ԵՄ բնակչության թիվը միգրացիայի շնորհիվ հասել է ռեկորդային 450 միլիոնի. Eurostat
Սևանա լճի մակարդակը նվազել է 1 սմ-ով
Հայաստանում մշտական բնակչությունը 2025 թ. նախորդ տարվա համեմատ ավելացել է շուրջ 84,000–ով. ՄԱԿ–ի Բնակչության հիմադրամ
2025-ի մայիս-հունիսին կապի ոլորտում հասույթը աճել է 1,1%–ով՝ հասնելով մինչև 68,49 մլրդ դրամի
ԵԱՏՄ-ում բջջային ռոումինգի վերացումը նախատեսված է 2028-ի սկզբին
Ճապոնական ավտոարտադրող Nissan-ը մեկնարկել է 4.5 միլիարդ դոլարի պարտատոմսերի տեղաբաշխում
2025թ․-ի հունվար-մայիսին Հայաստանում պանրի արտադրության ծավալն աճել է 3.8%-ով
Օդի ջերմաստիճանը աստիճանաբար կբարձրանա ևս 4-6 աստիճանով՝ Երևանում հասնելով +38-ի
ՍԱՏՄ-ն զբաղվում է ծաղիկների արտահանման խնդիրներով․ Հայաստան կայցելի «Ռոսսելխոզնադզորի» մասնագետների խումբ
2025թ․-ի հունվար-մայիսին Հայաստանում հանքային ջրերի արտադրությունը աճել է 0.4%-ով
Meta-ն $3.5 միլիարդ է ներդրել Ray-Ban ակնոց արտադրող ընկերությունում
Երուսաղեմի հրապարակներից մեկը կոչվել է Հայոց ցեղասպանության վերապրած Եղիա Քահվեջյանի անունով
Բուլղարիան պատրաստվում է անցնել եվրոյի 2026 թվականի հունվարից՝ ԵՄ-ին միանալուց 18 տարի անց
Կասեցվել է «Նատֆուդ» ՓԲԸ-ին պատկանող Biella ապրանքանիշի տավարի կոտլետի արտադրությունը՝ մանրէաբանական խախտումների պատճառով
Հանրապետության հրապարակի տարածքում կգործարկվի էլեկտրական շչակ
Հունիսին անցյալ տարվա համեմատ բուսական յուղի գինն աճել է 17.5%, կարագինը՝ 14%, հացի գինը՝ 3.9%. «Ժողովուրդ»
Իդրամը առաջինը Կովկասում հայտարարում է Alipay+-ի հետ համագործակցության մասին․ դիտեք ABNews.am կայքում
Հունիսին Թբիլիսիում վաճառվել է 3236 բնակարան
Nvidia-ն դարձել է աշխարհում առաջին ընկերությունը, որի շուկայական կապիտալիզացիան հասել է 4 տրիլիոն դոլարի
Հունիսի դրությամբ անհուսալի վարկ ունեցողներից ԱՍՀՆ-ն ստացել է 14.757 դիմում, որից հաստատվել են շուրջ 4400-ը

Ինչու՞ են նոր iPhone-ներն այդքան թանկ լինելու

Մյս 13, 2025 12:35
33

2025 թվականի աշնանը Apple-ը նախատեսում է բարձրացնել նոր սերնդի iPhone սմարթֆոնների գները։ Թեև նման որոշումը կարող է որոշ սպառողների զարմացնել, The Wall Street Journal-ը՝ հղում անելով իր աղբյուրներին, բացահայտում է դրա հետևում կանգնած հիմնական պատճառները։

Գների բարձրացման իրական պատճառները

Apple-ը պնդում է, որ գների աճը պայմանավորված է ոչ թե արտաքին քաղաքական կամ մաքսային ճնշումներով, այլ նոր գործառույթների ու դիզայնային նորարարությունների ներդրմամբ։ Ընկերությունը ցանկանում է, որ գնաճը ընկալվի որպես տեխնոլոգիական զարգացման տրամաբանական արդյունք՝ ոչ թե քաղաքական հետևանք։

Այս մոտեցումը համահունչ է Apple-ի նախկին քաղաքականությանը․ ընկերությունը հաճախ փորձում է օգտագործողներին ներկայացնել թարմ մոդելները որպես արժանի ներդրում՝ շնորհիվ նորարարությունների, այլ ոչ թե ստիպողաբար բարձրացված գնի։

Մաքսային ճնշումները չեն անհետացել, բայց չեն էլ մատնանշվում որպես պատճառ

Չնայած ԱՄՆ-ի և Չինաստանի միջև ձևավորված 90-օրյա մաքսային զիջմանը՝ դեռևս գործում են 20%-անոց մաքսատուրքերը չինական ապրանքների վրա։ Թրամփի վարչակազմը բացառել է որոշ էլեկտրոնային ապրանքներ՝ ներառյալ սմարթֆոնները, 125%-անոց պատժամիջոցային մաքսատուրքերից, բայց ընդհանուր ճնշումը պահպանվում է։

Apple-ը հստակորեն խուսափում է գների բարձրացումը բացատրել այս մաքսային սահմանափակումներով, հավանաբար Amazon-ի փորձից ուսանելով։ Հիշեցնենք, որ Amazon-ը նախկինում ենթարկվել էր քննադատության՝ գների թափանցիկության պակասի համար, երբ փորձեց մաքսային ճնշումները օգտագործել որպես գնի բարձրացման հիմնավորում։

Արտադրության տեղափոխում՝ որպես լուծում

Apple-ը փորձում է մաքսային ճնշումները մեղմացնել արտադրության մի մասը Չինաստանից Հնդկաստան տեղափոխելով։ Ըստ պաշտոնական հայտարարության՝ 2025 թվականի երկրորդ եռամսյակում ԱՄՆ մատակարարվելիք iPhone-ների մեծ մասը արտադրվելու է Հնդկաստանում։ Սա ձեռնարկված քայլ է՝ մատակարարման շղթաների վրա ազդեցությունը նվազեցնելու համար։

Այնուամենայնիվ, բարձրակարգ մոդելները՝ iPhone Pro և Pro Max, դեռ արտադրվում են Չինաստանում, քանի որ Հնդկաստանի գործարաններն առայժմ չունեն անհրաժեշտ տեխնոլոգիական և արտադրական հզորություններ։

Շահութաբերության վտանգ՝ առանց գների բարձրացման

Apple-ի ներսում նկատվում է նաև տնտեսական մտահոգություն՝ շահութաբերության հնարավոր նվազման վերաբերյալ, եթե գները չբարձրացվեն։ Արտադրության վերակազմակերպումը մաքսային ճնշումների համարժեք փոխհատուցում ապահովել չի կարող։ Հետևաբար, ընկերությունը ստիպված է գնալ գների բարձրացման՝ այդ քայլը ներկայացնելով որպես արտադրանքի թարմացման տրամաբանական արդյունք։

Ի՞նչ է սա նշանակում սպառողների համար

  • Եթե նախատեսում եք գնել նոր iPhone՝ սպասելով աշնանը, պատրաստ եղեք ավելի բարձր գնային պիտակների։

  • Դիզայնի և գործառույթների բարելավումները կարող են արդարացնել որոշ գնային տարբերություններ, բայց որոշ մոդելներ կարող են առավել նկատելի թանկանալ։

  • Apple-ը փորձում է պահպանել վստահությունը սպառողների շրջանում՝ խուսափելով քաղաքական պատճառների մատնանշումից։

***

Եթե հետաքրքրված եք նոր մոդելներով, համեմատեք iPhone-ների առկա տարբերակները սեպտեմբերյան շնորհանդեսից հետո։ Հին մոդելների գները, սովորաբար, նվազում են նորերի ի հայտ գալուց հետո, և դա կարող է լինել խնայողության լավ հնարավորություն։

 

Բաժանորդագրվեք մեր Տելեգրամյան ալիքին՝ բիզնես ոլորտի ամենաթարմ և կարևոր նորություններին առաջինը ծանոթանալու համար: