2025-ի մայիս-հունիսին կապի ոլորտում հասույթը աճել է 1,1%–ով՝ հասնելով մինչև 68,49 մլրդ դրամի
ԵԱՏՄ-ում բջջային ռոումինգի վերացումը նախատեսված է 2028-ի սկզբին
Ճապոնական ավտոարտադրող Nissan-ը մեկնարկել է 4.5 միլիարդ դոլարի պարտատոմսերի տեղաբաշխում
2025թ․-ի հունվար-մայիսին Հայաստանում պանրի արտադրության ծավալն աճել է 3.8%-ով
Օդի ջերմաստիճանը աստիճանաբար կբարձրանա ևս 4-6 աստիճանով՝ Երևանում հասնելով +38-ի
ՍԱՏՄ-ն զբաղվում է ծաղիկների արտահանման խնդիրներով․ Հայաստան կայցելի «Ռոսսելխոզնադզորի» մասնագետների խումբ
2025թ․-ի հունվար-մայիսին Հայաստանում հանքային ջրերի արտադրությունը աճել է 0.4%-ով
Meta-ն $3.5 միլիարդ է ներդրել Ray-Ban ակնոց արտադրող ընկերությունում
Երուսաղեմի հրապարակներից մեկը կոչվել է Հայոց ցեղասպանության վերապրած Եղիա Քահվեջյանի անունով
Բուլղարիան պատրաստվում է անցնել եվրոյի 2026 թվականի հունվարից՝ ԵՄ-ին միանալուց 18 տարի անց
Կասեցվել է «Նատֆուդ» ՓԲԸ-ին պատկանող Biella ապրանքանիշի տավարի կոտլետի արտադրությունը՝ մանրէաբանական խախտումների պատճառով
Հանրապետության հրապարակի տարածքում կգործարկվի էլեկտրական շչակ
Հունիսին անցյալ տարվա համեմատ բուսական յուղի գինն աճել է 17.5%, կարագինը՝ 14%, հացի գինը՝ 3.9%. «Ժողովուրդ»
Իդրամը առաջինը Կովկասում հայտարարում է Alipay+-ի հետ համագործակցության մասին․ դիտեք ABNews.am կայքում
Հունիսին Թբիլիսիում վաճառվել է 3236 բնակարան
Nvidia-ն դարձել է աշխարհում առաջին ընկերությունը, որի շուկայական կապիտալիզացիան հասել է 4 տրիլիոն դոլարի
Հունիսի դրությամբ անհուսալի վարկ ունեցողներից ԱՍՀՆ-ն ստացել է 14.757 դիմում, որից հաստատվել են շուրջ 4400-ը
Սուրճը թանկանում է՝ Բրազիլիայից ԱՄՆ ներմուծման վրա 50% մաքսատուրքի սպասման ֆոնին
ԵՊԲՀ-ի այս տարվա 713 շրջանավարտից 204-ն օտարերկրացի է
Կիևը ԵՄ-ից 1 մլրդ եվրո է ստացել ռուսական սառեցված ակտիվների շահույթից

Կառավարությունը նախատեսում է մետրոյի նոր կանգառ

Հկտ 17, 2024 14:31
71

Վերջին զարգացումները ակնհայտ են դարձնում, որ Հայաստանի կառավարությունը կարևոր դերակատարություն է ստանձնել «Ակադեմիական քաղաք» նախագծի հաջող իրագործման մեջ։

Վարչապետ Նիկոլ Փաշինյանի և Կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարար Ժաննա Անդրեասյանի ներկայացրած ծրագրերը ցույց են տալիս, որ տրանսպորտային համակարգը և շարժունակության մաստեր պլանը առանցքային են ակադեմիական տարածքի զարգացման և գործունեության համար:

Այս նախաձեռնությունն ուղղված է ուսանողների և հետազոտողների շարժունակության ապահովմանը, ինչը կբարձրացնի կրթության և գիտության կենտրոնների միջև կապը, ինչպես նաև կաջակցի խելացի քաղաքների գաղափարին։ Տրանսպորտային հարցերը, ըստ կառավարության հայտարարությունների, լուծվելու են մի շարք նորարարական մոտեցումներով։

Նախատեսվում է զարգացնել Երևանի մետրոյի համակարգը, ներառյալ նոր «Ակադեմիական քաղաք» կայարանի կառուցումը, որը կապահովի հեշտ և արագ հասանելիություն ուսումնական կենտրոններին:

Իսկ ամենահետաքրքիր մոտեցումը կարող է լինել այն, որ երկաթուղին կդառնա ուղևորափոխադրման հիմնական միջոց։ Կառավարության կողմից «Սասունցի Դավիթ» կայարանի փորձարկումը ցույց է տվել, որ առկա ենթակառուցվածքների բարելավման միջոցով կարող են զգալիորեն կրճատվել ուղևորների տեղափոխման ժամանակները։ Սա նաև կնպաստի կանաչ տրանսպորտային լուծումների կիրառմանը՝ նվազեցնելով ավտոմոբիլային երթևեկության ծավալները:

Նախագծի հաջողությունն ակնհայտորեն կախված է տրանսպորտային միջոցների որակից և հասանելիությունից։ Հետևաբար, կառավարությունը հատուկ ուշադրություն է դարձնում նաև օդանավակայանների և մարզային տրանսպորտի հետ ինտեգրման հարցերին, որպեսզի Ակադեմիական քաղաքը հասանելի լինի ոչ միայն մայրաքաղաքից, այլև մարզերից և արտերկրից ժամանող այցելուների համար։

Ներկայիս քննարկումները, ինչպես նաև գերմանական գործընկերների հետ համագործակցության արդյունքները, ցույց են տալիս, որ այս նախագիծը զարգանալու է արագ տեմպերով, և մոտ ապագայում մենք կարող ենք ականատես լինել Հայաստանի կրթական և գիտական կյանքի մի նոր մակարդակի։

Այսպիսով, «Ակադեմիական քաղաքը» կարող է դառնալ տարածաշրջանում կրթության և գիտության գերազանցության կենտրոն՝ զարգացնելով Հայաստանը որպես գիտական և տեխնոլոգիական կենտրոն: