ՀՀ տնտեսական աճի տեմպը բավական արագորեն դանդաղում է. «Լույս» հիմնադրամ. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Հեծանիվով դասի կամ աշխատանքի․ նոր պետական ծրագիր կրթական ոլորտի համար. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
ԱՄՆ-ում մեքենաների միջին գինը կարող է բարձրանալ 10 հազար դոլարով՝ մաքսատուրքերի պատճառով. The Washington Post
Ովքեր են ընդգրկվել ամենահարուստ մարդկանց եռյակում 2025-ի սկզբին. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Ավելի քան 3600 բեռնատար սպասում է վրաց-ռուսական սահմանով անցնելուն
Մելանյա Թրամփի հարսանեկան զգեստը վաճառքի հանվել է 45 հազար դոլարով
Թրամփը 25% մաքսատուրքեր է սահմանել ԱՄՆ ներմուծվող ավտոմեքենաների նկատմամբ. BBC
Աճի կեղծ պատրանքը. ինչ է թաքնված ՏԱՑ-ի 8% աճի ետևում. ոլորտներ, որ քաշում են տնտեսությունը ներքև. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
ByteDance-ի հիմնադիրը գլխավորել է Չինաստանի ամենահարուստ մարդկանց վարկանիշը` 57,5 մլրդ դոլարով
Շուրջ 3,5 մլն սիրիացի պատրաստ է վերադառնալ նախկին բնակության վայրեր. ՄԱԿ
Ամերիկացիների 50%-ը դեմ է Գրենլանդիայի և Կանադայի ներառմանը Միացյալ Նահանգների կազմում
Ձեռք բեր քո երազանքների բնակարանը 12%-ով. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Ոլորտներ, որտեղ 2025-ի փետրվարին արձանագրվել են խոշոր ՀԴՄ խախտումներ. ՊԵԿ. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Հարավային Կորեայում անտառային հրդեհները 18 մարդու կյանք են խլել
Իլոն Մասկը պատրաստվում է «ռոբոտների լեգեոն» ստեղծել մինչև 2025-ի ավարտը. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Պետական պարտքի ճոճանակ․ ինչու է Հայաստանը վերցնում պարտք պարտքը մարելու համար. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Հայաստան–Ռուսաստան տնտեսական համագործակցությունը նոր փուլ է մտնում. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
ԱրարատԲանկ․ հաղթանակը մեկն է՝ ապաքինված երեխայի ժպիտը. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Ֆինանսապես գրագետ՝ Իդրամ Ջունիորի հետ. դիտեք ABNews.am կայքում
Վրաստանի շինարարության ոլորտը 2024-ին ստացել է 13.4 մլն դոլար օտարերկրյա ուղղակի ներդրում

Ժամանակակից մարքեթինգի սարսափելի վիճակը

Փտր 17, 2025 11:31
32

Ժամանակակից մարքեթինգն անցնում է դինամիկ փոփոխությունների փուլ՝ պայմանավորված տեխնոլոգիական առաջընթացով, սպառողների վարքագծի փոփոխություններով և գովազդի գերհագեցվածությամբ: Չնայած մարքեթինգային գործիքների բազմազանությանը, ոլորտը բախվում է մի շարք լուրջ խնդիրների, որոնք կասկածի տակ են դնում դրա արդյունավետությունը:

Գովազդային գերբեռնվածություն և սպառողների կուրություն

Այսօր սպառողները ամեն օր հանդիպում են հազարավոր գովազդային ուղերձների, որոնց մեծ մասը անտեսվում է: Մարդիկ զարգացրել են այսպես կոչված «գովազդային կուրություն» (ad blindness), ինչը բարդացնում է ընկերությունների համար լսարանի հետ արդյունավետ հաղորդակցվելը:

Տվյալների ավելցուկ և անարդյունավետ օգտագործում

Մարքեթինգային արշավների արդյունավետությունն առավելապես կախված է տվյալներից, սակայն շատ ընկերություններ չեն կարողանում ճիշտ օգտագործել այդ հսկայական տեղեկատվությունը: Թերի տվյալների վերլուծությունը բերում է սխալ թիրախավորման, վատ բովանդակության և վերջիվերջո՝ անարդյունավետ մարքեթինգային բյուջեների:

Արհեստական բանականության ազդեցությունը

Արհեստական բանականությունը (AI) հեղափոխում է ոլորտը, բայց միևնույն ժամանակ բերում է նոր մարտահրավերներ: Ալգորիթմները երբեմն կարող են վնասել բրենդի վարկանիշին՝ ցուցադրելով գովազդներ ոչ համապատասխան լսարանին կամ անսպասելի կոնտեքստում:

Վստահության ճգնաժամ և սպառողների կասկածամտություն

Սպառողները դարձել են ավելի զգույշ՝ հատկապես խաբուսիկ գովազդային մարտավարությունների պատճառով: Մարդիկ ակնկալում են իրական արժեք և թափանցիկություն, այլ ոչ թե արհեստականորեն ձևավորված մարքեթինգային ուղերձներ:

Բովանդակության որակի անկում

Վերջին տարիներին շատ բրենդեր ձգտում են անընդհատ արտադրել բովանդակություն՝ առանց դրա որակի վրա կենտրոնանալու: Արդյունքում՝ լսարանը գերհագեցվում է ցածրորակ, ոչ հետաքրքիր նյութերով, ինչը նվազեցնում է ներգրավվածությունը:

Ի՞նչ կարելի է անել

Թիրախավորել ոչ թե լայն զանգվածներ, այլ կոնկրետ լսարաններ՝ հիմնվելով տվյալների խելացի օգտագործման վրա։

Կենտրոնանալ բովանդակության որակի վրա՝ ավելորդ քանակից խուսափելով։

Մշակել իրական, ոչ թե կեղծ բրենդային արժեքներ՝ վստահություն վաստակելու համար։

Ինտեգրել մարքեթինգի ժամանակակից մոտեցումներ՝ օրինակ՝ storytelling, ինֆլուենսեր մարքեթինգ և անձնավորված առաջարկներ։

Օգտագործել AI, բայց խելամտորեն՝ բացառելով ավտոմատացված անորակ գովազդները։

Մարքեթինգը մահանում է այն ժամանակ, երբ այն վերածվում է պարզապես բիզնեսի, այլ ոչ թե լսարանի հետ կապ ստեղծելու արվեստի: Հաջողության հասնելու համար անհրաժեշտ է նոր մոտեցում՝ մարդկային շեշտադրմամբ: 

Բաժանորդագրվեք մեր Տելեգրամյան ալիքին՝ բիզնես ոլորտի ամենաթարմ և կարևոր նորություններին առաջինը ծանոթանալու համար: