2025-ի մայիս-հունիսին կապի ոլորտում հասույթը աճել է 1,1%–ով՝ հասնելով մինչև 68,49 մլրդ դրամի
ԵԱՏՄ-ում բջջային ռոումինգի վերացումը նախատեսված է 2028-ի սկզբին
Ճապոնական ավտոարտադրող Nissan-ը մեկնարկել է 4.5 միլիարդ դոլարի պարտատոմսերի տեղաբաշխում
2025թ․-ի հունվար-մայիսին Հայաստանում պանրի արտադրության ծավալն աճել է 3.8%-ով
Օդի ջերմաստիճանը աստիճանաբար կբարձրանա ևս 4-6 աստիճանով՝ Երևանում հասնելով +38-ի
ՍԱՏՄ-ն զբաղվում է ծաղիկների արտահանման խնդիրներով․ Հայաստան կայցելի «Ռոսսելխոզնադզորի» մասնագետների խումբ
2025թ․-ի հունվար-մայիսին Հայաստանում հանքային ջրերի արտադրությունը աճել է 0.4%-ով
Meta-ն $3.5 միլիարդ է ներդրել Ray-Ban ակնոց արտադրող ընկերությունում
Երուսաղեմի հրապարակներից մեկը կոչվել է Հայոց ցեղասպանության վերապրած Եղիա Քահվեջյանի անունով
Բուլղարիան պատրաստվում է անցնել եվրոյի 2026 թվականի հունվարից՝ ԵՄ-ին միանալուց 18 տարի անց
Կասեցվել է «Նատֆուդ» ՓԲԸ-ին պատկանող Biella ապրանքանիշի տավարի կոտլետի արտադրությունը՝ մանրէաբանական խախտումների պատճառով
Հանրապետության հրապարակի տարածքում կգործարկվի էլեկտրական շչակ
Հունիսին անցյալ տարվա համեմատ բուսական յուղի գինն աճել է 17.5%, կարագինը՝ 14%, հացի գինը՝ 3.9%. «Ժողովուրդ»
Իդրամը առաջինը Կովկասում հայտարարում է Alipay+-ի հետ համագործակցության մասին․ դիտեք ABNews.am կայքում
Հունիսին Թբիլիսիում վաճառվել է 3236 բնակարան
Nvidia-ն դարձել է աշխարհում առաջին ընկերությունը, որի շուկայական կապիտալիզացիան հասել է 4 տրիլիոն դոլարի
Հունիսի դրությամբ անհուսալի վարկ ունեցողներից ԱՍՀՆ-ն ստացել է 14.757 դիմում, որից հաստատվել են շուրջ 4400-ը
Սուրճը թանկանում է՝ Բրազիլիայից ԱՄՆ ներմուծման վրա 50% մաքսատուրքի սպասման ֆոնին
ԵՊԲՀ-ի այս տարվա 713 շրջանավարտից 204-ն օտարերկրացի է
Կիևը ԵՄ-ից 1 մլրդ եվրո է ստացել ռուսական սառեցված ակտիվների շահույթից

YouTube-ը մեծացնում է Playables խաղերի պորտֆելը՝ ավելացնելով բազմախաղացող ռեժիմներ

Դկտ 10, 2024 15:51
31

YouTube-ը շարունակում է իր ջանքերը՝ թեթև, անվճար խաղերի Playables հարթակը զարգացնելու ուղղությամբ: Վերջին նորույթը մինի խաղերում բազմախաղացող ռեժիմի փորձարկումն է, որն այժմ հասանելի է Ludo Club և Magic Tiles 3 խաղերում:

Այս նոր ֆունկցիոնալությունը նախատեսված է օգտատերերի միջև իրական ժամանակում խաղեր կազմակերպելու համար՝ հարթակը դարձնելով ավելի սոցիալական և հետաքրքիր:

Ընկերության հայտարարության համաձայն, Playables-ում բազմախաղացող ռեժիմը թույլ է տալիս միաժամանակ մի քանի օգտատերերին մասնակցել խաղերին, ինչը խթանում է ինտերակտիվությունը YouTube-ի համայնքի ներսում: Նոր ֆունկցիան ներկայումս փորձարկվում է ընտրված խաղերում, իսկ ապագայում նախատեսվում է ընդլայնել բազմախաղացող խաղերի ցուցակը:

Playables՝ մինի խաղերի նոր հարթակ

Playables-ը YouTube-ի մինի խաղերի հավաքածուն է, որը գործարկվել է մոտ մեկ տարի առաջ՝ սկզբում հասանելի լինելով միայն պրեմիում օգտատերերի համար: Այս մայիսին Playables-ը բացվեց բոլոր օգտատերերի համար, ինչը թույլ տվեց ավելի լայն լսարանի մուտք դեպի խաղերը: Հարթակը ներառում է ավելի քան 130 խաղ, որոնք դասակարգվում են տարբեր կատեգորիաներով՝ Action, Arcade, Brain & Puzzle, Trivia & Word, Racing, Simulation և Sports:

YouTube-ը նպատակ ունի Playables-ի միջոցով ընդլայնել իր առաջարկվող ծառայությունները և ավելի խորը ներգրավվածություն ապահովել օգտատերերի համար՝ հնարավորություն տալով նրանց զբաղվել ոչ միայն տեսանյութերի դիտմամբ, այլև խաղերով:

Խաղերի աշխարհում նոր մրցակցություն

YouTube-ի Playables-ը միակ նախաձեռնությունը չէ, որ նպատակ ունի խաղերի միջոցով բարձրացնել օգտատերերի ակտիվությունը: Netflix-ը, LinkedIn-ը և այլ հարթակներ նույնպես արդեն ներգրավվել են խաղերի աշխարհում՝ իրենց օգտատերերին նոր հնարավորություններ տրամադրելու համար: Netflix-ը, օրինակ, առաջարկում է խաղեր՝ զուգահեռ իր կինո-սերիալների բովանդակությանը, իսկ LinkedIn-ը օգտագործում է խաղային մեխանիզմներ՝ իր մասնագիտական ցանցում օգտատերերի ներգրավվածությունը խթանելու համար:

YouTube-ի Playables հարթակի զարգացումը ցույց է տալիս, որ տեխնոլոգիական հսկաներն ավելի ու ավելի են կարևորում խաղերը՝ որպես օգտատերերի ներգրավման ռազմավարական գործիք: Playables-ը կարող է դառնալ օգտատերերի համար նոր հարթակ՝ զվարճանքի և սոցիալական փոխազդեցության համար՝ YouTube-ի հիմնական ծառայություններից դուրս:

Հաջորդ քայլերը Playables-ում

Հաշվի առնելով YouTube-ի պլանավորված զարգացումները՝ Playables հարթակի խաղերի պորտֆելը կշարունակի ընդլայնվել՝ ներառելով ավելի հետաքրքիր և բազմաֆունկցիոնալ խաղեր: Այս քայլերը վկայում են, որ YouTube-ը մտադիր է իր ծառայությունները դարձնել ավելի բազմակողմանի՝ օգտատերերին ապահովելով ոչ միայն դիտման, այլև ինտերակտիվ փորձառություններ:

Աղբյուր՝ TechCrunch