ՀՀ հեռահաղորդակցության շուկայի ծավալը 2025-ին կկազմի 159,9 մլրդ դրամ
Հունիսին Հայաստանից կոնյակով բեռնված 122 մեքենա է մուտք գործել Ռուսաստան․ Էկոնոմիկայի նախարարություն
Louis Vuitton-ը Շանհայում բացել է «The Louis» կրուիզային նավի ոճով խանութ
Հուլիսի 1-ի դրությամբ Հայաստանից ավելի քան 1300 բեռնատար ծիրան է արտահանվել․ Էկոնոմիկայի նախարարություն
Google-ը պարտավորվել է 314 մլն դոլար վճարել Android-ի օգտատերերի տվյալների գաղտնի հավաքագրման համար
Մեկ օրում բացահայտվել է 98 հանցագործություն. գրանցվել է 14 ավտովթար. զոհվել է 4, վիրավորվել՝ 19 մարդ
Թրամփի ընտանիքի կրիպտոնախագիծը ներգրավել է $220 միլիոն բիթքոյնի մայնինգի համար
«Կորովկա» ռուսական պաղպաղակի Հայաստան ներմուծումը ժամանակավորապես արգելվել է
Վրաստանից արտաքսվել են Հայաստանի, Ադրբեջանի և ևս 10 երկրների քաղաքացիներ
Առանց վարորդական իրավունք մեքենա վարելու համար տուգանքը նախատեսվում է կրկնակի մեծացնել՝ սահմանելով 50,000 դրամ
Alibaba-ն 7 միլիարդ դոլար կծախսի նոր օգտատերեր ներգրավելու համար
Սանկտ Պետերբուրգում ձերբակալվել է Ադրբեջանի քաղաքացի՝ 46 միլիոն ռուբլուց ավելի խարդախության համար
5 մարքեթինգային դաս մեդիայի, մենեջմենթի և նորաձևության լեգենդից․ մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Արտերկրից կատարված դրամական փոխանցումների զուտ ներհոսքը 5 ամսում ավելացել է 13,9%–ով
Bentley-ն 106 տարվա ընթացքում հինգերորդ անգամ փոխել է իր տարբերանշանը
ՀէՑ-ից բացի հայկական որ ընկերությունները կարող են ազգայնացվել․ վերլուծությունը հասանելի է ABNews.am կայքում
Մայիսին եկամուտ ստացող աշխատատեղերի թվաքանակը կազմել է 790,320, ինչը գերազանցել է նախորդ տարվա նույն ամսվա ցուցանիշը` 38,060-ով. ՊԵԿ
Իմփաքթ Հաբ երևանը տոնեց իր 10-ամյակը․ դիտեք ABNews.am կայքում
ԱԺ-ն առաջին ընթերցմամբ ընդունեց օրենքի նախագիծը, որը թույլ կտա ազգայնացնել ՀԷՑ-ը
IDBank-ը Հոմպլեքս Մոլում է․ նոր մասնաճյուղի բացումը դիտեք ABNews.am կայքում

Ինչպե՞ս գտնել բիզնես գաղափար, որը իսկապես կաշխատի քեզ համար

Մյս 9, 2025 21:30
40

Բիզնես սկսելը ոչ միայն կրեատիվության, այլ նաև ինքնաճանաչման, շուկայի ճիշտ ընկալման ու պրակտիկ ռազմավարության արդյունք է։

Ցանկացած հաջողակ բիզնես սկսվում է ճիշտ գաղափարից, որը համապատասխան է թե՛ շուկայի կարիքներին, և թե՛ հենց քո անձնական ուժեղ կողմերին։ Բայց ի՞նչպես գտնել այդ «ճիշտ» գաղափարը։ Ահա քայլ առ քայլ ուղեցույց, որը կօգնի քեզ:

1. Ինքդ քեզ ճանաչիր

Բիզնեսը սկսվում է քեզնից։ Նախքան որևէ գաղափարի կողմ թեքվելը՝ պարզիր՝

  • Ի՞նչ հմտություններ ունես։

  • Ի՞նչ ես սիրում անել՝ նույնիսկ անվճար։

  • Ո՞ր ոլորտում ես քեզ վստահ զգում։

  • Ինչպիսի՞ կյանք ես ուզում ունենալ (ճկուն ժամացույց, ակտիվ վաճառք, առցանց աշխատանք և այլն)։

Օգտակար հնարք. գրի առ քո ուժեղ կողմերը, փորձառությունն ու հետաքրքրությունները։ Այսպիսի ինքնավերլուծությունը կարող է անսպասելի գաղափարներ տալ։

2. Ուսումնասիրիր շուկան

Քո հետաքրքրությունն ու կարողությունները պետք է համադրվեն իրական պահանջարկի հետ։ Ուսումնասիրիր հետևյալը.

  • Ի՞նչ խնդիրներ կամ անհարմարություններ ունեն մարդիկ քո շրջապատում կամ կոնկրետ խմբում։

  • Ո՞ր ապրանքներն ու ծառայություններն են ամենաշատը պահանջարկ վայելում վերջին տարիներին։

  • Ի՞նչ միտումներ կան շուկայում (առցանց վաճառք, կայուն ապրանքներ, տեղական արտադրանք և այլն)։

Օգտագործիր Google Trends, Facebook խմբեր, LinkedIn, կամ Reddit՝ մարդկանց հետաքրքրությունները հասկանալու համար։

3. Փորձիր փոքր մոդելով

Լավագույն գաղափարները ստուգվում են գործնականում։ Մինչ մեծ ներդրումներ անելն՝ սկսիր փոքր մոդելով՝

  • Ստեղծիր փորձնական ծառայություն կամ MVP (առաջնային աշխատող տարբերակ)։

  • Առաջարկիր ընկերներին կամ փոքր համայնքին։

  • Հավաքիր հետադարձ կապ և շտկիր գաղափարը ըստ դրա։

Եթե գաղափարը չի աշխատում նույնիսկ փոքր ծավալով՝ կա՛մ շուկան պատրաստ չէ, կա՛մ ուղղությունը պետք է վերանայվի։

4. Մի վախեցիր տարբերվելուց

Որպեսզի բիզնեսդ գոյատևի մրցակցության մեջ, այն պետք է լինի յուրահատուկ։

  • Ո՞րն է քո առաջարկի հատուկ արժեքը։

  • Ի՞նչ ես անում ավելի լավ կամ այլ կերպ, քան մյուսները։

  • Ինչու՞ պիտի հաճախորդները ընտրեն քեզ։

Սկզբում գուցե դժվար լինի ամեն ինչ հստակեցվել, բայց եթե կենտրոնանաս կոնկրետ թիրախային խմբի ու կոնկրետ խնդրի վրա, առանձնանալն ավելի հեշտ կլինի։

5. Գաղափարի կայունությունը գնահատիր

Նախքան ամբողջովին նվիրվելը՝ հարցրու ինքդ քեզ.

  • Կարո՞ղ եմ այս գաղափարով գումար վաստակել։

  • Այս շուկան աճո՞ւմ է, թե՞ մարում։

  • Հնարավո՞ր է զարգացնել այս գաղափարը 5 տարվա կտրվածքով։

  • Արդյո՞ք ինձ կշարունակի ոգեշնչել այս ուղղությունը։

Եթե հարցերից գոնե երկուսին պատասխանը բացասական է, արժե վերանայել ուղղությունը կամ մի քանի այլընտրանք փորձել։

***

Ճիշտ բիզնես գաղափար գտնելը միաժամանակ ռացիոնալ և զգայական գործընթաց է։ Պետք է համադրել՝

Հետաքրքրություն ու մասնագիտական ուժեղ կողմեր
Շուկայի պահանջարկ և միտումներ
Իրական փորձարկումներ ու վերլուծություն
Եվ ամենակարևորը՝ համառություն։

Եթե որոշել ես գնալ բիզնեսի ճանապարհով՝ հիշիր՝ գաղափարը միայն սկիզբն է։ Ամեն ինչ կախված է նրանից, թե ինչպես ես այն իրականացնում։

 

Բաժանորդագրվեք մեր Տելեգրամյան ալիքին՝ բիզնես ոլորտի ամենաթարմ և կարևոր նորություններին առաջինը ծանոթանալու համար: