ԵՄ բնակչության թիվը միգրացիայի շնորհիվ հասել է ռեկորդային 450 միլիոնի. Eurostat
Սևանա լճի մակարդակը նվազել է 1 սմ-ով
Հայաստանում մշտական բնակչությունը 2025 թ. նախորդ տարվա համեմատ ավելացել է շուրջ 84,000–ով. ՄԱԿ–ի Բնակչության հիմադրամ
2025-ի մայիս-հունիսին կապի ոլորտում հասույթը աճել է 1,1%–ով՝ հասնելով մինչև 68,49 մլրդ դրամի
ԵԱՏՄ-ում բջջային ռոումինգի վերացումը նախատեսված է 2028-ի սկզբին
Ճապոնական ավտոարտադրող Nissan-ը մեկնարկել է 4.5 միլիարդ դոլարի պարտատոմսերի տեղաբաշխում
2025թ․-ի հունվար-մայիսին Հայաստանում պանրի արտադրության ծավալն աճել է 3.8%-ով
Օդի ջերմաստիճանը աստիճանաբար կբարձրանա ևս 4-6 աստիճանով՝ Երևանում հասնելով +38-ի
ՍԱՏՄ-ն զբաղվում է ծաղիկների արտահանման խնդիրներով․ Հայաստան կայցելի «Ռոսսելխոզնադզորի» մասնագետների խումբ
2025թ․-ի հունվար-մայիսին Հայաստանում հանքային ջրերի արտադրությունը աճել է 0.4%-ով
Meta-ն $3.5 միլիարդ է ներդրել Ray-Ban ակնոց արտադրող ընկերությունում
Երուսաղեմի հրապարակներից մեկը կոչվել է Հայոց ցեղասպանության վերապրած Եղիա Քահվեջյանի անունով
Բուլղարիան պատրաստվում է անցնել եվրոյի 2026 թվականի հունվարից՝ ԵՄ-ին միանալուց 18 տարի անց
Կասեցվել է «Նատֆուդ» ՓԲԸ-ին պատկանող Biella ապրանքանիշի տավարի կոտլետի արտադրությունը՝ մանրէաբանական խախտումների պատճառով
Հանրապետության հրապարակի տարածքում կգործարկվի էլեկտրական շչակ
Հունիսին անցյալ տարվա համեմատ բուսական յուղի գինն աճել է 17.5%, կարագինը՝ 14%, հացի գինը՝ 3.9%. «Ժողովուրդ»
Իդրամը առաջինը Կովկասում հայտարարում է Alipay+-ի հետ համագործակցության մասին․ դիտեք ABNews.am կայքում
Հունիսին Թբիլիսիում վաճառվել է 3236 բնակարան
Nvidia-ն դարձել է աշխարհում առաջին ընկերությունը, որի շուկայական կապիտալիզացիան հասել է 4 տրիլիոն դոլարի
Հունիսի դրությամբ անհուսալի վարկ ունեցողներից ԱՍՀՆ-ն ստացել է 14.757 դիմում, որից հաստատվել են շուրջ 4400-ը

Տարվա վերջը՝  բիզնեսի առաջընթացի կատարյալ պահ

Դկտ 14, 2024 12:21
42

Տարվա վերջին շաբաթները բիզնեսում հաճախ ընկալվում են որպես «ավարտի գիծ»՝ հաշվելով ձեռքբերումներն ու պլանավորելով հաջորդ տարին: Սակայն իրականում դրանք կարող են դառնալ ռազմավարական բեկման և նոր հնարավորությունների սկիզբ:

Հայկական բիզնեսի համար այս ժամանակահատվածը ոչ միայն ամփոփման, այլև վերագնահատման, նորարարական գաղափարների ներդրման և նոր տարում առաջատար դառնալու կատարյալ պահ է:

Ինչ պետք է անել տարվա վերջին շաբաթներին՝ առավելագույն արդյունքների հասնելու համար

1. Վերլուծել և վերաիմաստավորել ընթացիկ նպատակները

Վերջին շաբաթներն իդեալական են ձեր տարեկան նպատակների իրականացման մակարդակը վերլուծելու համար:

  • Ստեղծեք ամփոփիչ հաշվետվություն ձեր բիզնեսի բոլոր հիմնական բաժինների համար՝ վաճառք, մարքեթինգ, հաճախորդների սպասարկում և ֆինանսներ։
  • Վերլուծեք, թե որ ծրագրերը տվեցին սպասված արդյունքները և որոնք՝ ոչ։

Հարցեք ինքներդ ձեզ. Ի՞նչ կարող եք անել այլ կերպ հաջորդ տարի։

2. Ֆինանսական մաքրում և պլանավորում

Տարվա վերջը կարևոր է ֆինանսական ցուցանիշները վերանայելու և հաջորդ տարվա համար բյուջե կազմելու համար:

  • Հստակեցրեք հարկային պարտավորությունները և օգտագործեք հնարավոր հարկային արտոնությունները։
  • Ստուգեք բիզնեսի ծախսերը, գտեք օպտիմալացման կետեր և վերացրեք ավելորդ ծախսերը։

3. Մոտիվացնել թիմին՝ միավորելով նպատակները

Տարվա ավարտը հիանալի հնարավորություն է թիմին միավորելու և նրանց մոտիվացնելու:

  • Կազմակերպեք ամփոփիչ հավաք, որտեղ կգնահատեք տարվա ձեռքբերումները։
  • Պարգևատրեք լավագույն աշխատակիցներին և թիմերին՝ նրանց ներգրավվածությունը բարձրացնելու համար։

Գաղափար. Կիսվեք ապագայի ընդհանուր տեսլականով և ընդգծեք, թե ինչպես է թիմը մասնակցելու դրա իրականացմանը։

4. Ուշադրություն դարձնել հաճախորդներին

Տարվա վերջին հաճախորդներն ավելի բաց են տոնական առաջարկների և հատուկ ակցիաների համար:

  • Ստեղծեք բացառիկ փաթեթներ և առաջարկներ՝ տարին տպավորիչ ավարտելու համար։
  • Կապվեք ձեր հիմնական հաճախորդների հետ՝ շնորհակալություն հայտնելով համագործակցության համար։

Տոնական առաջարկների ուժ. Ուսումնասիրությունները ցույց են տալիս, որ ճիշտ ընտրված ակցիաները կարող են մինչև 20%-ով բարձրացնել վաճառքները տարվա վերջին շաբաթներին։

5. Նորարարական նախաձեռնությունների սկիզբ

Հենց տարվա վերջում է, որ կարելի է սկսել նորարարական փորձարկումներ՝ առանց կտրուկ ռիսկերի:

  • Ստուգեք նոր տեխնոլոգիաներ կամ մարքեթինգային ռազմավարություններ՝ պատրաստվելով դրանց ամբողջական ներդրմանը հաջորդ տարի։
  • Պարզեք, թե ինչպես կարող եք ավելացնել ավտոմատացումը և արդյունավետությունը ձեր բիզնեսում։

6. Կազմակերպել մթնոլորտային իրադարձություններ

Հայկական բիզնես մշակույթում կարևոր է ոչ միայն բիզնես վարել, այլև կապերը պահպանել:

  • Կազմակերպեք շնորհակալական երեկույթներ կամ փոքրիկ միջոցառումներ գործընկերների և հաճախորդների համար։
  • Ստեղծեք հիշարժան պահեր, որոնք ձեր բրենդը կդարձնեն ավելի մոտիվացնող և անձնական։

7. Պլանավորել ապագան՝ մեծ գաղափարներով

Տարվա վերջը սահուն անցում է դեպի ապագայի պլանավորում:

  • Ուրվագծեք երկարաժամկետ ռազմավարությունը՝ ընդգրկելով միջազգային շուկա դուրս գալու կամ նոր արտադրանք ներկայացնելու գաղափարները։
  • Ստեղծեք գործողությունների հստակ ծրագիր՝ ապագա մարտահրավերներին դիմակայելու համար։

***

Տարվա վերջին շաբաթները բիզնեսի համար ոչ թե ավարտ են, այլ նոր մեկնարկ: Այս շրջանը պետք է օգտագործել ստուգման, կազմակերպման և վերաիմաստավորման համար՝ պատրաստվելով հաջորդ տարվա նոր հնարավորություններին: Հայկական բիզնեսները, որոնք արդյունավետ կօգտագործեն այս ժամանակահատվածը, կկարողանան ոչ միայն ամրապնդել իրենց դիրքերը, այլև հասնել աննախադեպ հաջողությունների։