աճ և երկարակեցություն: Ճանապարհորդությունը հղի է մարտահրավերներով, բայց լավ իրականացված նորարարության ռազմավարության պարգևները հսկայական են և հեռահար:

Եզրափակելով, երբ մենք նայում ենք ապագային, տեխնոլոգիայի, կայունության և ակտիվ առաջնորդության խաչմերուկը կսահմանի բիզնեսի հաջողության պատմությունների հաջորդ սերունդը: 

Ընկերությունները, որոնք կարող են արդյունավետ կերպով օգտագործել այս ուժերը, կառաջնորդեն 21-րդ դարի բիզնեսի փոխակերպվող լանդշաֆտը: