LinkedIn Local Yerevan 2025. Նոր նշաձող բիզնես նեթվորքինգի մշակույթում. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Կատարը ԱՄՆ-ից կգնի 42 մլրդ դոլարի սպառազինություն. Թրամփ
Վրաստանում գործազրկության մակարդակը 2024-ին նվազել է 2,5%-ով
ԵՄ ՀՆԱ-ն 2025-ի առաջին եռամսյակում աճել է 0.3%-ով
Հայաստանը՝ Wizz Air-ի ամսագրի հատուկ թողարկման մեջ. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Evocabank-ը և EBRD-ն համագործակցության համաձայնագրեր են ստորագրել. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
2025թ. մարտին Հայաստանում գրանցվել է 3,273 նոր իրավաբանական և անհատ ձեռնարկատիրական միավոր
Ինչու են հազարավոր մարդիկ որոշել բիզնես սկսել հենց հիմա. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Հայաստանը Հնդկաստանի հետ կնքել է ավելի քան 1.5 միլիարդ դոլարի պաշտպանական պայմանագրեր
Երիտասարդները կազմում են աշխարհի բնակչության 25%-ը. ՄԱԿ
Հայաստանում գործում է 72 արևային էլեկտրակայան
Տնտեսագիտական համալսարանում դիմորդների թիվն աճել է 19%-ով. Արմեն Գրիգորյան
Հայկական ԱԷԿ-ը մայիսի 15-ից կդադարեցնի աշխատանքը 60 օրով
Microsoft-ը հուլիսին կկրճատի 6000 աշխատակցի
Nissan-ը կկրճատի ևս 11 000 աշխատատեղ ամբողջ աշխարհում և կփակի յոթ գործարան
Ինչպես է այսօր զարգանում բեռնափոխադրման ոլորտը Հայաստանում. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Զեղծարարության տարածված սխեմաներից մեկը՝ հեռախոսազանգեր․ ինչպե՞ս պաշտպանվել. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Հայաստանի ՏՏ ոլորտը գերազանցում է սպասումները. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Հայտնի են այս տարվա դպրոցական ավարտական քննությունների օրերը. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Ինչու են նոր iPhone-ներն այդքան թանկ լինելու. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում

Ինչպե՞ս գտնել բիզնես գաղափար, որը իսկապես կաշխատի քեզ համար

Մյս 9, 2025 21:30
32

Բիզնես սկսելը ոչ միայն կրեատիվության, այլ նաև ինքնաճանաչման, շուկայի ճիշտ ընկալման ու պրակտիկ ռազմավարության արդյունք է։

Ցանկացած հաջողակ բիզնես սկսվում է ճիշտ գաղափարից, որը համապատասխան է թե՛ շուկայի կարիքներին, և թե՛ հենց քո անձնական ուժեղ կողմերին։ Բայց ի՞նչպես գտնել այդ «ճիշտ» գաղափարը։ Ահա քայլ առ քայլ ուղեցույց, որը կօգնի քեզ:

1. Ինքդ քեզ ճանաչիր

Բիզնեսը սկսվում է քեզնից։ Նախքան որևէ գաղափարի կողմ թեքվելը՝ պարզիր՝

  • Ի՞նչ հմտություններ ունես։

  • Ի՞նչ ես սիրում անել՝ նույնիսկ անվճար։

  • Ո՞ր ոլորտում ես քեզ վստահ զգում։

  • Ինչպիսի՞ կյանք ես ուզում ունենալ (ճկուն ժամացույց, ակտիվ վաճառք, առցանց աշխատանք և այլն)։

Օգտակար հնարք. գրի առ քո ուժեղ կողմերը, փորձառությունն ու հետաքրքրությունները։ Այսպիսի ինքնավերլուծությունը կարող է անսպասելի գաղափարներ տալ։

2. Ուսումնասիրիր շուկան

Քո հետաքրքրությունն ու կարողությունները պետք է համադրվեն իրական պահանջարկի հետ։ Ուսումնասիրիր հետևյալը.

  • Ի՞նչ խնդիրներ կամ անհարմարություններ ունեն մարդիկ քո շրջապատում կամ կոնկրետ խմբում։

  • Ո՞ր ապրանքներն ու ծառայություններն են ամենաշատը պահանջարկ վայելում վերջին տարիներին։

  • Ի՞նչ միտումներ կան շուկայում (առցանց վաճառք, կայուն ապրանքներ, տեղական արտադրանք և այլն)։

Օգտագործիր Google Trends, Facebook խմբեր, LinkedIn, կամ Reddit՝ մարդկանց հետաքրքրությունները հասկանալու համար։

3. Փորձիր փոքր մոդելով

Լավագույն գաղափարները ստուգվում են գործնականում։ Մինչ մեծ ներդրումներ անելն՝ սկսիր փոքր մոդելով՝

  • Ստեղծիր փորձնական ծառայություն կամ MVP (առաջնային աշխատող տարբերակ)։

  • Առաջարկիր ընկերներին կամ փոքր համայնքին։

  • Հավաքիր հետադարձ կապ և շտկիր գաղափարը ըստ դրա։

Եթե գաղափարը չի աշխատում նույնիսկ փոքր ծավալով՝ կա՛մ շուկան պատրաստ չէ, կա՛մ ուղղությունը պետք է վերանայվի։

4. Մի վախեցիր տարբերվելուց

Որպեսզի բիզնեսդ գոյատևի մրցակցության մեջ, այն պետք է լինի յուրահատուկ։

  • Ո՞րն է քո առաջարկի հատուկ արժեքը։

  • Ի՞նչ ես անում ավելի լավ կամ այլ կերպ, քան մյուսները։

  • Ինչու՞ պիտի հաճախորդները ընտրեն քեզ։

Սկզբում գուցե դժվար լինի ամեն ինչ հստակեցվել, բայց եթե կենտրոնանաս կոնկրետ թիրախային խմբի ու կոնկրետ խնդրի վրա, առանձնանալն ավելի հեշտ կլինի։

5. Գաղափարի կայունությունը գնահատիր

Նախքան ամբողջովին նվիրվելը՝ հարցրու ինքդ քեզ.

  • Կարո՞ղ եմ այս գաղափարով գումար վաստակել։

  • Այս շուկան աճո՞ւմ է, թե՞ մարում։

  • Հնարավո՞ր է զարգացնել այս գաղափարը 5 տարվա կտրվածքով։

  • Արդյո՞ք ինձ կշարունակի ոգեշնչել այս ուղղությունը։

Եթե հարցերից գոնե երկուսին պատասխանը բացասական է, արժե վերանայել ուղղությունը կամ մի քանի այլընտրանք փորձել։

***

Ճիշտ բիզնես գաղափար գտնելը միաժամանակ ռացիոնալ և զգայական գործընթաց է։ Պետք է համադրել՝

Հետաքրքրություն ու մասնագիտական ուժեղ կողմեր
Շուկայի պահանջարկ և միտումներ
Իրական փորձարկումներ ու վերլուծություն
Եվ ամենակարևորը՝ համառություն։

Եթե որոշել ես գնալ բիզնեսի ճանապարհով՝ հիշիր՝ գաղափարը միայն սկիզբն է։ Ամեն ինչ կախված է նրանից, թե ինչպես ես այն իրականացնում։

 

Բաժանորդագրվեք մեր Տելեգրամյան ալիքին՝ բիզնես ոլորտի ամենաթարմ և կարևոր նորություններին առաջինը ծանոթանալու համար: