Ucom-ի ֆիքսված ցանցը հասանելի է Եղվարդ քաղաքում. դիտեք ABNews.am կայքում
Ակբա բանկը ներկայացրել է Հայաստանում առաջին «խոսող» քարտերը. դիտեք ABNews.am կայքում
Տեխնոհսկաները կորցնում են դիրքերը. ինչ է կատարվում տեխնոլոգիական աշխարհում. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Որքան է կազմել Հայաստանի պետական պարտքը 2024-ի վերջի դրությամբ. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Ինչ փոփոխություններ են գրանցվել Հայաստանի բջջային կապի շուկայում 2024-ի IV եռամսյակում. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Երևանի 2024 թվականի բյուջեի փաստացի եկամուտները կազմել են 116 մլրդ 715 մլն դրամ
Xiaomi-ի եռամսյակային զուտ շահույթը ռեկորդային եկամտի վրա աճել է 90%-ով
Ինչպես կազդեն արտաքին ռիսկերը Հայաստանի գնաճի վրա 2025-ին. ԿԲ-ն երկու տարբերակ է դիտարկում. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
2025-ի փետրվարին 12-ամսյա գնաճը կազմել է 2․5%. Կենտրոնական բանկ
Կենտրոնական բանկը վերաֆինանսավորման տոկոսադրույքը թողել է անփոփոխ. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Ինչպես օգտվել շրջանառության հարկի աջակցության ծրագրից. ՊԵԿ. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Փետրվարին Միացյալ Նահանգներում մանրածախ վաճառքն աճել է 0.2% -ով
2024թ. ՀՀ ապրանքաշրջանառությունը ԵԱՏՄ երկրների հետ ավելացել է 2,5 անգամ. էկոնոմիկայի նախարար
Ինչպիսին է Երևանի բյուջետային եկամուտների կատարողականը 2025-ի սկզբին․ մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
ՀԷՑ-ը իրականացնում է բաշխիչ ցանցի վերակառուցման և վերազինման աշխատանքներ․ դիտեք ABNews.am կայքում
2025 թվականին մայրաքաղաքում շուրջ 400 թեքահարթակ կկառուցվի
Այս շաբաթվա ներդրողի օրացույցը. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Անցնող շաբաթվա այլ կարևոր իրադարձությունները ֆինանսական շուկաների համար. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Ինչպես լինել այն աշխատողը, ում բոլորը հարգում են ու հաշվի են առնում. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
BMW-ի զուտ շահույթը 2024-ին նվազել է գրեթե 37%-ով

Աշխարհի ամենաարժեքավոր ֆուտբոլային բրենդը

Հլս 17, 2024 20:28
63

Ռեալ Մադրիդը կրկին վերադարձել է աշխարհի ամենաարժեքավոր ֆուտբոլային ակումբի տիտղոսին՝ գերազանցելով 2023 թվականի հաղթող Մանչեսթեր Սիթի ՖԱ-ին: Ռեալ Մադրիդի բրենդային արժեքը աճել է 16%-ով և հասել 1.7 միլիարդ եվրոյի, ինչը պայմանավորված է ինչպես խաղադաշտում, այնպես էլ խաղադաշտից դուրս գրանցած հաջողություններով:

Ռեալ Մադրիդի բրենդային ուժի ինդեքսի (BSI) ցուցանիշը 96.3/100 է, իսկ այդ ցուցանիշով ակումբը ունի AAA+ վարկանիշ: Այս բացառիկ ցուցանիշը Ռեալ Մադրիդը դարձնում է ոչ միայն աշխարհի ամենաուժեղ ֆուտբոլային ակումբը, այլև՝ Google-ի, Coca-Cola-ի, Ferrari-ի և Rolex-ի նման բրենդներից էլ ուժեղ: Ռեալ Մադրիդի համաշխարհային ճանաչումն ու հեղինակությունը ամրապնդվում են մի շարք չափանիշներով ստացած բարձր գնահատականներով, ինչպիսիք են՝ թիմային ներդրումները, ստադիոնը և հովանավորությունները:

Բրենդ Ֆայնենսի սպորտային ծառայությունների ղեկավար Հյուգո Հենսլին նշել է. «Ռեալ Մադրիդի վերադարձը ցուցակների գագաթին ապացուցում է պարզ մի բան՝ այս ակումբը իսկապես լավագույնն է բիզնեսում: Բացի խաղադաշտում ունեցած բացառիկ հաջողություններից, ակումբի կոմերցիոն գործունեությունը հետևողականորեն ապահովել է զգալի եկամուտներ և ամրապնդել նրա գլոբալ բրենդային ազդեցությունը: Այսպիսով, Ռեալ Մադրիդը նաև հաստատել է իր դիրքը որպես աշխարհի ամենաուժեղ ֆուտբոլային բրենդ»:

Ռեալ Մադրիդի հետևում, Մանչեսթեր Սիթի ՖԱ-ն (բրենդային արժեքը 7%-ով աճել է և հասել 1.6 միլիարդ եվրոյի) երկրորդ ամենաարժեքավոր ֆուտբոլային բրենդն է, չնայած գրանցված փոքր-ինչ ավելի դանդաղ աճի: 2023 թվականի վերջին, Մանչեսթեր Սիթին գրանցել է պատմական նվաճում՝ դառնալով առաջին անգլիական ակումբը, որը միաժամանակ հաղթել է Պրեմիեր Լիգան, FA Cup-ը, UEFA Չեմպիոնների Լիգան, UEFA Սուպեր Գավաթը և FIFA Աշխարհի Ակումբային Գավաթը:

FC Բարսելոնան պահպանել է 3-րդ ամենաարժեքավոր ֆուտբոլային բրենդի դիրքը՝ բրենդային արժեքի 12% աճով, չնայած զգալի ֆինանսական խնդիրներին: Ակումբի երիտասարդական ակադեմիա La Masia-ն մեծ դեր է խաղացել ակումբի կայունությունը պահպանելու գործում՝ արտադրելով նոր սերունդ, որը կարող է մրցել տիտղոսների համար:

Ռեալ Մադրիդի վերագրաված դիրքը ամրապնդում է նրա հզորությունը և կարևորությունը համաշխարհային ֆուտբոլում՝ հաստատելով, որ այն իրականում լավագույնն է բիզնեսում և խաղադաշտում: