Հայաստանում գործում է 72 արևային էլեկտրակայան
Տնտեսագիտական համալսարանում դիմորդների թիվն աճել է 19%-ով. Արմեն Գրիգորյան
Հայկական ԱԷԿ-ը մայիսի 15-ից կդադարեցնի աշխատանքը 60 օրով
Microsoft-ը հուլիսին կկրճատի 6000 աշխատակցի
Nissan-ը կկրճատի ևս 11 000 աշխատատեղ ամբողջ աշխարհում և կփակի յոթ գործարան
Ինչպես է այսօր զարգանում բեռնափոխադրման ոլորտը Հայաստանում. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Զեղծարարության տարածված սխեմաներից մեկը՝ հեռախոսազանգեր․ ինչպե՞ս պաշտպանվել. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Հայաստանի ՏՏ ոլորտը գերազանցում է սպասումները. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Հայտնի են այս տարվա դպրոցական ավարտական քննությունների օրերը. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Ինչու են նոր iPhone-ներն այդքան թանկ լինելու. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Panasonic-ը նախատեսում է կրճատել աշխատուժի 4%-ը
Վրաստանում 18749 քաղաքացի օգտվել է կենսաթոշակային կուտակումներից
ԱՄՆ-ը մտադիր չէ Մեծ Բրիտանիայի համար մաքսատուրքերը 10%-ից իջեցնել
ԱՄՆ-ը և Չինաստան-ը համաձայնության են եկել. ինչ է սպասվում առաջիկայում. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
2025թ․-ի հունվար-մարտին Հայաստանում պանրի արտադրության ծավալն աճել է 4.9%-ով
ԱՄՆ-ը և Չինաստանը 115%-ով նվազեցրել են միմյանց նկատմամբ մաքսատուրքերը
2024 թվականին անչափահասների վերաբերյալ քննվել է 478 քրեական վարույթ․ ՔԿ նախագահ
Ավելի քան 450 չվերթ հետաձգվել է ԱՄՆ Ատլանտայի օդանավակայանում՝ թռիչքուղու հետ կապված խնդրի պատճառով. AP
Այս շաբաթվա ներդրողի օրացույցը. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
2025թ.-ի հունվար-մարտին Հայաստանում մսի արտադրությունն աճել է 10%-ով

Ինչպես կառուցել գին սահմանելու ճիշտ ռազմավարություն նոր բիզնեսում

Ապր 19, 2025 14:30
20

Նոր բիզնես սկսելիս գինը որոշում է ոչ միայն վաճառքի ծավալները այլ նաև ապրանքանիշի դիրքը հաճախորդի մոտ վստահությունը և ընդհանուր շահութաբերությունը ճիշտ գնագոյացումը պահանջում է խորքային վերլուծություն ռազմավարական մոտեցում և հաճախորդի սպասելիքների ըմբռնում

Շուկայի և մրցակիցների վերլուծություն

Նախքան գնագոյացմանը անցնելը անհրաժեշտ է հասկանալ ինչ գին են սահմանում մրցակիցները ինչ արժեք է ներկայացնում ձեր ապրանքը կամ ծառայությունը և ինչ է ակնկալում ձեր թիրախային հաճախորդը շուկայից եթե ձեր առաջարկը տարբերվում է ավելի բարձր որակով անհատականացված մոտեցմամբ կամ նորարար լուծումներով հնարավոր է սահմանել ավելի բարձր գին քան մրցակիցները

Գնային դիրքավորում

Ձեր ռազմավարությունը պետք է արտացոլի ինչպես եք ցանկանում ընկալվել շուկայում մատչելի հասանելի տարբերակ պրեմիում բրենդ կամ միջին սեգմենտ ձեր ընտրած դիրքը ուղղակիորեն կազդի գնագոյացման մեխանիզմի վրա

Մուտքային գինը նպատակ ունի գրավել շուկայի զգալի հատվածը մատչելիությամբ պրեմիում մոտեցումը շեշտում է որակը բացառիկությունը և արժեքի բարձր զգացողությունը իսկ տնտեսության վրա հիմնված տարբերակը կենտրոնանում է ծախսերի նվազագույնի և ծավալային վաճառքի վրա

Արժեքի վրա հիմնված գնագոյացում

Սա նշանակում է որ գինը որոշվում է ըստ այն օգուտի որը ձեր ապրանքն ապահովում է հաճախորդին եթե ձեր արտադրանքը խնայում է ժամանակ խթանում է արդյունավետությունը կամ բարելավում է կյանքի որակը հաճախորդը կարող է պատրաստ լինել վճարել ավելի բարձր գին այս մոտեցումը հարմար է նորարար կամ նիշային ապրանքների համար

Ծախսերի վերլուծություն

Ցանկացած գնագոյացման հիմքում պետք է լինի ձեր իրական ծախսերի մանրամասն գնահատումը ներառյալ արտադրության մատակարարման մարքեթինգի բաշխման վարչական ծախսերը ինչպես նաև հարկերը և նպատակային շահույթը գինը պետք է ապահովի ոչ միայն ծախսերի ծածկում այլև կայուն եկամուտ

Թեստավորում և ճկունություն

Սկզբնական գնագոյացման որոշումները միշտ չէ որ ճիշտ են հենց սկզբից ուստի անհրաժեշտ է փորձարկել տարբեր գների տարբերակներ հետևել հաճախորդների վարքագծին և հավաքել հետադարձ կապ այս գործընթացը թույլ է տալիս ճշգրտել գինը շուկայի արձագանքի հիման վրա

Գնային ռազմավարության մշտական վերանայում

Տնտեսական միջավայրը հաճախ է փոխվում և դրա հետ մեկտեղ փոխվում են նաև հաճախորդի սպասելիքները և մրցակցային դաշտը անհրաժեշտ է պարբերաբար վերանայել ձեր գնային ռազմավարությունը նոր տվյալների վերլուծության հիման վրա հարմարեցնել գները ըստ պահանջարկի մրցակցության նոր արժեքների ավելացման կամ այլ գործոնների

Գինը նոր բիզնեսի համար ավելի քան պարզապես թվային ցուցիչ է: Այն ազդում է բրենդի ընկալման հաճախորդների որոշումների և բիզնեսի կայունության վրա ճիշտ ռազմավարություն մշակելու համար հարկավոր է դիտարկել շուկան մրցակցությունը հաճախորդի հոգեբանությունը և ձեր արժեքային առաջարկը միասին միայն այս ամբողջական մոտեցումը կարող է բերել հաջողություն գնային քաղաքականության մեջ

 

Բաժանորդագրվեք մեր Տելեգրամյան ալիքին՝ բիզնես ոլորտի ամենաթարմ և կարևոր նորություններին առաջինը ծանոթանալու համար: