2025թ․-ի հունվար-մարտին Հայաստանում ծխախոտի արտադրությունն աճել է 59․9%-ով
Արձակուրդը մոտ է․ պլանավորեք այնպես, ինչպես պրոֆեսիոնալները. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Որ ապրանքներն են թանկացել Հայաստանում ամենից շատ 2025-ի սկզբին. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Ռոնալդուի նոր պատմական ռեկորդը ազգային հավաքականում. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
2025թ. հունվար-ապրիլին Հայաստանում էլեկտրաէներգիայի արտադրությունն աճել է 4,9%-ով
Ինչու 2024-ին նախագահի աշխատակազմը չծախսեց պլանավորված ամբողջ բյուջեն. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Նախորդ տարի Հայաստանի քաղաքացիություն է շնորհվել 20 հազար 770 անձի
Իլոն Մասկի կարողությունը մեկ օրում նվազել է 34 միլիարդ դոլարով
ԵՄ-ն միլիարդներ է ուղարկում Հայաստան. որն է նպատակը. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
2025թ. հունվար-ապրիլին Հայաստանում կոնյակի արտադրությունը կրճատվել է 32.3%-ով
2024 թվականին Հայաստանը Եվրամիությունից ստացել է 42 մլրդ դրամի վարկային միջոցներ. Վահե Հովհաննիսյան
Սևանա լճից 2025-ի ոռոգման ջրառը սահմանվել է 131.8 մլն խորանարդ մետր
«Մայր Հայաստան» ռազմական թանգարանը կդառնա պատմության թանգարանի մասնաճյուղ
Արդյոք գույքահարկը կավելանա․ ինչ է փոխվել գնահատման համակարգում. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Մի դրամի ուժն ամփոփում է 4090 հիմնադրամի հետ հերթական ծրագիրը. Idram&IDBank. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Չինաստանի Յուննան նահանգում տեղի է ունեցել 5.0 մագնիտուդով երկրաշարժ
Գնաճը Հայաստանում շարունակվում է. որ ապրանքներն են թանկացել ամենաշատը. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Հայաստանը համաշխարհային ռազմական հզորության ինդեքսում զբաղեցնում է 91-րդ տեղը
Սկսվում է առաջին դասարանցիների հայտագրումը․ ինչ է փոխվել այս տարի. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Ինչ է փոխվել Հայաստանի աշխատաշուկայում 2018-ից մինչև 2025թթ. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում

Պատրաստվում ենք ամառային սեզոնին. օգտակար քայլեր ղեկավարների համար

Մյս 12, 2024 17:30
147

Ամառային սեզոնը հաճախ բերում է նոր հնարավորություններ և մարտահրավերներ տարբեր ոլորտների բիզնեսների համար: Անկախ նրանից, թե դա զբոսաշրջության աճ է, սպառողների վարքագծի փոփոխություններ, թե անձնակազմի արձակուրդները կառավարելու անհրաժեշտություն, արդյունավետ նախապատրաստումը կարող է լինել սեզոնային միտումների օգտագործման բանալին:

Կառավարիչները պետք է ակտիվորեն ծրագրեն և պատրաստվեն, որպեսզի իրենց ընկերությունը ոչ միայն գոյատևի, այլև բարգավաճի այս ամիսների ընթացքում: Ահա այն հիմնական քայլերը, որոնց միջոցով մենեջերը կարող է նախապատրաստել ընկերությանը ամռանը: 

Հասկանալով սեզոնային միտումները

Նախ և առաջ, մենեջերները պետք է խորը պատկերացում ունենա այն մասին, թե ինչպես է ամառային սեզոնն ազդում կոնկրետ իրենց շուկայի և արդյունաբերության վրա: Սա ներառում է վաճառքի նախորդ տարիների տվյալների, հաճախորդների վարքագծի և շուկայի միտումների վերլուծություն:  Օրինակ, մանրածախ առևտրի բիզնեսը կարող է տեսնել որոշակի ապրանքների պահանջարկի աճ, ինչպիսիք են լողազգեստները և բացօթյա սարքավորումները:

Ընդհակառակը, B2B ընկերությունները կարող են դանդաղել, քանի որ հաճախորդները գնում են արձակուրդ: Այս միտումների վրա հիմնված ճշգրիտ կանխատեսումը հնարավորություն կտա ղեկավարներին ավելի իմաստավորված որոշումներ կայացնել պլանավորման, անձնակազմի հանգստի և շուկայավարման վերաբերյալ:

Գործառնությունների և լոգիստիկայի կարգավորում

Ամառը կարող է զգալիորեն ազդել գործառնությունների վրա: Օրինակ, մատակարարման շղթայի ընդհատումները սովորական են, քանի որ մատակարարները և լոգիստիկ ընկերությունները հարմարվում են արձակուրդի ժամանակացույցին: Կառավարիչները պետք է վերանայեն իրենց մատակարարման շղթայի ճկունությունը և, հնարավոր է, դիվերսիֆիկացնեն իրենց մատակարարների բազան կամ մեծացնեն կարևոր ապրանքների գույքագրումը:

Բացի այդ, պահանջարկի հնարավոր աճի հետ մեկտեղ կարևոր է դառնում գործառնական կարողությունների և արդյունավետության գնահատումը: Ղեկավարները կարող են կարիք ունենալ հաշվի առնել աշխատանքային ժամերի երկարաձգումը կամ ընդլայնել առցանց ծառայությունների հարթակները՝ աճող թրաֆիկը կարգավորելու համար:

Անձնակազմի կառավարման օպտիմիզացում

Ամառվա ընթացքում շատ կարևոր է մարդկային ռեսուրսների արդյունավետ կառավարումը: Սա ներառում է աշխատողների արձակուրդների պլանավորում՝ առանց արտադրողականության կորստի: Բազմաթիվ դերեր կատարելու համար աշխատակիցների վերապատրաստումը կարող է օգնել պահպանել գործառնական արդյունավետությունը:

Ավելին, ամառային պրակտիկաները կամ ժամանակավոր վարձույթները կարող են հիանալի միջոց լինել աշխատանքի ծանրաբեռնվածության կարճաժամկետ աճը կառավարելու համար՝ միաժամանակ իրական աշխարհի միջավայրում պոտենցիալ ապագա աշխատակիցներին փորձարկելու համար:

Շուկայավարման հնարավորությունների օգտագործում

Ամառը առաջարկում է յուրահատուկ մարքեթինգային հնարավորություններ։ Սեզոնային առաջխաղացումները, հատուկ միջոցառումները կամ գործընկերությունները կարող են ներգրավել նոր հաճախորդների և մեծացնել ներգրավվածությունը գոյություն ունեցողների հետ:

Կառավարիչները պետք է համակարգեն իրենց մարքեթինգային թիմերի հետ՝ նպատակաուղղված արշավներ սկսելու համար՝ հավանաբար կենտրոնանալով ամառվա ընթացքում տարածված բացօթյա և ժամանցի վրա: Սոցիալական մեդիա հարթակները կարող են արդյունավետորեն օգտագործվել՝ հաճախորդների հետ ամառային առաջարկների, խորհուրդների կամ գովազդային միջոցառումների մասին շփվելու համար:

Ֆինանսական պլանավորում և ծախսերի վերահսկում

Չնայած պոտենցիալ ավելի բարձր եկամուտներին, ամառը կարող է նաև բարձրացնել ծախսերը՝ կապված լրացուցիչ անձնակազմի և այլ գործառնական ծախսերի հետ: Կառավարիչները պետք է մանրակրկիտ պլանավորեն իրենց բյուջեն՝ այս փոփոխություններին համապատասխանելու համար:

Ծախսերի վերահսկման միջոցառումները, ինչպիսիք են էներգաարդյունավետ պրակտիկան, կարող են օգնել նվազեցնել ծախսերի ավելացումը: Ավելին, չնախատեսված ֆոնդի առանձնացումը կարող է բուֆեր տրամադրել չնախատեսված ծախսերի դեմ՝ ապահովելով ֆինանսական կայունությունը։

Հաճախորդների հետ հարաբերությունների բարելավում

Ամառը իդեալական ժամանակ է հաճախորդների հետաքրքրությունը գրավելու համար: Սա կարող է ներառել խանութների դասավորության թարմացում, առցանց գնումների փորձի բարելավում կամ ամառային հատուկ ապրանքների և ծառայությունների առաջարկ: Ապահովելով, որ հաճախորդների սպասարկումը պատասխանատու և արդյունավետ լինի այս զբաղված ժամանակահատվածում, որպես պարգև կստանաք նրանց լոյալությունը: 

***

Ամառային սեզոնին պատրաստվելը ղեկավարներից պահանջում է լինել ապագան տեսնող, ճկուն և շրջահայաց: Հասկանալով սեզոնային ազդեցությունները, օպտիմիզացնելով գործառնությունները, արդյունավետորեն կառավարելով անձնակազմը, օգտագործելով շուկայավարման հնարավորությունները, վերահսկելով ծախսերը և կենտրոնանալով հաճախորդների վրա՝ մենեջերները կարող են ոչ միայն դիմակայել սեզոնային փոփոխություններին, այլև կապիտալացնել այն: 

Մինչ բիզնեսները պատրաստվում են ամռանը, նրանք, ովքեր արդյունավետ ծրագրում են, կշահեն սեզոնային հաջողություններից և շարունակական աճից: