Հայաստանի ֆուտբոլի հավաքականը 4։1 հաշվով հաղթեց Լատվիայի հավաքականին
Նիկոլ Փաշինյանը շնորհավորական ուղերձ է հղել Ֆրանսիայի նորանշանակ վարչապետին
Սեպտեմբերի 7-ը Մաքուր օդի միջազգային օրն է
Հայաստան եկող զբոսաշրջիկների թիվը շարունակում է նվազել
Աշխարհի ամենաթանկ կովն աճուրդում վաճառվել է ավելի քան 4 մլն դոլարով
Վրաստանում ձերբակալել են խարդախների, որոնք մոտ 3,1 մլն եվրոյի վնաս են պատճառել օտարերկրացիների
Վարչապետը շնորհավորական ուղերձ է հղել Բրազիլիայի նախագահին
Հայաստանը մասնակցում է «Riga Food 2024»-ին ցուցահանդեսին
Հայաստան է ժամանելու Լյուքսեմբուրգի փոխվարչապետ, ԱԳ և արտաքին առևտրի նախարար Քսավյե Բետելը
Դատարանը Նյու Յորքում երկրորդ անգամ հետաձգել է Թրամփի դեմ մեղադրանքի կայացումը
Երևանի ավագանու նիստում կքննարկվի ավագանու 3 անդամի լիազորությունների դադարեցման հարցը
Կենտրոնական բանկը շրջանառության մեջ է դնում նոր արծաթե հուշադրամ. մանրամասները՝ ABnews.am կայքում
Ալավերդիում կայացել է Սանահինի կամրջի բացման արարողությունը
Սեպտեմբերի 7-ից 25-ը՝ ժամը 23:00-ից 08:00-ն փուլ առ փուլ փակ է լինելու Շերամի փողոցը
Ալբերտ Ազարյանի տարելիցին բացվել է նրա բրոնզաձույլ արձանը
Զինա Չալիկյանը նշանակվել է Ազգային ժողովի նախագահի օգնական
Կրիպտոմիլիոնատերերի թիվն աճել է 95%-ով մեկ տարվա ընթացքում
Ցեղասպանագետների միջազգային ընկերակցությունը Արցախի դեմ Ադրբեջանի գործողությունները որակել է «ցեղասպանական»
Հայաստանի պետական տնտեսագիտական համալսարանի ռեկտոր է ընտրվել Արմեն Գրիգորյանը
Եվրահանձնաժողովի փոխնախագահը կայցելի Երևան՝ մասնակցելու ԵՄ–ի հետ վիզաների ազատականացման երկխոսությանը

Ինչպես ճիշտ դասավորել աշխատանքային միջավայրը

Հլս 13, 2024 11:42
25
ADS

Աշխատանքային միջավայրի ճիշտ դասավորումը կարևոր է ոչ միայն արտադրողականության, այլ նաև ստեղծագործականության խթանման համար։ Ահա մի քանի խորհուրդներ՝ ինչպես դասավորել ձեր գրասենյակը, որպեսզի այն լինի առավելագույնս հարմարավետ և արդյունավետ։

1. Սեղանի տեղադրությունը

  • Նկատի առնել լուսավորությունը: Սեղանը տեղադրեք այնպես, որ աշխատակիցը ունենա բավարար բնական լույս։ Նայեք, որ լույսը ընկնի կողքից կամ դիմացից, բայց ոչ թե անմիջապես էկրանի վրա, որպեսզի խուսափեք էկրանի անդրադարձից։
  • Հեռվություն դռներից: Սեղանը դռներից հեռու տեղադրեք՝ նվազեցնելու անցնող մարդկանց շեղումները և ստեղծելու ավելի հանգիստ աշխատանքային մթնոլորտ։

2. Էրգոնոմիկ կահույք

  • Հարմարավետ աթոռներ: Հարմարավետ և էրգոնոմիկ աթոռները նվազեցնում են մեջքի և պարանոցի ցավերը, բարելավում են աշխատակցի դիրքը և կանխում են առողջական խնդիրները։
  • Անհատականացված սեղաններ: Հնարավորության դեպքում օգտագործեք կարգավորվող բարձրությամբ սեղաններ, որպեսզի աշխատակիցները կարողանան աշխատել ինչպես նստած, այնպես էլ կանգնած։

3. Մաքրություն և կարգավորում

  • Մաքուր միջավայր: Մաքուր և կոկիկ աշխատանքային միջավայրը խթանում է կենտրոնացվածությունը և նվազեցնում է սթրեսը։
  • Կարգավորված թղթեր և գործիքներ: Կարգավորեք թղթերը և գործիքները՝ ապահովելով, որ դրանք լինեն հեշտ հասանելի և իրենց տեղում։

4. Գոտիների բաժանում

  • Հանգստի գոտիներ: Հատկացրեք առանձնացված գոտիներ, որտեղ աշխատակիցները կարող են հանգստանալ և վերականգնել իրենց ուժերը։
  • Կենտրոնացված աշխատանքի գոտիներ: Ստեղծեք հատուկ գոտիներ, որտեղ կարելի է կենտրոնացած աշխատել՝ նվազագույն շեղումներով։
  • Հանդիպումների տարածքներ: Կազմակերպեք հարմարավետ և տեխնիկապես զինված հանդիպումների սրահներ, որտեղ կարելի է անցկացնել թիմային քննարկումներ։

5. Բնության ներդրում

  • Բույսեր: Օգտագործեք բույսեր՝ ներսի օդի որակը բարելավելու և միջավայրը ավելի հաճելի դարձնելու համար։
  • Բնության տարրեր: Եթե հնարավոր է, տեղադրեք ջրային տարրեր կամ բնության պատկերներ, որոնք կխթանեն հանգստությունը և ստեղծագործականությունը։

6. Աուդիովիզուալ հարմարություններ

  • Մեղմ երաժշտություն: Կարող եք ապահովել մեղմ երաժշտություն կամ թույլ տալ աշխատակիցներին լսել իրենց նախընտրած երաժշտությունը ականջակալներով, որը կնպաստի կենտրոնացմանը և տրամադրության բարելավմանը։

7. Անհատական միջավայր

  • Անհատական նյութեր: Թույլ տվեք աշխատակիցներին անհատականացնել իրենց աշխատանքային տարածքը՝ զարդարելով այն իրենց նախընտրած նկարներով, անձնական իրերով և այլ դեկորատիվ տարրերով։

8. Նորարարական տեխնոլոգիաների օգտագործում

  • Վիրտուալ ռեալություն: Ներդրեք VR տեխնոլոգիաներ՝ թիմային քննարկումների և նախագծային հանդիպումների համար։
  • Խաղային տարրեր: Ներառեք խաղային տարրեր, որոնք կօգնեն աշխատակիցներին զվարճանալ և բարձրացնել իրենց տրամադրությունը ընդմիջումների ընթացքում։

***

Աշխատանքային միջավայրի ճիշտ դասավորումը մեծ ազդեցություն ունի աշխատակիցների արտադրողականության և ստեղծագործականության վրա։ Հետևելով վերոնշյալ խորհուրդներին, կարող եք ստեղծել հարմարավետ և արդյունավետ աշխատանքային միջավայր, որը կխթանի ձեր աշխատակիցների հաջողությունը և բարեկեցությունը։

Մեկնաբանություն