Թուրքիայի բնակչության թիվը 2100-ին կնվազի՝ կազմելով 77 միլիոն
Ինչու է աշխարհում գործազրկության մակարդակը շարունակում մնալ պատմականորեն ցածր. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Որքան հարկ են վճարում բուքմեյքերական ընկերությունները. ՀԵՏՔ. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Վերականգնման վարկերի բանկը Հայաստանին կտրամադրի 26 մլն եվրո
Տնտեսական հավասարակշռության խախտում աճող դեֆիցիտի ֆոնին. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Եկամուտների անհավասարությունը Հայաստանում. խավերի բաժանման պատկերը և դրա ծախսման հետևանքները. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Ռուսաստանում աղքատության մակարդակը 2023-ին կազմել է 8.3%
«Shoonch»․ բարձրորակ ջուր և թարմություն ամեն կաթիլում. Ակբա բանկ. դիտեք ABNews.am կայքում
2024 թվականի պարենի համաշխարհային գների փոփոխությունների վերլուծություն. ՄԱԿ. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
2024թ․ պետական բյուջեի եկամուտների կառուցվածքը՝ ըստ հարկատեսակների. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
OpenAI-ն այժմ թույլ է տալիս պլանավորել և կառավարել առաջադրանքներ ChatGPT-ում. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Ինչպես են հայ-ամերիկյան տնտեսական հարաբերությունները նպաստում Հայաստանի տեխնոլոգիական առաջընթացին. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
ԱՄՆ-ը այսօրվա դրությամբ Հայաստանում ներդրել է մոտ 3,3 մլրդ դոլար
Ինչու են ամերիկյան միլիարդատերերը հետաքրքրված Թրամփի երդմնակալությամբ. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Նոր մասնաճյուղ Երևան Մոլում. Evocabank. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Եվրոպայում գազի ստորգետնյա պաշարները նվազել են 65%-ից
Աշխատանքի 1 ժամի արժեքը կկրկնապատկվի. ինչ փոփոխություններ են սպասվում Հայաստանի աշխատաշուկայում. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Ովքեր պետք է ներկայացնեն եկամուտների տարեկան հայտարարագիր 2025թ.-ին. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Էլեկտրական մեքենաների համաշխարհային վաճառքը 2024 թվականին աճել է 25%-ով
Հայաստանի 2024-ի ամենաակտիվ գործատուները. որ ոլորտներն են առաջին տեղերում. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում

Ի՞նչ դասեր կարող ենք քաղել աշխարհի ամենահայտնի բիզնես ձախողումներից

Հնվ 11, 2025 23:32
38
ADS

Բիզնես աշխարհում ոչ բոլոր նախաձեռնություններն են հասնում հաջողության: Անգամ խոշոր ընկերությունները կարող են բախվել ձախողումների, երբ սխալ որոշումներ են կայացնում կամ չեն հարմարվում փոփոխվող պայմաններին:

Ստորև ներկայացված են մի քանի կարևոր օրինակներ և դասեր, որոնք կարող են ձեռնարկատերերին օգնել սխալներից խուսափելու համար:

1. Blockbuster – Նորարարություններին չհարմարվելու հետևանքները

Պատմությունը

Blockbuster-ը 1990-ականներին դարձել էր վիդեոներ վարձակալության ոլորտի հսկա: Սակայն ընկերությունը չհամաձայնեց համագործակցել Netflix-ի հետ, երբ այն նոր էր սկսում իր գործունեությունը և առաջարկում էր նորարարական բիզնես մոդել՝ առցանց հոսքեր և բաժանորդագրություն:

Դասը

  • Հարմարվողականություն: Տեխնոլոգիաների արագ զարգացման ժամանակներում բիզնեսները պետք է արագ արձագանքեն նորարարություններին և փոփոխություններին:
  • Շուկայի ճիշտ գնահատում: Blockbuster-ը թերագնահատեց սպառողների պահանջները և չնկատեց առցանց հարթակների ներուժը:

2. Nokia – Նորարարությունների բացակայությունը բջջային շուկայում

Պատմությունը

Nokia-ն երկար ժամանակ առաջատար էր բջջային հեռախոսների շուկայում, բայց չհաջողվեց հարմարվել սմարթֆոնների զարգացման ալիքին: Ընկերությունը ուշ գնահատեց օպերացիոն համակարգերի կարևորությունը, ինչի հետևանքով կորցրեց շուկայի մասնաբաժինը Apple-ի և Samsung-ի օգտին:

