2025-ի մայիս-հունիսին կապի ոլորտում հասույթը աճել է 1,1%–ով՝ հասնելով մինչև 68,49 մլրդ դրամի
ԵԱՏՄ-ում բջջային ռոումինգի վերացումը նախատեսված է 2028-ի սկզբին
Ճապոնական ավտոարտադրող Nissan-ը մեկնարկել է 4.5 միլիարդ դոլարի պարտատոմսերի տեղաբաշխում
2025թ․-ի հունվար-մայիսին Հայաստանում պանրի արտադրության ծավալն աճել է 3.8%-ով
Օդի ջերմաստիճանը աստիճանաբար կբարձրանա ևս 4-6 աստիճանով՝ Երևանում հասնելով +38-ի
ՍԱՏՄ-ն զբաղվում է ծաղիկների արտահանման խնդիրներով․ Հայաստան կայցելի «Ռոսսելխոզնադզորի» մասնագետների խումբ
2025թ․-ի հունվար-մայիսին Հայաստանում հանքային ջրերի արտադրությունը աճել է 0.4%-ով
Meta-ն $3.5 միլիարդ է ներդրել Ray-Ban ակնոց արտադրող ընկերությունում
Երուսաղեմի հրապարակներից մեկը կոչվել է Հայոց ցեղասպանության վերապրած Եղիա Քահվեջյանի անունով
Բուլղարիան պատրաստվում է անցնել եվրոյի 2026 թվականի հունվարից՝ ԵՄ-ին միանալուց 18 տարի անց
Կասեցվել է «Նատֆուդ» ՓԲԸ-ին պատկանող Biella ապրանքանիշի տավարի կոտլետի արտադրությունը՝ մանրէաբանական խախտումների պատճառով
Հանրապետության հրապարակի տարածքում կգործարկվի էլեկտրական շչակ
Հունիսին անցյալ տարվա համեմատ բուսական յուղի գինն աճել է 17.5%, կարագինը՝ 14%, հացի գինը՝ 3.9%. «Ժողովուրդ»
Իդրամը առաջինը Կովկասում հայտարարում է Alipay+-ի հետ համագործակցության մասին․ դիտեք ABNews.am կայքում
Հունիսին Թբիլիսիում վաճառվել է 3236 բնակարան
Nvidia-ն դարձել է աշխարհում առաջին ընկերությունը, որի շուկայական կապիտալիզացիան հասել է 4 տրիլիոն դոլարի
Հունիսի դրությամբ անհուսալի վարկ ունեցողներից ԱՍՀՆ-ն ստացել է 14.757 դիմում, որից հաստատվել են շուրջ 4400-ը
Սուրճը թանկանում է՝ Բրազիլիայից ԱՄՆ ներմուծման վրա 50% մաքսատուրքի սպասման ֆոնին
ԵՊԲՀ-ի այս տարվա 713 շրջանավարտից 204-ն օտարերկրացի է
Կիևը ԵՄ-ից 1 մլրդ եվրո է ստացել ռուսական սառեցված ակտիվների շահույթից

Էլեկտրական մեքենաների ներմուծման քվոտայի սպառման վերաբերյալ կառավարությունը հանդես է գալիս նոր առաջարկներով

Հկտ 10, 2024 14:33
57

Հոկտեմբերի 1-ի դրությամբ Հայաստանում սպառվել է էլեկտրական մեքենաների ներմուծման համար նախատեսված 0 տոկոս մաքսավճարով քվոտան, որի ընդհանուր թիվը 7 400 հատ էր։

Այս մասին տեղեկացրեց Էկոնոմիկայի նախարար Գևորգ Պապոյանը կառավարության նիստում։ Էլեկտրական մեքենաների նկատմամբ աճող հետաքրքրությունը և ներմուծումների ծավալի ավելացումը նպաստեցին քվոտայի ամբողջական սպառմանը:

Նոր նախագծով առաջարկվում է մինչև տարեվերջ քվոտայի թիվը 600-ով ավելացնել դիլլերական և դիստրիբյուտորական պայմանագրերի հիման վրա ներմուծողների համար, ինչը հնարավորություն կտա ներմուծումներն ավելի հեշտացնել, հատկապես կազմակերպությունների համար։ Էլեկտրական մեքենաների ներմուծման մեծ մասը՝ մոտ 72 տոկոս, իրականացվել է ֆիզիկական անձանց կողմից, ինչն ընդգծում է բնակչության հետաքրքրությունը էլեկտրամեքենաների հանդեպ։

Առաջին անգամ սպառված քվոտա և մաքսային պարտավորություններ

Վարչապետ Նիկոլ Փաշինյանն առաջին անգամ արձանագրեց, որ Հայաստանը կանգնել է էլեկտրական մեքենաների ներմուծման քվոտան սպառելու խնդրի առջև։ Սպառված քվոտայի հետևանքով էլեկտրամեքենա ներմուծողները ստիպված կլինեն մաքսատուրք վճարել, ինչը կապված է Եվրասիական տնտեսական միության (ԵԱՏՄ) կարգավորումների հետ։ Այնուամենայնիվ, ավելացված արժեքի հարկի (ԱԱՀ) վճարումը չի կիրառվի, ինչը կպահպանի որոշակի արտոնյալ միջավայր՝ ներմուծման գործընթացի համար։

Փոխվարչապետ Մհեր Գրիգորյանը ընդգծեց, որ Հայաստանը հանդիսանում է էլեկտրական մեքենաների համար ամենամեծ արտոնություններ առաջարկած երկրներից մեկը ԵԱՏՄ շրջանակում։ Սակայն նա նշեց, որ ապագայում այդպիսի արտոնություններ ստանալը կլինի ավելի բարդ, քանի որ ԵԱՏՄ երկրներում, ինչպիսիք են Ղազախստանը, Ռուսաստանը և Ղրղզստանը, արդեն պլանավորվում է էլեկտրամեքենաների տեղական արտադրության կազմակերպումը, ինչը կդժվարացնի մաքսատուրքերի գծով արտոնություններ ստանալու հնարավորությունները։

Հասարակական հետաքրքրություն և ապագա զարգացումներ

Էլեկտրական մեքենաների նկատմամբ աճող հետաքրքրությունը Հայաստանում ոչ միայն մատնանշում է ներքին շուկայի զարգացման պոտենցիալը, այլև ցուցադրում է Հայաստանի քաղաքացիների պատրաստակամությունը անցնելու էկոլոգիապես մաքուր տրանսպորտային միջոցներին։ Քվոտաների ավելացումը կխթանի էլեկտրամոբիլների մատչելիությունը, սակայն մաքսային գանձումները կարող են ստեղծել լրացուցիչ ֆինանսական մարտահրավերներ։