OpenAI-ը կրկին հետաձգել է իր բաց կոդով մոդելի թողարկումը
«Wizz Air»-ը սեպտեմբերի 1-ից դադարեցնում է Աբու Դաբիի ուղղությամբ թռիչքները
2025թ.-ի հունվար-մայիսին հեռահաղորդակցության ոլորտում արդյունաբերության հասույթը կազմել է 68․5 մլրդ դրամ
Revolut ընկերությունը կարող է գնահատվել 65 միլիարդ դոլար
ԵՄ ներդրումները Հայաստանում կհասցվեն 2.5 մլրդ եվրոյի․ ՀՀ Կառավարության մամուլի ծառայություն
Ուր են գնում տոննաներով բեռները. Հայաստանի նոր լոգիստիկ պատկերը․ մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Սիրիայի Սուեյդա քաղաքում բախումների հետևանքով զոհվել է առնվազն 30 մարդ
Մետրոպոլիտենի «Զորավար Անդրանիկ» կայարանում փոխվում են շարժասանդուղքները
Ինդոնեզիայում գրանցվել է 6.7 մագնիտուդով երկրաշարժ
2025 թվականի մայիսին եկամուտ ստացող աշխատատեղերի թվաքանակը կազմել է 790,320
ԱՄՆ-ում առցանց վաճառքներն աճել են 24. 1 միլիարդ դոլարով՝ խոշոր զեղչերի շնորհիվ
Հայաստանը ռուսաստանյան շոկոլադի գլխավոր ներկրող երկրներից է
Հանցավոր ծագում ունեցող 100 մլն դրամը փոխանցվել է պետական բյուջե
Նոր Նորք վարչական շրջանում անցկացվել է մոտ 2.4 կմ ճանապարհի հիմնանորոգման նախագծման մրցույթ
ՀԱԷԿ-Ը միացել է հանրապետության միասնական էներգահամակարգին
Ինչպես է ԱԲ-ն փոխում լեզվի դասավանդումը և կրթական միջավայրը Հայաստանում. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Սաուդյան ընկերությունները 8,3 մլրդ դոլարի համաձայնագրեր են ստորագրել մաքուր էներգիայի ոլորտում
Բուզանդի փողոցը հատող հետիոտնային անցումը կկարգավորվի «Հետիոտնային կանչի» ռեժիմով աշխատող լուսացույցով
Օգոստոսի 1-ից հանրային տրանսպորտում վճարման համար այլևս թղթային QR տոմսեր չեն լինի
Երևանում մեկնարկել է «Ոսկե ծիրան» 22-րդ միջազգային կինոփառատոնը

Փոքր բիզնեսների մեծ հնարավորությունները տնտեսական ճգնաժամերի ժամանակ

Դկտ 20, 2024 11:45
27

Տնտեսական ճգնաժամերը հաճախ ընկալվում են որպես բարդ և անբարենպաստ ժամանակաշրջան բիզնեսների համար։ Սակայն պատմությունը ցույց է տալիս, որ ճգնաժամերը ոչ միայն մարտահրավերներ են ստեղծում, այլև բացում են նոր հնարավորություններ, հատկապես փոքր բիզնեսների համար։

Ահա, թե ինչպես կարող են փոքր բիզնեսները շահել և զարգանալ նույնիսկ ամենադժվար տնտեսական պայմաններում։

Փոքր բիզնեսի առավելությունները ճգնաժամի պայմաններում

Փոքր բիզնեսները տարբերվում են իրենց ճկունությամբ և արագ ադապտացվելու ունակությամբ։ Այդ հատկանիշները հատկապես կարևոր են ճգնաժամերի ժամանակ, երբ մեծ կազմակերպություններն ավելի շատ ժամանակ են ծախսում իրենց ռազմավարությունները վերանայելու համար։

1. Ճկունություն՝ արագ որոշումներ կայացնելու համար
Փոքր բիզնեսներն ավելի հեշտությամբ կարող են փոխել իրենց գործողությունները, հարմարվել նոր պահանջներին կամ շուկայում հայտնված բացերին։
Օրինակ՝ սննդի ոլորտի փոքր բիզնեսները COVID-19-ի ժամանակ արագ տեղափոխվեցին առաքման մոդելների՝ մնալով մրցունակ։

2. Անհատական մոտեցման հնարավորությունը
Փոքր բիզնեսները հաճախ ունեն առավել սերտ կապեր իրենց հաճախորդների հետ, ինչը հնարավորություն է տալիս արագ հասկանալ շուկայի փոփոխությունները և առաջարկել ավելի հարմար լուծումներ։

3. Ձեռք բերելով տեղական համակրանքը
Տնտեսական ծանր պայմաններում հաճախորդները հաճախ նախընտրում են աջակցել տեղական փոքր բիզնեսներին՝ համարելով դրանք իրենց համայնքի կարևոր մաս։

Հնարավորություններ, որոնք բացվում են ճգնաժամի ժամանակ

Ճգնաժամերը ստեղծում են նոր պահանջարկներ և հնարավորություններ, որոնք փոքր բիզնեսները կարող են օգտագործել իրենց զարգացման համար։

  1. Նորարար լուծումների կիրառում
    • Շուկայի պահանջներին արագ արձագանքելով՝ փոքր բիզնեսները կարող են առաջարկել նոր ծառայություններ կամ ապրանքներ, որոնք ավելի հասանելի են իրենց հաճախորդներին։
      Օրինակ՝ տնային պայմաններում աշխատանքի անցումը խթանեց տեխնոլոգիական և տնային գրասենյակային լուծումների պահանջարկը։
  2. Դասական բիզնես մոդելների վերամշակում
    • Օնլայն խանութների և թվային պլատֆորմների ներդրումը հնարավորություն է տալիս հասնել ավելի լայն լսարանի՝ նվազագույն ծախսերով։
  3. Խոշոր ընկերությունների հետ համագործակցության աճ
    • Խոշոր բիզնեսները հաճախ դիմում են փոքր մատակարարների՝ կրճատելու ծախսերը։ Սա կարող է դառնալ փոքր բիզնեսների համար մեծացման նոր հնարավորություն։

Հաջողության պատմություններ ճգնաժամերի ժամանակ

  1. Տեղական արտադրողները՝ առաջատար դիրքերում
    Տնտեսական ճգնաժամերի ընթացքում շատ երկրներում տեղական արտադրողները հաջողությամբ լրացրել են ներկրված ապրանքների բացը՝ դառնալով հիմնական մատակարար։

    • Օրինակ՝ գյուղատնտեսական ապրանքների արտադրողները հաճախ բարելավել են իրենց դիրքերը ճգնաժամերի ընթացքում։
  2. Թվային վերափոխումը՝ որպես հաջողության բանալի
    Կախված այն հանգամանքից, որ մարդիկ ավելի շատ ժամանակ են անցկացնում առցանց հարթակներում, փոքր բիզնեսները կարող են ստեղծել ուժեղ օնլայն ներկայություն։

    • Օրինակ՝ ճգնաժամերի ընթացքում փոքր ձեռնարկությունները սկսել են ակտիվորեն օգտագործել սոցիալական մեդիան՝ իրենց ապրանքներն ու ծառայությունները ներկայացնելու համար։

Օգտակար քայլեր՝ փոքր բիզնեսների համար

1. Համապատասխանեք շուկայի նոր պահանջներին
Հետևեք հաճախորդների կարիքներին և համապատասխանաբար ադապտացրեք ձեր արտադրանքը կամ ծառայությունները։

2. Օգտվեք պետական աջակցությունից
Շատ երկրներում ճգնաժամերի ժամանակ տրամադրվում են սուբսիդիաներ կամ հարկային զեղչեր փոքր բիզնեսների համար։

3. Ներդրեք թվային գործիքներ
Արհեստական բանականության, տվյալների վերլուծության և թվային մարքեթինգի գործիքները կարող են նպաստել ձեր բիզնեսի արդյունավետության բարձրացմանը։

4. Նորարար եղեք
Փորձեք նոր մոդելներ, օրինակ՝ բաժանորդային ծառայություններ, որոնք հաճախորդներին կապում են ձեր բիզնեսին երկարաժամկետ։

***

Տնտեսական ճգնաժամերը ոչ միայն դժվարություններ են բերում, այլև բացում են դռներ նորարար բիզնեսների համար։ Փոքր ձեռնարկությունները, իրենց ճկունության և հաճախորդակենտրոնության շնորհիվ, կարող են գտնել նոր շուկաներ և զարգանալ անգամ բարդ պայմաններում։ Օգտագործելով ճգնաժամի ընձեռած հնարավորությունները՝ փոքր բիզնեսները կարող են մեծացնել իրենց ազդեցությունը և ստեղծել կայուն աճի հիմք։