ԵՄ բնակչության թիվը միգրացիայի շնորհիվ հասել է ռեկորդային 450 միլիոնի. Eurostat
Սևանա լճի մակարդակը նվազել է 1 սմ-ով
Հայաստանում մշտական բնակչությունը 2025 թ. նախորդ տարվա համեմատ ավելացել է շուրջ 84,000–ով. ՄԱԿ–ի Բնակչության հիմադրամ
2025-ի մայիս-հունիսին կապի ոլորտում հասույթը աճել է 1,1%–ով՝ հասնելով մինչև 68,49 մլրդ դրամի
ԵԱՏՄ-ում բջջային ռոումինգի վերացումը նախատեսված է 2028-ի սկզբին
Ճապոնական ավտոարտադրող Nissan-ը մեկնարկել է 4.5 միլիարդ դոլարի պարտատոմսերի տեղաբաշխում
2025թ․-ի հունվար-մայիսին Հայաստանում պանրի արտադրության ծավալն աճել է 3.8%-ով
Օդի ջերմաստիճանը աստիճանաբար կբարձրանա ևս 4-6 աստիճանով՝ Երևանում հասնելով +38-ի
ՍԱՏՄ-ն զբաղվում է ծաղիկների արտահանման խնդիրներով․ Հայաստան կայցելի «Ռոսսելխոզնադզորի» մասնագետների խումբ
2025թ․-ի հունվար-մայիսին Հայաստանում հանքային ջրերի արտադրությունը աճել է 0.4%-ով
Meta-ն $3.5 միլիարդ է ներդրել Ray-Ban ակնոց արտադրող ընկերությունում
Երուսաղեմի հրապարակներից մեկը կոչվել է Հայոց ցեղասպանության վերապրած Եղիա Քահվեջյանի անունով
Բուլղարիան պատրաստվում է անցնել եվրոյի 2026 թվականի հունվարից՝ ԵՄ-ին միանալուց 18 տարի անց
Կասեցվել է «Նատֆուդ» ՓԲԸ-ին պատկանող Biella ապրանքանիշի տավարի կոտլետի արտադրությունը՝ մանրէաբանական խախտումների պատճառով
Հանրապետության հրապարակի տարածքում կգործարկվի էլեկտրական շչակ
Հունիսին անցյալ տարվա համեմատ բուսական յուղի գինն աճել է 17.5%, կարագինը՝ 14%, հացի գինը՝ 3.9%. «Ժողովուրդ»
Իդրամը առաջինը Կովկասում հայտարարում է Alipay+-ի հետ համագործակցության մասին․ դիտեք ABNews.am կայքում
Հունիսին Թբիլիսիում վաճառվել է 3236 բնակարան
Nvidia-ն դարձել է աշխարհում առաջին ընկերությունը, որի շուկայական կապիտալիզացիան հասել է 4 տրիլիոն դոլարի
Հունիսի դրությամբ անհուսալի վարկ ունեցողներից ԱՍՀՆ-ն ստացել է 14.757 դիմում, որից հաստատվել են շուրջ 4400-ը

Վստահության անբոքսինգ․ ինչպես է ԷԿՈ ՄՈԹՈՐՍ-ը փոխում Հայաստանի էլեկտրաշուկան

Ապր 12, 2025 22:23
92

Որքան էլ որ էլեկտրամոբիլների տարածումը Հայաստանի շուկայում դեռ նոր փուլում է, կան ընկերություններ, որոնք ոչ միայն արձագանքում են գլոբալ միտումներին, այլ նաև ձևավորում են տեղական շուկայի խաղի նոր կանոնները։ ԷԿՈ ՄՈԹՈՐՍ ընկերությունն իր բիզնես մոդելով հետաքրքիր օրինակ է՝ ինչպես է հնարավոր միաժամանակ առաջնորդել շուկան, բարձրացնել հաճախորդի վստահությունը և պահել կառավարման ճկունություն։

Սա պարզ առևտուր չէ՝ մեքենաների ներմուծում և վաճառք։ Սա ռազմավարական համակարգ է, որտեղ արժեքի առաջարկը դուրս է գալիս պրոդուկտի սահմաններից։ Էկո Մոթորսը առաջարկում է ոչ միայն մեքենա, այլ հարթակ՝ վստահելի սպասարկման, լայն ընտրության և ֆինանսական ճկունության վրա հիմնված։

Այս մոտեցման հիմքում ընկած են երեք առանցքային տարր՝

  1. Ինֆրաստրուկտուրա – Ավելի քան 300 մեքենա՝ շտապ վաճառքի պատրաստ, 5 ավտոսրահ մայրաքաղաքում, մեկ կենտրոնացված պահեստամասերի սրահ։
  2. Գործառնական վստահություն – Միակ ընկերությունն է Հայաստանում, որը ստացել է ԱՊՊԱ վերանորոգման լիցենզիա։
  3. Հաճախորդակենտրոն երաշխիքային քաղաքականություն – Երաշխիքի ընթացքում անվճար են պահեստամասերն ու յուղը։

Բայց սա միայն տեխնիկական կողմն է։ Ի՞նչն է ստեղծում իրական վստահություն բրենդի շուրջ։ Հենց այստեղ է սկսվում բիզնես անբոքսինգի փորձարարությունը։

Մանրամասները՝ տեսանյութում:

 

Բաժանորդագրվեք մեր Տելեգրամյան ալիքին՝ բիզնես ոլորտի ամենաթարմ և կարևոր նորություններին առաջինը ծանոթանալու համար: