Կառավարության նիստի օրակարգում 43 հարց էր, որից 40-ը չզեկուցվող, 1-ը՝ գաղտնի
Կառավարությունը ցեմենտի ներմուծման ժամանակավոր սահմանափակում կիրառեց
Երևանի հասարակական տրանսպորտը սկսել է աշխատել բնականոն հունով
Bitcoin-ի փոխարժեքը նվազել է. 23/05/24
2024 թվականի ապրիլին եկամուտ ստացող աշխատատեղերի թվաքանակը կազմել է 747,419
Ակբա բանկը կաջակցի ՓՄՁ-ներին զարգանալ Եվրոպայի և Ասիայի շուկաներում
Մայիսի 24–ից ջերմաստիճանը կնվազի 4-6 աստիճանով
Հայտնի են «Ոզնի» մրցաշարի հաղթող թիմերը. Evoca Bank
Visa-ն և ՎԶԵԲ-ը ստորագրել են հուշագիր՝ խթանելու թվային վճարումները, ՓՄՁ-ները և կանանց հզորացումը Հայաստանում
Երևանի հանրային տրանսպորտի վարորդները բողոքի ակցիա են իրականացրել
TCL-ը ներկայացրել է աշխարհում առաջին սմարթֆոնը, որը 3 մասի է ծալվում
2024թ. առաջին եռամսյակում ՀՀ պետական բյուջեի եկամուտներն ու ծախսերը թերակատարվել են. «ԼՈԻՅՍ» հիմնադրամ
Բյուջեի դեֆիցիտն I եռամսյակում շատ փոքր էր. Համաշխարհային բանկը հրապարակել է ՀՀ տնտեսական զարգացման ամփոփագիրը
ԱրարատԲանկը վաղաժամկետ ավարտել է պարտատոմսերի տեղաբաշխումը
ԵԱՏՄ երկրներ արտահանելու համար ՌԴ-ի բաշխած 181,5 հազար տոննա շաքարավազից Հայաստանը կստանա 28 հազար տոննան
Հայաստանի տրանսպորտային ոլորտը 2024 հունվար-մարտ ամիսներին. մանրամասները ABnews.am կայքում
Մեկնարկել է Կենտրոնական բանկի նախաձեռնած ամենամյա կիբեռանվտանգության շաբաթը
Դոլարի և եվրոյի փոխարժեքները աճում են, ռուբլին անփոփոխ է
2024-ին ՀՀ-ում արձանագրվել է այլ երկրներից կարմրուկի 15 բերովի դեպք
2024թ առաջին եռամսյակին Հայ առաքելական եկեղեցին 488–րդն է 1000 հարկ վճարողների ցանկում. ՊԵԿ

Աշխարհի ամենաերկար ստորջրյա թունելը կմիացնի Դանիան եւ Գերմանիան

Սպտ 22, 2022 16:22
112
ADS

Աշխարհի ամենաերկար ստորջրյա թունելը, որը գտնվում է Բալթիկ ծովի տակ 40 մետր խորությամբ, կմիացնի Դանիան եւ Գերմանիան՝ կրճատելով երկու երկրների միջեւ ճանապարհը: Նախատեսվում է, որ այն կբացվի 2029 թվականին։ Ավելի քան մեկ տասնամյակ պլանավորումից հետո, 2020 թվականին եւ դանիական կողմում ժամանակավոր նավահանգստի կառուցման ավարտից մի քանի ամիս անց սկսվեց Ֆեմարնբելթ թունելի շինարարությունը: 18 կիլոմետր երկարությամբ թունելը Եվրոպայի խոշորագույն ենթակառուցվածքային նախագծերից է, որի շինարարության բյուջեն կազմում է ավելի քան 7 միլիարդ եվրո: Եթե լաստանավով ճանապարհը տեւում է 45 րոպե, գնացքով՝ կտեւի ընդամենը 7 րոպե, իսկ մեքենայով՝ 10 րոպե։

Մեկնաբանություն