Մանկական հոգեբանները սարսափած են. ChatGPT-ին ավելի մոտ է մեր երեխաներին, քան կարելի է պատկերացնել. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
ՀՀ առաջատար կառուցապատողները հատուկ առաջարկներով են ներկայացել TOON EXPO MOSCOW 2025-ին. դիտեք ABNews.am կայքում
ԵԱՏՄ անդամ երկրների ՀՆԱ-ն մեկ տարվա ընթացքում աճել է գրեթե 4,5%-ով. Լուկաշենկո
Իսրայելի և Իրանի միջև հակամարտությունից կրած վնասը գնահատվում է 3 մլրդ ԱՄՆ դոլար. Bloomberg
Ինչպես հարստանալ՝ Ozon Հայաստան հարթակում մեղր վաճառելով. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Գերմանիան 26 մլն եվրոյի վարկ և 2 մլն եվրոյի դրամաշնորհ կտրամադրի Հայաստանին
ՌԴ ԿԲ-ն առաջարկել է թվային ռուբլու ներդրումը 2025-ի հուլիսի 1-ի փոխարեն տեղափոխել 2026-ի սեպտեմբերի 1-ին
«Նաիրիտ»-ի ապամոնտաժման և տարածքի մաքրման համար տրամադրվել է $1.5 մլն դրամաշնորհ Համաշխարհային բանկից
Moody’s-ը հաստատել է Հայաստանի Ba3 վարկանիշը՝ «կայուն» հեռանկարով և 5% տնտեսական աճի կանխատեսմամբ
ԱրարատԲանկը 2024թ․-ին ՄՓՄՁ ոլորտի ֆինանսավորմանն ուղղել է ավելի քան 12 մլրդ ՀՀ դրամ. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Երեք եղանակ, որոնցով գործատուները կարող են թիմերն ավելի արդյունավետ դարձնել. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
ԵԱՏՄ երկրների համախառն ՀՆԱ-ն աճել է՝ 1.6 տրիլիոնից հասնելով 2.6 տրիլիոն դոլարի. Վլադիմիր Պուտին
Մեկ օրում բացահայտվել է հանցագործության 99 դեպք. գրանցվել է 12 ավտովթար, վիրավորվել է 18 մարդ
Ռուսաստանի վարկային քարտերի ընդհանուր պարտքը հասել է 575.9 միլիարդ ռուբլու. Forbes
Հայաստանում առաջին անգամ անցկացվել է շրջանաձև տնտեսության միջազգային ֆորում. դիտեք ABNews.am կայքում
Կառավարությունը լուծարեց Սյունիքի մարզի Լիճքի միջնակարգ դպրոցը. գյուղում 0-ից 6 տարեկան երեխա չկա
21 անհայտ կորած զինծառայողների ընտանիքները ևս 2 ամիս կստանան 300,000-ական դրամի աջակցությունը
Հունիսին ծիրանով բեռնված 626 մեքենա է անցել ՌԴ, իսկ կոնյակով բեռնված՝ 7 մեքենա մեկ օրում. Գևորգ Պապոյան
Հօգուտ ՀՀ-ի կփոխանցվի շուրջ 227 հազար դոլարին համարժեք 87 միլիոն 622 հազար դրամ. դատախազություն
IDBank-ի ներկայացուցիչը միացել է Trade Finance Global-ի խմբագրական խորհրդին. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում

Պատրաստվում ենք ամառային սեզոնին. օգտակար քայլեր ղեկավարների համար

Մյս 12, 2024 17:30
147

Ամառային սեզոնը հաճախ բերում է նոր հնարավորություններ և մարտահրավերներ տարբեր ոլորտների բիզնեսների համար: Անկախ նրանից, թե դա զբոսաշրջության աճ է, սպառողների վարքագծի փոփոխություններ, թե անձնակազմի արձակուրդները կառավարելու անհրաժեշտություն, արդյունավետ նախապատրաստումը կարող է լինել սեզոնային միտումների օգտագործման բանալին:

Կառավարիչները պետք է ակտիվորեն ծրագրեն և պատրաստվեն, որպեսզի իրենց ընկերությունը ոչ միայն գոյատևի, այլև բարգավաճի այս ամիսների ընթացքում: Ահա այն հիմնական քայլերը, որոնց միջոցով մենեջերը կարող է նախապատրաստել ընկերությանը ամռանը: 

Հասկանալով սեզոնային միտումները

Նախ և առաջ, մենեջերները պետք է խորը պատկերացում ունենա այն մասին, թե ինչպես է ամառային սեզոնն ազդում կոնկրետ իրենց շուկայի և արդյունաբերության վրա: Սա ներառում է վաճառքի նախորդ տարիների տվյալների, հաճախորդների վարքագծի և շուկայի միտումների վերլուծություն:  Օրինակ, մանրածախ առևտրի բիզնեսը կարող է տեսնել որոշակի ապրանքների պահանջարկի աճ, ինչպիսիք են լողազգեստները և բացօթյա սարքավորումները:

Ընդհակառակը, B2B ընկերությունները կարող են դանդաղել, քանի որ հաճախորդները գնում են արձակուրդ: Այս միտումների վրա հիմնված ճշգրիտ կանխատեսումը հնարավորություն կտա ղեկավարներին ավելի իմաստավորված որոշումներ կայացնել պլանավորման, անձնակազմի հանգստի և շուկայավարման վերաբերյալ:

Գործառնությունների և լոգիստիկայի կարգավորում

Ամառը կարող է զգալիորեն ազդել գործառնությունների վրա: Օրինակ, մատակարարման շղթայի ընդհատումները սովորական են, քանի որ մատակարարները և լոգիստիկ ընկերությունները հարմարվում են արձակուրդի ժամանակացույցին: Կառավարիչները պետք է վերանայեն իրենց մատակարարման շղթայի ճկունությունը և, հնարավոր է, դիվերսիֆիկացնեն իրենց մատակարարների բազան կամ մեծացնեն կարևոր ապրանքների գույքագրումը:

Բացի այդ, պահանջարկի հնարավոր աճի հետ մեկտեղ կարևոր է դառնում գործառնական կարողությունների և արդյունավետության գնահատումը: Ղեկավարները կարող են կարիք ունենալ հաշվի առնել աշխատանքային ժամերի երկարաձգումը կամ ընդլայնել առցանց ծառայությունների հարթակները՝ աճող թրաֆիկը կարգավորելու համար:

Անձնակազմի կառավարման օպտիմիզացում

Ամառվա ընթացքում շատ կարևոր է մարդկային ռեսուրսների արդյունավետ կառավարումը: Սա ներառում է աշխատողների արձակուրդների պլանավորում՝ առանց արտադրողականության կորստի: Բազմաթիվ դերեր կատարելու համար աշխատակիցների վերապատրաստումը կարող է օգնել պահպանել գործառնական արդյունավետությունը:

Ավելին, ամառային պրակտիկաները կամ ժամանակավոր վարձույթները կարող են հիանալի միջոց լինել աշխատանքի ծանրաբեռնվածության կարճաժամկետ աճը կառավարելու համար՝ միաժամանակ իրական աշխարհի միջավայրում պոտենցիալ ապագա աշխատակիցներին փորձարկելու համար:

Շուկայավարման հնարավորությունների օգտագործում

Ամառը առաջարկում է յուրահատուկ մարքեթինգային հնարավորություններ։ Սեզոնային առաջխաղացումները, հատուկ միջոցառումները կամ գործընկերությունները կարող են ներգրավել նոր հաճախորդների և մեծացնել ներգրավվածությունը գոյություն ունեցողների հետ:

Կառավարիչները պետք է համակարգեն իրենց մարքեթինգային թիմերի հետ՝ նպատակաուղղված արշավներ սկսելու համար՝ հավանաբար կենտրոնանալով ամառվա ընթացքում տարածված բացօթյա և ժամանցի վրա: Սոցիալական մեդիա հարթակները կարող են արդյունավետորեն օգտագործվել՝ հաճախորդների հետ ամառային առաջարկների, խորհուրդների կամ գովազդային միջոցառումների մասին շփվելու համար:

Ֆինանսական պլանավորում և ծախսերի վերահսկում

Չնայած պոտենցիալ ավելի բարձր եկամուտներին, ամառը կարող է նաև բարձրացնել ծախսերը՝ կապված լրացուցիչ անձնակազմի և այլ գործառնական ծախսերի հետ: Կառավարիչները պետք է մանրակրկիտ պլանավորեն իրենց բյուջեն՝ այս փոփոխություններին համապատասխանելու համար:

Ծախսերի վերահսկման միջոցառումները, ինչպիսիք են էներգաարդյունավետ պրակտիկան, կարող են օգնել նվազեցնել ծախսերի ավելացումը: Ավելին, չնախատեսված ֆոնդի առանձնացումը կարող է բուֆեր տրամադրել չնախատեսված ծախսերի դեմ՝ ապահովելով ֆինանսական կայունությունը։

Հաճախորդների հետ հարաբերությունների բարելավում

Ամառը իդեալական ժամանակ է հաճախորդների հետաքրքրությունը գրավելու համար: Սա կարող է ներառել խանութների դասավորության թարմացում, առցանց գնումների փորձի բարելավում կամ ամառային հատուկ ապրանքների և ծառայությունների առաջարկ: Ապահովելով, որ հաճախորդների սպասարկումը պատասխանատու և արդյունավետ լինի այս զբաղված ժամանակահատվածում, որպես պարգև կստանաք նրանց լոյալությունը: 

***

Ամառային սեզոնին պատրաստվելը ղեկավարներից պահանջում է լինել ապագան տեսնող, ճկուն և շրջահայաց: Հասկանալով սեզոնային ազդեցությունները, օպտիմիզացնելով գործառնությունները, արդյունավետորեն կառավարելով անձնակազմը, օգտագործելով շուկայավարման հնարավորությունները, վերահսկելով ծախսերը և կենտրոնանալով հաճախորդների վրա՝ մենեջերները կարող են ոչ միայն դիմակայել սեզոնային փոփոխություններին, այլև կապիտալացնել այն: 

Մինչ բիզնեսները պատրաստվում են ամռանը, նրանք, ովքեր արդյունավետ ծրագրում են, կշահեն սեզոնային հաջողություններից և շարունակական աճից: