2025-ի մայիս-հունիսին կապի ոլորտում հասույթը աճել է 1,1%–ով՝ հասնելով մինչև 68,49 մլրդ դրամի
ԵԱՏՄ-ում բջջային ռոումինգի վերացումը նախատեսված է 2028-ի սկզբին
Ճապոնական ավտոարտադրող Nissan-ը մեկնարկել է 4.5 միլիարդ դոլարի պարտատոմսերի տեղաբաշխում
2025թ․-ի հունվար-մայիսին Հայաստանում պանրի արտադրության ծավալն աճել է 3.8%-ով
Օդի ջերմաստիճանը աստիճանաբար կբարձրանա ևս 4-6 աստիճանով՝ Երևանում հասնելով +38-ի
ՍԱՏՄ-ն զբաղվում է ծաղիկների արտահանման խնդիրներով․ Հայաստան կայցելի «Ռոսսելխոզնադզորի» մասնագետների խումբ
2025թ․-ի հունվար-մայիսին Հայաստանում հանքային ջրերի արտադրությունը աճել է 0.4%-ով
Meta-ն $3.5 միլիարդ է ներդրել Ray-Ban ակնոց արտադրող ընկերությունում
Երուսաղեմի հրապարակներից մեկը կոչվել է Հայոց ցեղասպանության վերապրած Եղիա Քահվեջյանի անունով
Բուլղարիան պատրաստվում է անցնել եվրոյի 2026 թվականի հունվարից՝ ԵՄ-ին միանալուց 18 տարի անց
Կասեցվել է «Նատֆուդ» ՓԲԸ-ին պատկանող Biella ապրանքանիշի տավարի կոտլետի արտադրությունը՝ մանրէաբանական խախտումների պատճառով
Հանրապետության հրապարակի տարածքում կգործարկվի էլեկտրական շչակ
Հունիսին անցյալ տարվա համեմատ բուսական յուղի գինն աճել է 17.5%, կարագինը՝ 14%, հացի գինը՝ 3.9%. «Ժողովուրդ»
Իդրամը առաջինը Կովկասում հայտարարում է Alipay+-ի հետ համագործակցության մասին․ դիտեք ABNews.am կայքում
Հունիսին Թբիլիսիում վաճառվել է 3236 բնակարան
Nvidia-ն դարձել է աշխարհում առաջին ընկերությունը, որի շուկայական կապիտալիզացիան հասել է 4 տրիլիոն դոլարի
Հունիսի դրությամբ անհուսալի վարկ ունեցողներից ԱՍՀՆ-ն ստացել է 14.757 դիմում, որից հաստատվել են շուրջ 4400-ը
Սուրճը թանկանում է՝ Բրազիլիայից ԱՄՆ ներմուծման վրա 50% մաքսատուրքի սպասման ֆոնին
ԵՊԲՀ-ի այս տարվա 713 շրջանավարտից 204-ն օտարերկրացի է
Կիևը ԵՄ-ից 1 մլրդ եվրո է ստացել ռուսական սառեցված ակտիվների շահույթից

Instagram-ն առաջարկում է հարմարավետ լուծում, որը թույլ կտա տեսնել այն, ինչ ձեզ իսկապես հետաքրքրում է

Նյմ 20, 2024 15:01
35

Instagram-ը սկսել է փորձարկել նոր գործառույթ, որը հնարավորություն կտա օգտատերերին վերակայել (reset) բովանդակության առաջարկությունները իրենց հոսքերում՝ ներառյալ Reels-ը և Explore էջը:

Գործառույթը նախատեսված է նրանց համար, ովքեր ցանկանում են նորից սկսել իրենց հոսքը՝ հնարավորություն տալով ալգորիթմներին սովորել նոր հետաքրքրությունները:

Ինչո՞ւ է անհրաժեշտ այս գործառույթը

Ալգորիթմներն աշխատում են օգտատերերի նախընտրությունների հիման վրա՝ վերլուծելով նրանց փոխգործակցությունները բովանդակության և հաշիվների հետ: Սակայն ժամանակի ընթացքում օգտատերերի հետաքրքրությունները կարող են փոխվել, բայց հոսքի առաջարկությունները՝ ոչ: Օրինակ՝ եթե ինչ-որ մեկը նախկինում դիտել է խոհարարական տեսանյութեր, բայց այժմ այլ հետաքրքրություններ ունի, Instagram-ի առաջարկությունները դեռ կարող են շարունակել այդ տեսակի բովանդակություն ցուցադրել:

Նոր գործառույթը թույլ կտա օգտատերերին սկսել նորից, թույլ տալով ալգորիթմին կերտել նոր անհատականացված առաջարկություններ։


Ինչպե՞ս է աշխատում գործառույթը

Instagram-ի ղեկավար Ադամ Մոսերին բացատրել է, որ գործառույթի ակտիվացման դեպքում հարթակը կվերաբերվի օգտատերերին այնպես, կարծես առաջին անգամ են գրանցվել։ Սա նշանակում է՝

  • Բովանդակության անհատականացումը կսկսի զրոյից:
  • Նախկին փոխգործակցությունները հաշվի չեն առնվի:
  • Հոսքը սկզբում կդառնա բավականին «անհետաքրքիր», քանի որ ալգորիթմն ուսումնասիրելու է նոր նախընտրությունները։

Օգտատերերին կառաջարկվի նաև դիտել իրենց բաժանորդագրությունների ցանկը, որպեսզի հեշտությամբ չեղարկեն այն հաշիվների բաժանորդագրությունները, որոնց բովանդակությունն այլևս չի հետաքրքրում։


Նմանություններ TikTok-ի գործառույթի հետ

Instagram-ի այս նորարարությունը հիշեցնում է TikTok-ի 2023 թվականին գործարկած գործառույթը, որը նույնպես թույլ է տալիս զրոյացնել առաջարկությունները: Երկու պլատֆորմներն էլ ցանկանում են օգնել օգտատերերին կառավարել իրենց նախընտրությունները և վերականգնել հոսքի համապատասխանությունը։


Երբ և որտեղ հասանելի կլինի

Instagram-ը դեռևս չի հստակեցրել, թե որ երկրներում են իրականացվում գործառույթի փորձարկումները։ Սակայն ընկերությունը նշել է, որ մոտ ապագայում այն կդառնա հասանելի ամբողջ աշխարհում։


Խորհուրդներ գործառույթի կիրառման համար

Ադամ Մոսերին ընդգծել է, որ այս ֆունկցիան չպետք է հաճախ օգտագործել.

«Սա լուրջ քայլ է։ Սկզբում ձեր հոսքը կլինի բավականին դատարկ, քանի որ մենք վերագնահատում ենք ձեր հետաքրքրությունները։ Խորհուրդ չեմ տալիս անընդհատ զրոյացնել առաջարկությունները, բայց եթե ցանկանում եք ամբողջական թարմացում, ապա սա լավագույն լուծումն է»։


Ինչի՞ վրա հիմնված կլինեն նոր առաջարկությունները

Զրոյացումից հետո Instagram-ը կսկսի հաշվի առնել նոր փոխգործակցությունները, այդ թվում՝

  • Որ գրառումները հավանում կամ մեկնաբանում եք,
  • Որ տեսանյութերն եք դիտում,
  • Ինչպիսի հաշիվներին եք հետևում։

Այս ամենը հնարավորություն կտա պլատֆորմին ձևավորել ավելի համապատասխան և հետաքրքիր բովանդակություն։


Ինչու՞ օգտվել նոր գործառույթից

Նոր գործառույթն օգտակար կլինի, եթե․

  • Ձեր հոսքում բովանդակությունը չի համապատասխանում ձեր ներկայիս հետաքրքրություններին,
  • Ցանկանում եք նոր բովանդակություն ուսումնասիրել,
  • Ուզում եք կառավարել ձեր բաժանորդագրությունները և վերանայել, թե ում եք հետևում։

***

Instagram-ի առաջարկությունների զրոյացման գործառույթը հնարավորություն կտա օգտատերերին վերահսկել իրենց հոսքը և ձևավորել այն իրենց ընթացիկ նախընտրություններին համապատասխան։ Չնայած սկզբնական անհարմարություններին՝ սա կարող է օգտատերերի համար դառնալ հարմար գործիք՝ սկսելու նոր էջ սոցիալական ցանցում։