Դասը

  • Նորարարության կարևորությունը: Հարկավոր է մշտապես նորարարական լինել՝ շուկայի պահանջներին համապատասխան:
  • Հաճախորդի փորձի առաջնահերթություն: Օգտատերերի համար հարմարավետություն ապահովելը կարող է վճռորոշ լինել:

3. Kodak – Թվային դարաշրջանը բաց թողնելը

Պատմությունը

Kodak-ը առաջիններից էր, որ մշակեց թվային լուսանկարչության տեխնոլոգիան: Սակայն ընկերությունը որոշեց կենտրոնանալ ֆիլմերի արտադրության վրա՝ վախենալով թվային տեխնոլոգիաները կդառնան սպառնալիք իրենց գլխավոր արտադրանքի համար:

Դասը

  • Կարճաժամկետ շահույթի գայթակղությունը: Տևական աճ ապահովելու համար կարևոր է երկարաժամկետ հեռանկար ունենալ:
  • Նորարարության ճիշտ կառավարում: Նոր տեխնոլոգիաները վտանգ չեն, այլ հնարավորություններ:

4. WeWork – Արհեստական արժեքների և գերագնահատված բիզնես մոդելի խնդիրներ

Պատմությունը

WeWork-ը ստարտափ էր, որը նպատակ ուներ փոխել համատեղ աշխատատեղերի ոլորտը: Սակայն ընկերությունը գերագնահատեց իր արժեքը, իսկ հիմնադիրների մենեջմենթը հանգեցրեց ֆինանսական և կառավարման խնդիրների:

Դասը

  • Ֆինանսական պատասխանատվություն: Ոչ ռեալիստական կանխատեսումները կարող են վտանգել բիզնեսի ապագան:
  • Հստակ բիզնես մոդելի անհրաժեշտություն: Բիզնես գաղափարը պետք է լինի կենսունակ և հիմնված լինի իրական պահանջների վրա:

5. Toys “R” Us – Էլեկտրոնային առևտրի դարաշրջանին չհարմարվելը

Պատմությունը

Տարիներ շարունակ Toys “R” Us-ը համարվում էր աշխարհի խոշորագույն խաղալիքների վաճառքի ցանցը: Սակայն ընկերությունը չկարողացավ հարմարվել էլեկտրոնային առևտրի դարաշրջանին և կորցրեց մրցակցությունը Amazon-ի և Walmart-ի նման խաղացողների հետ:

Դասը

  • Թվային վերափոխման անհրաժեշտություն: Բիզնեսները պետք է ինտեգրվեն թվային աշխարհին՝ մնալու համար մրցունակ:
  • Գործառնական արդյունավետության բարելավում: Օգտագործեք տեխնոլոգիաներ՝ ծախսերը նվազեցնելու և հաճախորդների փորձը բարելավելու համար:

6. Yahoo – Ռազմավարական որոշումների սխալներ

Պատմությունը

Yahoo-ն ժամանակին գերիշխող դիրք ուներ որոնողական համակարգերի և առցանց ծառայությունների ոլորտում: Սակայն այն մերժեց Google-ը գնելու առաջարկը և հետագայում չկարողացավ մրցել նորարարական հարթակների հետ:

Դասը

  • Ռազմավարական գործընկերություններ: Երբեմն նոր բիզնեսներին աջակցելը կարող է երկարաժամկետ հաջողություն ապահովել:
  • Առաջատար մնալու կարևորությունը: Մշտապես պետք է աշխատել սպառողների նոր պահանջները բավարարելու ուղղությամբ:

Ինչպե՞ս կիրառել այս դասերը ձեր բիզնեսում

  1. Հետազոտեք շուկան և տեխնոլոգիաները: Միշտ ուշադրություն դարձրեք ոլորտի զարգացումներին և հաճախորդների նոր պահանջներին:
  2. Ներդրումներ կատարեք նորարարությունների մեջ: Թույլ տվեք ձեր թիմերին փորձարկել նոր գաղափարներ:
  3. Կառուցեք ճկունություն: Բիզնեսի ռազմավարությունները պետք է հարմարվեն փոփոխվող պայմաններին:
  4. Պատասխանատու կառավարում: Խուսափեք ռեսուրսների վատնումից և միշտ հետևեք ֆինանսական առողջությանը:
  5. Սովորեք անցյալի սխալներից: Ուսումնասիրեք այլ ընկերությունների փորձը՝ ձեր սեփական բիզնեսը զարգացնելու համար:

Ձախողումները անխուսափելի են բիզնեսի աշխարհում, բայց դրանք նաև հնարավորություն են նոր դասեր քաղելու և կայուն առաջընթաց ապահովելու համար։