Աշխատանք կա, բայց ուրիշի համար. ում է փնտրում 2025-ի աշխատաշուկան. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Աշխատակիցները թաքուն են օգտագործում ԱԲ, սակայն դա կարող է վտանգավոր լինել. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
ԱՄՆ-ն սպառնում է ԵՄ-ին սննդամթերքի արտահանման վրա 17% մաքսատուրքով
BRICS երկրների ֆինանսական ակտիվների ծավալը գերազանցել է 60 տրիլիոն դոլարը
Չինաստանը հակադեմպինգային մաքսատուրքեր է սահմանել եվրոպական կոնյակի վրա
Թրամփը կարող է այս տարի Չինաստան մեկնել. Bloomberg
2025-ի մայիսին ՀՀ աշխատատեղերը հասել են 790 հազարի՝ 2018-ի համեմատ աճելով 198.6 հազ․ կամ 33.9%-ով
Հունիսին Հայաստանում գները նվազել են մայիսի համեմատ. տարեկան գնաճը կազմել է 3.9%
Ինչի համար ենք բոլորս վճարում մեր գրպանից. Հայաստանը սուբսիդավորում է օդը. վերլուծությունը abnews.am-ում
Ուջանի մոտից երթևեկությունը տեղափոխվում է Հյուսիս-հարավի նորակառույց ճանապարհ
Մեկ օրում բացահայտվել է 108 հանցագործություն, որոնցից 6-ը՝ նախկինում կատարված
Մոսկվայում հայտնաբերվել է «Տրանսնեֆտ»-ի փոխնախագահի դին
Հունիսին գները նվազել են 1.3%, տարեկան գնաճը՝ 3.9%, բանջարեղենը՝ -23.6%, դրամը՝ 384.2 դրամ
2025-ի մարտի դրությամբ Վրաստանի արտաքին պարտքը կազմել է 25.5 միլիարդ դոլար
Տրանսպորտի վճարման թղթային QR կոդով տարբերակն օգոստոսի 1-ից դուրս կգա շրջանառությունից
Թրամփի հարկային օրինագծի ազդեցությունը Հայաստանի տնտեսության վրա. կարդացեք abnews.am կայքում
2023-2025 թթ. պետությանն է վերադարձվել ապօրինի ծագում ունեցող 26 անշարժ գույք
Վերականգնվել է պետությանը պատճառված ավելի քանի 305 մլն դրամի վնաս
YouTube Shorts-ը գերազանցել է TikTok-ը դիտումների քանակով
Amazon-ը ներկայացրել է իր միլիոներորդ ռոբոտը

Աշխարհի ամենաարժեքավոր ֆուտբոլային բրենդը

Հլս 17, 2024 20:28
70

Ռեալ Մադրիդը կրկին վերադարձել է աշխարհի ամենաարժեքավոր ֆուտբոլային ակումբի տիտղոսին՝ գերազանցելով 2023 թվականի հաղթող Մանչեսթեր Սիթի ՖԱ-ին: Ռեալ Մադրիդի բրենդային արժեքը աճել է 16%-ով և հասել 1.7 միլիարդ եվրոյի, ինչը պայմանավորված է ինչպես խաղադաշտում, այնպես էլ խաղադաշտից դուրս գրանցած հաջողություններով:

Ռեալ Մադրիդի բրենդային ուժի ինդեքսի (BSI) ցուցանիշը 96.3/100 է, իսկ այդ ցուցանիշով ակումբը ունի AAA+ վարկանիշ: Այս բացառիկ ցուցանիշը Ռեալ Մադրիդը դարձնում է ոչ միայն աշխարհի ամենաուժեղ ֆուտբոլային ակումբը, այլև՝ Google-ի, Coca-Cola-ի, Ferrari-ի և Rolex-ի նման բրենդներից էլ ուժեղ: Ռեալ Մադրիդի համաշխարհային ճանաչումն ու հեղինակությունը ամրապնդվում են մի շարք չափանիշներով ստացած բարձր գնահատականներով, ինչպիսիք են՝ թիմային ներդրումները, ստադիոնը և հովանավորությունները:

Բրենդ Ֆայնենսի սպորտային ծառայությունների ղեկավար Հյուգո Հենսլին նշել է. «Ռեալ Մադրիդի վերադարձը ցուցակների գագաթին ապացուցում է պարզ մի բան՝ այս ակումբը իսկապես լավագույնն է բիզնեսում: Բացի խաղադաշտում ունեցած բացառիկ հաջողություններից, ակումբի կոմերցիոն գործունեությունը հետևողականորեն ապահովել է զգալի եկամուտներ և ամրապնդել նրա գլոբալ բրենդային ազդեցությունը: Այսպիսով, Ռեալ Մադրիդը նաև հաստատել է իր դիրքը որպես աշխարհի ամենաուժեղ ֆուտբոլային բրենդ»:

Ռեալ Մադրիդի հետևում, Մանչեսթեր Սիթի ՖԱ-ն (բրենդային արժեքը 7%-ով աճել է և հասել 1.6 միլիարդ եվրոյի) երկրորդ ամենաարժեքավոր ֆուտբոլային բրենդն է, չնայած գրանցված փոքր-ինչ ավելի դանդաղ աճի: 2023 թվականի վերջին, Մանչեսթեր Սիթին գրանցել է պատմական նվաճում՝ դառնալով առաջին անգլիական ակումբը, որը միաժամանակ հաղթել է Պրեմիեր Լիգան, FA Cup-ը, UEFA Չեմպիոնների Լիգան, UEFA Սուպեր Գավաթը և FIFA Աշխարհի Ակումբային Գավաթը:

FC Բարսելոնան պահպանել է 3-րդ ամենաարժեքավոր ֆուտբոլային բրենդի դիրքը՝ բրենդային արժեքի 12% աճով, չնայած զգալի ֆինանսական խնդիրներին: Ակումբի երիտասարդական ակադեմիա La Masia-ն մեծ դեր է խաղացել ակումբի կայունությունը պահպանելու գործում՝ արտադրելով նոր սերունդ, որը կարող է մրցել տիտղոսների համար:

Ռեալ Մադրիդի վերագրաված դիրքը ամրապնդում է նրա հզորությունը և կարևորությունը համաշխարհային ֆուտբոլում՝ հաստատելով, որ այն իրականում լավագույնն է բիզնեսում և խաղադաշտում: