«Շիրակյան ուտեստներ» փառատոնի շրջանակում կբացվի «Ալեքսանդրապոլի խոհանոցային կենցաղը» ցուցադրությունը
Օտարերկրացի երեխաների կրթությունը ՌԴ դպրոցներում կդառնա վճարովի
ՏԿԵ փոխնախարարը Վիեննայում քննարկել է ՀԱԷԿ-ի շահագործման ժամկետի երկարաձգման ծրագիրը
«Թել-Սել» ընկերությունն ազդարարեց բաժնետոմսերի թողարկման մասին․ դիտեք՝ ABnews.am կայքում
Էստոնիան 1,6 միլիարդ եվրո կհատկացնի մեծ հեռահարության զինամթերքի ձեռքբերման համար
Նորվեգիան դարձավ առաջին երկիրը, որտեղ էլեկտրամոբիլների թիվը գերազանցեց բենզինային մեքենաների թվին
Ինժեներական աշխատանքների շնորհիվ 2026-ին Հայաստանի սահմանները պատված կլինեն ամրոցներով․Անդրանիկ Քոչարյան
Լիտվան Ուկրաինային կփոխանցի մինչև 50 միլիոն եվրոյի ռազմական օգնություն
ՀԱՊԿ-ը չի սպառնում Հայաստանի ինքնիշխանությանը, այլ պաշտպանում է այն․ Պեսկով
«Փյունիկ» ֆուտբոլային ակումբի սեփականատեր Արթուր Սողոմոնյանը վաճառում է ակումբը
Վերջին 4 տարում ՀՀ ռազմարդյունաբերությանը տրվող գումարի ծավալը 100 անգամ ավելացել է. Արմեն Գրիգորյան
Գևորգ Պապոյանը Սլովակիայի դեսպանին առաջարկել է կնքել ներդրումների խրախուսման մասին երկկողմ պայմանագիր
Meta-ն Instagram-ում կսահմանի նոր կանոններ՝ դեռահասների անվտանգությունը ապահովելու համար․ մանրամասները՝ ABnews.am կայքում
Ալեն Սիմոնյանն ընդունել է Հայաստանում Կանադայի դեսպան Էնդրյու Թըրներին
Wildberries-ը հայտնել է, որ ընկերության հիմնադրի ամուսինը՝ Վլադիսլավ Բակալչուկը, փորձել է «ապօրինի մուտք գործել» իրենց գրասենյակ
Սևանի տրանսպորտային հանգույցի հիմնանորոգման աշխատանքներն ընթացքի մեջ են
Մեկ օրում բացահայտվել է հանցագործության 112 դեպք. Գրանցվել է 15 ավտովթար, վիրավորվել է 23 մարդ
Amazon-ը 2025 թվականից 5-օրյա աշխատանքային շաբաթ կպահանջի
Ուժի մեջ է մտել ԱՊՊԱ-ի 200-ից 400 հազար դրամի անցման կարգավորումը
Հայաստանում երկու տնտեսվարող կեղծել են «LEE» շոկոլադը

Բիզնեսի հաջողության քարտեզը՝ հաճախորդի սիրո շնորհիվ

Հնս 17, 2024 18:00
36
ADS

Հաջողությունը բիզնեսում երբեմն թվում է թե հասանելի է միայն մեծ նախագծերի ու անընդհատ նորարարությունների շնորհիվ: Սակայն, իրականում հաճախորդի սիրո ու բավարարվածության զգացումը ավելի կարևոր դեր է խաղում: Հետևյալ քայլերն ու սկզբունքները կօգնեն ձեզ ստեղծել կայուն ու հաջողակ բիզնես՝ հաճախորդների սիրո ու նվիրվածության շնորհիվ։

1. Հաճախորդի Գլխավոր Դերը Բիզնեսում

Հաճախորդը ձեր բիզնեսի սիրտն է: Ճիշտ է, մարքեթինգային և վաճառքի ռազմավարությունները կարևոր են, բայց առանց հաճախորդի սերը ձեռք բերելու, այդ ամենը կմնա անպտուղ: Ձեր առաջնահերթ նպատակն է հասկանալ հաճախորդի խնդիրները, ու դրանց լուծում գտնելու համար մշտապես աշխատել:

2. Հաճախորդների Կարծիքը Ուսումնասիրեք

Հաճախորդների կարծիքները ստանալը կարող է լինել բիզնեսի բարելավման լավագույն միջոցը: Կազմակերպեք հաճախորդների կարծիքների հավաքագրում տարբեր մեթոդներով՝ օնլայն հարցումներ, սոցիալական մեդիա վերլուծություններ, և ֆոկուս խմբեր: Այս մեթոդների միջոցով կարող եք գտնել այն ոլորտները, որտեղ կարելի է բարելավել ծառայությունը կամ արտադրանքը:

3. Հաճախորդի Պատասխանատվությունը Գնահատեք

Հաճախորդների հարցերին պատասխանելու և նրանց խնդիրները արագ լուծելու միջոցով կարելի է կերտել վստահություն: Ձեզ պետք է մշտապես հասանելի լինեք և պատրաստակամ լինեք օգնելու նրանց: Անկախ նրանից՝ խնդիրն ինչքան փոքր է, այն պետք է լուծվի արագ ու պատշաճ կերպով:

4. Հաճախորդի Ոգևորումը Մեծացրեք

Հաճախորդի փորձառությունը դարձեք անսպասելիորեն հաճելի: Սա կարող է լինել մատչելի գին, բոնուսներ կամ հաճախորդների հատուկ ակցիաներ: Հաճախորդներին պետք է ցույց տալ, որ դուք գնահատում եք նրանց ընտրությունը ու պատրաստ եք անել ավելին:

5. Հաճախորդի Մոտիվացիա

Տրամադրեք ծրագրեր, որոնք խրախուսում են հաճախորդներին օգտագործել ձեր ծառայությունները ավելի հաճախ: Սա կարող է լինել մշտական հաճախորդների ծրագրեր, զեղչեր և հատուկ առաջարկներ, որոնք կարող են մեծացնել հաճախորդների հավատարիմությունը:

6. Հաճախորդի Վստահության Ստեղծում

Վստահությունը ստանում են ոչ միայն խոսքերով, այլև գործերով: Համոզված եղեք, որ ձեր խոստումները իրականանում են, և դուք անում եք ամեն ինչ, որպեսզի հաճախորդը վստահ լինի ձեր բիզնեսի վրա: Վստահությունը կարող է կերտվել միայն ժամանակի ընթացքում և հաճախորդների հետ հարուստ ու երկարատև հարաբերությունների հիմքով:

7. Հաճախորդի Նորարարություն

Նորարարությունները ձեր բիզնեսում ոչ միայն օգնում են բարելավել ապրանքներն ու ծառայությունները, այլև տալիս են հաճախորդներին նոր ու հետաքրքիր փորձառություններ: Հետևեք հաճախորդների սպասելիքներին և մշտապես փորձեք նորարարել ձեր բիզնեսում:

 

Հաճախորդի սերը բիզնեսի հաջողության կարևորագույն մասն է: Հետևելով այս խորհուրդներին և մշտապես ստանալով հաճախորդի կարծիքներ, դուք կկարողանաք ստեղծել ամուր ու հաջողակ բիզնես, որը կնվաճի հաճախորդների սրտերը և կդառնա վստահելի գործընկեր նրանց համար։ Հաճախորդը սեր է փնտրում, իսկ բիզնեսը՝ վստահություն ու հավատարմություն: Միացրեք այս երկուսը և դուք կհասնեք ձեր նպատակներին՝ հաճախորդների սիրով ու նվիրվածությամբ։

Մեկնաբանություն