Աշխատանք կա, բայց ուրիշի համար. ում է փնտրում 2025-ի աշխատաշուկան. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Աշխատակիցները թաքուն են օգտագործում ԱԲ, սակայն դա կարող է վտանգավոր լինել. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
ԱՄՆ-ն սպառնում է ԵՄ-ին սննդամթերքի արտահանման վրա 17% մաքսատուրքով
BRICS երկրների ֆինանսական ակտիվների ծավալը գերազանցել է 60 տրիլիոն դոլարը
Չինաստանը հակադեմպինգային մաքսատուրքեր է սահմանել եվրոպական կոնյակի վրա
Թրամփը կարող է այս տարի Չինաստան մեկնել. Bloomberg
2025-ի մայիսին ՀՀ աշխատատեղերը հասել են 790 հազարի՝ 2018-ի համեմատ աճելով 198.6 հազ․ կամ 33.9%-ով
Հունիսին Հայաստանում գները նվազել են մայիսի համեմատ. տարեկան գնաճը կազմել է 3.9%
Ինչի համար ենք բոլորս վճարում մեր գրպանից. Հայաստանը սուբսիդավորում է օդը. վերլուծությունը abnews.am-ում
Ուջանի մոտից երթևեկությունը տեղափոխվում է Հյուսիս-հարավի նորակառույց ճանապարհ
Մեկ օրում բացահայտվել է 108 հանցագործություն, որոնցից 6-ը՝ նախկինում կատարված
Մոսկվայում հայտնաբերվել է «Տրանսնեֆտ»-ի փոխնախագահի դին
Հունիսին գները նվազել են 1.3%, տարեկան գնաճը՝ 3.9%, բանջարեղենը՝ -23.6%, դրամը՝ 384.2 դրամ
2025-ի մարտի դրությամբ Վրաստանի արտաքին պարտքը կազմել է 25.5 միլիարդ դոլար
Տրանսպորտի վճարման թղթային QR կոդով տարբերակն օգոստոսի 1-ից դուրս կգա շրջանառությունից
Թրամփի հարկային օրինագծի ազդեցությունը Հայաստանի տնտեսության վրա. կարդացեք abnews.am կայքում
2023-2025 թթ. պետությանն է վերադարձվել ապօրինի ծագում ունեցող 26 անշարժ գույք
Վերականգնվել է պետությանը պատճառված ավելի քանի 305 մլն դրամի վնաս
YouTube Shorts-ը գերազանցել է TikTok-ը դիտումների քանակով
Amazon-ը ներկայացրել է իր միլիոներորդ ռոբոտը

Ինչպես կառուցել գին սահմանելու ճիշտ ռազմավարություն նոր բիզնեսում

Ապր 19, 2025 14:30
23

Նոր բիզնես սկսելիս գինը որոշում է ոչ միայն վաճառքի ծավալները այլ նաև ապրանքանիշի դիրքը հաճախորդի մոտ վստահությունը և ընդհանուր շահութաբերությունը ճիշտ գնագոյացումը պահանջում է խորքային վերլուծություն ռազմավարական մոտեցում և հաճախորդի սպասելիքների ըմբռնում

Շուկայի և մրցակիցների վերլուծություն

Նախքան գնագոյացմանը անցնելը անհրաժեշտ է հասկանալ ինչ գին են սահմանում մրցակիցները ինչ արժեք է ներկայացնում ձեր ապրանքը կամ ծառայությունը և ինչ է ակնկալում ձեր թիրախային հաճախորդը շուկայից եթե ձեր առաջարկը տարբերվում է ավելի բարձր որակով անհատականացված մոտեցմամբ կամ նորարար լուծումներով հնարավոր է սահմանել ավելի բարձր գին քան մրցակիցները

Գնային դիրքավորում

Ձեր ռազմավարությունը պետք է արտացոլի ինչպես եք ցանկանում ընկալվել շուկայում մատչելի հասանելի տարբերակ պրեմիում բրենդ կամ միջին սեգմենտ ձեր ընտրած դիրքը ուղղակիորեն կազդի գնագոյացման մեխանիզմի վրա

Մուտքային գինը նպատակ ունի գրավել շուկայի զգալի հատվածը մատչելիությամբ պրեմիում մոտեցումը շեշտում է որակը բացառիկությունը և արժեքի բարձր զգացողությունը իսկ տնտեսության վրա հիմնված տարբերակը կենտրոնանում է ծախսերի նվազագույնի և ծավալային վաճառքի վրա

Արժեքի վրա հիմնված գնագոյացում

Սա նշանակում է որ գինը որոշվում է ըստ այն օգուտի որը ձեր ապրանքն ապահովում է հաճախորդին եթե ձեր արտադրանքը խնայում է ժամանակ խթանում է արդյունավետությունը կամ բարելավում է կյանքի որակը հաճախորդը կարող է պատրաստ լինել վճարել ավելի բարձր գին այս մոտեցումը հարմար է նորարար կամ նիշային ապրանքների համար

Ծախսերի վերլուծություն

Ցանկացած գնագոյացման հիմքում պետք է լինի ձեր իրական ծախսերի մանրամասն գնահատումը ներառյալ արտադրության մատակարարման մարքեթինգի բաշխման վարչական ծախսերը ինչպես նաև հարկերը և նպատակային շահույթը գինը պետք է ապահովի ոչ միայն ծախսերի ծածկում այլև կայուն եկամուտ

Թեստավորում և ճկունություն

Սկզբնական գնագոյացման որոշումները միշտ չէ որ ճիշտ են հենց սկզբից ուստի անհրաժեշտ է փորձարկել տարբեր գների տարբերակներ հետևել հաճախորդների վարքագծին և հավաքել հետադարձ կապ այս գործընթացը թույլ է տալիս ճշգրտել գինը շուկայի արձագանքի հիման վրա

Գնային ռազմավարության մշտական վերանայում

Տնտեսական միջավայրը հաճախ է փոխվում և դրա հետ մեկտեղ փոխվում են նաև հաճախորդի սպասելիքները և մրցակցային դաշտը անհրաժեշտ է պարբերաբար վերանայել ձեր գնային ռազմավարությունը նոր տվյալների վերլուծության հիման վրա հարմարեցնել գները ըստ պահանջարկի մրցակցության նոր արժեքների ավելացման կամ այլ գործոնների

Գինը նոր բիզնեսի համար ավելի քան պարզապես թվային ցուցիչ է: Այն ազդում է բրենդի ընկալման հաճախորդների որոշումների և բիզնեսի կայունության վրա ճիշտ ռազմավարություն մշակելու համար հարկավոր է դիտարկել շուկան մրցակցությունը հաճախորդի հոգեբանությունը և ձեր արժեքային առաջարկը միասին միայն այս ամբողջական մոտեցումը կարող է բերել հաջողություն գնային քաղաքականության մեջ

 

Բաժանորդագրվեք մեր Տելեգրամյան ալիքին՝ բիզնես ոլորտի ամենաթարմ և կարևոր նորություններին առաջինը ծանոթանալու համար: