Աշխատանք կա, բայց ուրիշի համար. ում է փնտրում 2025-ի աշխատաշուկան. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Աշխատակիցները թաքուն են օգտագործում ԱԲ, սակայն դա կարող է վտանգավոր լինել. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
ԱՄՆ-ն սպառնում է ԵՄ-ին սննդամթերքի արտահանման վրա 17% մաքսատուրքով
BRICS երկրների ֆինանսական ակտիվների ծավալը գերազանցել է 60 տրիլիոն դոլարը
Չինաստանը հակադեմպինգային մաքսատուրքեր է սահմանել եվրոպական կոնյակի վրա
Թրամփը կարող է այս տարի Չինաստան մեկնել. Bloomberg
2025-ի մայիսին ՀՀ աշխատատեղերը հասել են 790 հազարի՝ 2018-ի համեմատ աճելով 198.6 հազ․ կամ 33.9%-ով
Հունիսին Հայաստանում գները նվազել են մայիսի համեմատ. տարեկան գնաճը կազմել է 3.9%
Ինչի համար ենք բոլորս վճարում մեր գրպանից. Հայաստանը սուբսիդավորում է օդը. վերլուծությունը abnews.am-ում
Ուջանի մոտից երթևեկությունը տեղափոխվում է Հյուսիս-հարավի նորակառույց ճանապարհ
Մեկ օրում բացահայտվել է 108 հանցագործություն, որոնցից 6-ը՝ նախկինում կատարված
Մոսկվայում հայտնաբերվել է «Տրանսնեֆտ»-ի փոխնախագահի դին
Հունիսին գները նվազել են 1.3%, տարեկան գնաճը՝ 3.9%, բանջարեղենը՝ -23.6%, դրամը՝ 384.2 դրամ
2025-ի մարտի դրությամբ Վրաստանի արտաքին պարտքը կազմել է 25.5 միլիարդ դոլար
Տրանսպորտի վճարման թղթային QR կոդով տարբերակն օգոստոսի 1-ից դուրս կգա շրջանառությունից
Թրամփի հարկային օրինագծի ազդեցությունը Հայաստանի տնտեսության վրա. կարդացեք abnews.am կայքում
2023-2025 թթ. պետությանն է վերադարձվել ապօրինի ծագում ունեցող 26 անշարժ գույք
Վերականգնվել է պետությանը պատճառված ավելի քանի 305 մլն դրամի վնաս
YouTube Shorts-ը գերազանցել է TikTok-ը դիտումների քանակով
Amazon-ը ներկայացրել է իր միլիոներորդ ռոբոտը

Սոցցանցերում քո բիզնեսը ոչ ոքի հետաքրքիր չէ. ի՞նչ անել

Ապր 13, 2025 14:56
40

Շատ բիզնեսներ ունեն սոցիալական մեդիայի էջ, սակայն գրեթե ոչ ոք չի արձագանքում հրապարակումներին՝ ոչ լայքեր, ոչ մեկնաբանություններ, ոչ պահումներ։ Արդյո՞ք սա նշանակում է, որ սոցցանցը պետք չէ քո բիզնեսին։ Բացարձակապես ոչ։ Սա պարզապես նշանակում է, որ պետք է փոխել մոտեցումը։

Հասկանալ հիմնախնդիրը

Երբ բիզնես էջը հետաքրքիր չէ, պատճառները հիմնականում հետևյալն են․

  • Բովանդակությունը չափազանց վաճառող է, ոչ թե օգտակար։

  • Թիրախային լսարանը չի սահմանվել հստակ, կամ ճիշտ մարդիկ չեն հասնում հրապարակումներին։

  • Չկա բովանդակային ռազմավարություն՝ երբ և ինչ մասին պետք է գրես։

  • Չի օգտագործվում վիզուալ և պատմողական ուժը, որը կարևորվում է սոցցանցերում։

Ի՞նչ անել՝ սոցցանցային ներկայնդ կենդանացնելու համար

1. Փոխիր կենտրոնացումը՝ վաճառքից դեպի արժեք

Մի փորձիր անընդհատ միայն վաճառել։ Մարդիկ չեն սիրում գովազդ, նրանք փնտրում են լուծումներ, գաղափարներ, ոգեշնչում կամ հումոր։ Տվե՛ նրանց դա։ Որպես օրինակ՝

  • Եթե ունես հագուստի խանութ, մի՛ խոսիր միայն նոր հավաքածուների մասին, այլ պատմիր՝ ինչպես ճիշտ համադրել հագուստը։

  • Եթե սննդի բիզնես է, գրիր՝ ինչպե՞ս ընտրել առողջ կերակուրներ, ինչպես պատրաստել պարզ ուտեստներ։

Ոսկե կանոն. Արժեք առաջ բեր, ոչ թե ապրանք մղիր։

2. Աճեցրու բովանդակության տեսակը և որակը

Բովանդակությունը չպետք է լինի միօրինակ․ օգտագործիր տարբեր ձևաչափեր.

  • Ինֆոգրաֆիկաներ

  • Կարճ հոլովակներ (Reels, TikTok, Shorts)

  • Այլ օգտատերերի բովանդակության վերաբաշխում (UGC)

  • Պատմություններ՝ քո ապրանքի կամ ծառայության շուրջ

Փորձիր հուզական կապ ստեղծել՝ հարցեր տալով, պատմություններ պատմելով, թաքնված լուրեր բացահայտելով։

3. Հստակ դիրքավորում և հաղորդագրություն

Քո էջը պետք է ունենա հստակ դեմք։ Ընտրիր՝

  • Ո՞ւմ համար ես ստեղծում բովանդակություն (քո իդեալական հաճախորդը ո՞վ է)

  • Ի՞նչ խնդիր ես լուծում այդ մարդու համար

  • Ինչպիսի՞ տոնով ես խոսում՝ մասնագիտական, ընկերական, հումորային, թե միքս

Օրինակ՝ եթե աշխատում ես մայրիկների համար, օգտագործիր մեղմ տոն, ներկայացրու խորհուրդներ երեխաների խնամքի մասին։

4. Պլանավորիր ու վերլուծիր

Պարզապես պատահական բովանդակություն տեղադրելը արդյունք չի տա։ Փոխարենը՝

  • Ստեղծիր հրապարակումների օրացույց՝ շաբաթվա թեմաներով

  • Վերլուծիր՝ որ հրապարակումներն են աշխատում, որոնք՝ ոչ (հասանելիություն, ներգրավվածություն)

  • Կրկնիր այն, ինչը արդյունք է տալիս

Օրինակ՝ երկուշաբթի օգտակար գրառում, չորեքշաբթի հաճախորդի պատմություն, ուրբաթ հարց ու պատասխան։

5. Աշխատիր լսարանի հետ

Քանի որ սոցցանցերը երկխոսության հարթակ են, մի՛ խոսիր միայնակ։ Խրախուսիր հետևյալը.

  • Մեկնաբանություններ՝ հարցեր տուր, կարծիք հարցրու

  • Հետադարձ կապ՝ հարցումներ Stories-ներում

  • Ուղիղ եթերներ՝ բաց քննարկումներ

Երբ մարդիկ զգում են, որ իրենց լսում են, ավելի հավանական է, որ կարձագանքեն։

***

  • Օգտագործիր ինֆլուենսերների կամ միկրոինֆլուենսերների օգնությունը

  • Համագործակցիր այլ բիզնեսների հետ՝ փոխհրապարակումների համար

  • Կազմակերպիր խաղարկություններ և ակցիաներ՝ ներգրավվածությունն աճեցնելու համար

Եթե սոցցանցերում քո բիզնեսը ոչ ոքի հետաքրքիր չէ, մի հրաժարվիր։ Դա լուծելի խնդիր է։ Պետք է պարզապես փոխել մտածելակերպը՝ վաճառքի փորձից դեպի արժեք ստեղծելու մոդել։ Երբ սկսես տալ այն, ինչ մարդիկ փնտրում են, նրանք էլ կսկսեն արձագանքել։

Բաժանորդագրվեք մեր Տելեգրամյան ալիքին՝ բիզնես ոլորտի ամենաթարմ և կարևոր նորություններին առաջինը ծանոթանալու համար: