Հայաստանում գործում է 72 արևային էլեկտրակայան
Տնտեսագիտական համալսարանում դիմորդների թիվն աճել է 19%-ով. Արմեն Գրիգորյան
Հայկական ԱԷԿ-ը մայիսի 15-ից կդադարեցնի աշխատանքը 60 օրով
Microsoft-ը հուլիսին կկրճատի 6000 աշխատակցի
Nissan-ը կկրճատի ևս 11 000 աշխատատեղ ամբողջ աշխարհում և կփակի յոթ գործարան
Ինչպես է այսօր զարգանում բեռնափոխադրման ոլորտը Հայաստանում. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Զեղծարարության տարածված սխեմաներից մեկը՝ հեռախոսազանգեր․ ինչպե՞ս պաշտպանվել. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Հայաստանի ՏՏ ոլորտը գերազանցում է սպասումները. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Հայտնի են այս տարվա դպրոցական ավարտական քննությունների օրերը. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Ինչու են նոր iPhone-ներն այդքան թանկ լինելու. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Panasonic-ը նախատեսում է կրճատել աշխատուժի 4%-ը
Վրաստանում 18749 քաղաքացի օգտվել է կենսաթոշակային կուտակումներից
ԱՄՆ-ը մտադիր չէ Մեծ Բրիտանիայի համար մաքսատուրքերը 10%-ից իջեցնել
ԱՄՆ-ը և Չինաստան-ը համաձայնության են եկել. ինչ է սպասվում առաջիկայում. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
2025թ․-ի հունվար-մարտին Հայաստանում պանրի արտադրության ծավալն աճել է 4.9%-ով
ԱՄՆ-ը և Չինաստանը 115%-ով նվազեցրել են միմյանց նկատմամբ մաքսատուրքերը
2024 թվականին անչափահասների վերաբերյալ քննվել է 478 քրեական վարույթ․ ՔԿ նախագահ
Ավելի քան 450 չվերթ հետաձգվել է ԱՄՆ Ատլանտայի օդանավակայանում՝ թռիչքուղու հետ կապված խնդրի պատճառով. AP
Այս շաբաթվա ներդրողի օրացույցը. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
2025թ.-ի հունվար-մարտին Հայաստանում մսի արտադրությունն աճել է 10%-ով

Ինչու՞ են նոր iPhone-ներն այդքան թանկ լինելու

Մյս 13, 2025 12:35
30

2025 թվականի աշնանը Apple-ը նախատեսում է բարձրացնել նոր սերնդի iPhone սմարթֆոնների գները։ Թեև նման որոշումը կարող է որոշ սպառողների զարմացնել, The Wall Street Journal-ը՝ հղում անելով իր աղբյուրներին, բացահայտում է դրա հետևում կանգնած հիմնական պատճառները։

Գների բարձրացման իրական պատճառները

Apple-ը պնդում է, որ գների աճը պայմանավորված է ոչ թե արտաքին քաղաքական կամ մաքսային ճնշումներով, այլ նոր գործառույթների ու դիզայնային նորարարությունների ներդրմամբ։ Ընկերությունը ցանկանում է, որ գնաճը ընկալվի որպես տեխնոլոգիական զարգացման տրամաբանական արդյունք՝ ոչ թե քաղաքական հետևանք։

Այս մոտեցումը համահունչ է Apple-ի նախկին քաղաքականությանը․ ընկերությունը հաճախ փորձում է օգտագործողներին ներկայացնել թարմ մոդելները որպես արժանի ներդրում՝ շնորհիվ նորարարությունների, այլ ոչ թե ստիպողաբար բարձրացված գնի։

Մաքսային ճնշումները չեն անհետացել, բայց չեն էլ մատնանշվում որպես պատճառ

Չնայած ԱՄՆ-ի և Չինաստանի միջև ձևավորված 90-օրյա մաքսային զիջմանը՝ դեռևս գործում են 20%-անոց մաքսատուրքերը չինական ապրանքների վրա։ Թրամփի վարչակազմը բացառել է որոշ էլեկտրոնային ապրանքներ՝ ներառյալ սմարթֆոնները, 125%-անոց պատժամիջոցային մաքսատուրքերից, բայց ընդհանուր ճնշումը պահպանվում է։

Apple-ը հստակորեն խուսափում է գների բարձրացումը բացատրել այս մաքսային սահմանափակումներով, հավանաբար Amazon-ի փորձից ուսանելով։ Հիշեցնենք, որ Amazon-ը նախկինում ենթարկվել էր քննադատության՝ գների թափանցիկության պակասի համար, երբ փորձեց մաքսային ճնշումները օգտագործել որպես գնի բարձրացման հիմնավորում։

Արտադրության տեղափոխում՝ որպես լուծում

Apple-ը փորձում է մաքսային ճնշումները մեղմացնել արտադրության մի մասը Չինաստանից Հնդկաստան տեղափոխելով։ Ըստ պաշտոնական հայտարարության՝ 2025 թվականի երկրորդ եռամսյակում ԱՄՆ մատակարարվելիք iPhone-ների մեծ մասը արտադրվելու է Հնդկաստանում։ Սա ձեռնարկված քայլ է՝ մատակարարման շղթաների վրա ազդեցությունը նվազեցնելու համար։

Այնուամենայնիվ, բարձրակարգ մոդելները՝ iPhone Pro և Pro Max, դեռ արտադրվում են Չինաստանում, քանի որ Հնդկաստանի գործարաններն առայժմ չունեն անհրաժեշտ տեխնոլոգիական և արտադրական հզորություններ։

Շահութաբերության վտանգ՝ առանց գների բարձրացման

Apple-ի ներսում նկատվում է նաև տնտեսական մտահոգություն՝ շահութաբերության հնարավոր նվազման վերաբերյալ, եթե գները չբարձրացվեն։ Արտադրության վերակազմակերպումը մաքսային ճնշումների համարժեք փոխհատուցում ապահովել չի կարող։ Հետևաբար, ընկերությունը ստիպված է գնալ գների բարձրացման՝ այդ քայլը ներկայացնելով որպես արտադրանքի թարմացման տրամաբանական արդյունք։

Ի՞նչ է սա նշանակում սպառողների համար

  • Եթե նախատեսում եք գնել նոր iPhone՝ սպասելով աշնանը, պատրաստ եղեք ավելի բարձր գնային պիտակների։

  • Դիզայնի և գործառույթների բարելավումները կարող են արդարացնել որոշ գնային տարբերություններ, բայց որոշ մոդելներ կարող են առավել նկատելի թանկանալ։

  • Apple-ը փորձում է պահպանել վստահությունը սպառողների շրջանում՝ խուսափելով քաղաքական պատճառների մատնանշումից։

***

Եթե հետաքրքրված եք նոր մոդելներով, համեմատեք iPhone-ների առկա տարբերակները սեպտեմբերյան շնորհանդեսից հետո։ Հին մոդելների գները, սովորաբար, նվազում են նորերի ի հայտ գալուց հետո, և դա կարող է լինել խնայողության լավ հնարավորություն։

 

Բաժանորդագրվեք մեր Տելեգրամյան ալիքին՝ բիզնես ոլորտի ամենաթարմ և կարևոր նորություններին առաջինը ծանոթանալու համար: