ԵՄ բնակչության թիվը միգրացիայի շնորհիվ հասել է ռեկորդային 450 միլիոնի. Eurostat
Սևանա լճի մակարդակը նվազել է 1 սմ-ով
Հայաստանում մշտական բնակչությունը 2025 թ. նախորդ տարվա համեմատ ավելացել է շուրջ 84,000–ով. ՄԱԿ–ի Բնակչության հիմադրամ
2025-ի մայիս-հունիսին կապի ոլորտում հասույթը աճել է 1,1%–ով՝ հասնելով մինչև 68,49 մլրդ դրամի
ԵԱՏՄ-ում բջջային ռոումինգի վերացումը նախատեսված է 2028-ի սկզբին
Ճապոնական ավտոարտադրող Nissan-ը մեկնարկել է 4.5 միլիարդ դոլարի պարտատոմսերի տեղաբաշխում
2025թ․-ի հունվար-մայիսին Հայաստանում պանրի արտադրության ծավալն աճել է 3.8%-ով
Օդի ջերմաստիճանը աստիճանաբար կբարձրանա ևս 4-6 աստիճանով՝ Երևանում հասնելով +38-ի
ՍԱՏՄ-ն զբաղվում է ծաղիկների արտահանման խնդիրներով․ Հայաստան կայցելի «Ռոսսելխոզնադզորի» մասնագետների խումբ
2025թ․-ի հունվար-մայիսին Հայաստանում հանքային ջրերի արտադրությունը աճել է 0.4%-ով
Meta-ն $3.5 միլիարդ է ներդրել Ray-Ban ակնոց արտադրող ընկերությունում
Երուսաղեմի հրապարակներից մեկը կոչվել է Հայոց ցեղասպանության վերապրած Եղիա Քահվեջյանի անունով
Բուլղարիան պատրաստվում է անցնել եվրոյի 2026 թվականի հունվարից՝ ԵՄ-ին միանալուց 18 տարի անց
Կասեցվել է «Նատֆուդ» ՓԲԸ-ին պատկանող Biella ապրանքանիշի տավարի կոտլետի արտադրությունը՝ մանրէաբանական խախտումների պատճառով
Հանրապետության հրապարակի տարածքում կգործարկվի էլեկտրական շչակ
Հունիսին անցյալ տարվա համեմատ բուսական յուղի գինն աճել է 17.5%, կարագինը՝ 14%, հացի գինը՝ 3.9%. «Ժողովուրդ»
Իդրամը առաջինը Կովկասում հայտարարում է Alipay+-ի հետ համագործակցության մասին․ դիտեք ABNews.am կայքում
Հունիսին Թբիլիսիում վաճառվել է 3236 բնակարան
Nvidia-ն դարձել է աշխարհում առաջին ընկերությունը, որի շուկայական կապիտալիզացիան հասել է 4 տրիլիոն դոլարի
Հունիսի դրությամբ անհուսալի վարկ ունեցողներից ԱՍՀՆ-ն ստացել է 14.757 դիմում, որից հաստատվել են շուրջ 4400-ը

Ինչպե՞ս է այսօր զարգանում բեռնափոխադրման ոլորտը Հայաստանում

Մյս 14, 2025 10:30
26

ՀՀ վիճակագրական կոմիտեի հրապարակած տվյալների համաձայն՝ 2025 թվականի հունվար-մարտ ամիսներին Հայաստանի տարածքով իրականացված բեռնափոխադրումների ընդհանուր ծավալը կազմել է 3,462.5 հազար տոննա, ինչը նախորդ տարվա համադրելի ցուցանիշի համեմատ աճել է 0.7%–ով։ Սակայն, ինչպես ցույց են տալիս հատվածային տվյալները, բեռնափոխադրումների կառուցվածքում նկատվում են զգալի տեղաշարժեր՝ ըստ փոխադրամիջոցների։

Երկաթուղային բեռնափոխադրումներ՝ 21.3% աճ

Երկաթուղային բեռնափոխադրումների ծավալը զգալիորեն աճել է՝ կազմելով 348.8 հազար տոննա։ Սա 21.3%–ով ավելի է, քան 2024թ․ առաջին եռամսյակում։

Բաժանումը ըստ ուղղության.

  • Արտահանում73.1 հազար տոննա

  • Ներմուծում162.5 հազար տոննա

  • Ներհանրապետական փոխադրում113.2 հազար տոննա

Այս աճը կարող է պայմանավորված լինել տարածաշրջանային երկաթուղային հաղորդակցությունների վերագործարկմամբ կամ ներմուծման և արտահանման ակտիվացմամբ։

Ավտոմոբիլային բեռնափոխադրումներ՝ 1.3% նվազում

Սակայն, ավտոմոբիլային բեռնափոխադրումները կրել են փոքր նվազում՝ կազմելով 2,449.0 հազար տոննա, ինչը 1.3%–ով պակաս է նախորդ տարվա ցուցանիշից։

Բաժանումը ըստ ուղղության.

  • Արտահանում160.7 հազար տոննա

  • Ներմուծում901.4 հազար տոննա

  • Ներհանրապետական փոխադրում1,386.9 հազար տոննա

Չնայած ընդհանուր ծավալի նվազմանը, ներհանրապետական փոխադրումները շարունակում են մնալ հիմնականը՝ կազմելով բեռնափոխադրված բեռների ավելի քան կեսը։

Օդային բեռնափոխադրումներ՝ 6.7% աճ

Օդային բեռնափոխադրումները նույնպես աճել են՝ կազմելով 9.5 հազար տոննա, ինչը 6.7%–ով ավելին է, քան անցած տարի։

Բաժանումը.

  • Արտահանում4.6 հազար տոննա

  • Ներմուծում4.9 հազար տոննա

Այս տվյալները վկայում են օդային տրանսպորտի կարևորության մասին՝ հատկապես թեթև, բարձրարժեք ապրանքների տեղաշարժի համատեքստում։

Խողովակաշարային բեռնափոխադրումներ՝ 0.6% նվազում

Մայրուղային խողովակաշարային բեռնափոխադրումները հասել են 655.2 հազար տոննայի, ինչը 0.6%–ով պակաս է նախորդ տարվա նույն ժամանակահատվածի համեմատ։

Այս փոխադրումները հիմնականում վերաբերվում են էներգակիրների՝ գազի և նավթամթերքների տեղափոխությանը։

***

2025թ․ առաջին եռամսյակում Հայաստանի բեռնափոխադրումների ոլորտում գրանցվել է համեստ, սակայն դրական ընդհանուր աճ։ Հատկապես աչքի է ընկնում երկաթուղային փոխադրումների վերակենդանացումը՝ 21.3% աճով, ինչը կարող է կապված լինել ենթակառուցվածքային բարեփոխումների կամ տարածաշրջանային տնտեսական շարժերի հետ։

Միևնույն ժամանակ, ավտոմոբիլային փոխադրումների նվազումը կարող է պահանջել քաղաքականության վերանայում՝ հատկապես ներհանրապետական բեռնափոխադրումների կազմակերպման և ճանապարհային ենթակառուցվածքների զարգացման առումով։

 

Բաժանորդագրվեք մեր Տելեգրամյան ալիքին՝ բիզնես ոլորտի ամենաթարմ և կարևոր նորություններին առաջինը ծանոթանալու համար: