Դուբայի և Աբու Դաբիի միջև կսկսի արագընթաց գնացք երթևեկել
Օպերայի և բալետի թատրոնն առաջին անգամ անվանական հուշամեդալներ ունի
Ուսումնական նոր ձեռնարկ կրթության ոլորտի համար. «Գիտության կազմակերպում և կառավարում». դիտեք ABNews.am կայքում
Ինչպես պետք է ներկայացնել եկամուտների հայտարարագիր. քայլերի հաջորդականությանը ծանոթացեք ABNews.am կայքում
Նոր ատոմակայան Հայաստանում. միջազգային գործընկերների շրջանակն ընդլայնվում է. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Նախորդ տարվա համեմատ Մարտունի համայնքի եկամուտներն աճել են 13,2 %-ով
Սկսվել է ԱՄՆ-ից ներգաղթյալների զանգվածային արտաքսումը. Bild
IDBank-ը թողարկել է դոլարային պարտատոմսերի 2025 թվականի առաջին տրանշը. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Հունգարիան 19 մլրդ եվրո է կորցրել Ռուսաստանի դեմ ԵՄ պատժամիջոցների պատճառով
Մեկ օրում բացահայտվել է հանցագործության 98 դեպք. գրանցվել է 7 ավտովթար, վիրավորվել է 10 մարդ
«Հարավկովկասյան երկաթուղի» ընկերության սոցծրագրերի ծավալը 2024 թվականին կազմել է մոտ 215 մլն դրամ
Threads-ը ներկայացնում է նոր գործիքներ՝ գրառումները պլանավորելու և վերլուծելու համար. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Ինչ է սոցիալական ծախսը և ինպես օգտվել փոխհատուցումից. մաս 4. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Թուրքիայի Կենտրոնական բանկը հիմնական տոկոսադրույքը 47,5%-ից իջեցրել է 45%-ի
Կառավարությունը կապահովի 45,3 մլն դոլարի վարկ՝ առողջապահության բարելավման համար
IDBank-ն ամփոփեց 5 հատ iPhone 16 Pro-ի խաղարկությունը. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
«Ռեալը» դարձել է եկամուտների չափով պատմության առաջին ֆուտբոլային ակումբը
Լոս Անջելեսի հրդեհներից վնասը գնահատել են 350 մլն դոլար
Ինչու է Չինաստանի տնտեսությունը համարվում գլոբալ աճի շարժիչ ուժ. Global Times-ի բացառիկ հարցում. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Թրամփի առաջարկը Իլոն Մասկին. կփոխի արդյոք այս գործարքը TikTok-ի ապագան. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում

Նորարարական մարքեթինգի ռազմավարություններ, որոնք գրավում են երիտասարդ սերունդներին

Հնվ 5, 2025 16:55
41
ADS

Այսօրվա երիտասարդ սերունդը, որն առավելապես անվանում են Gen Z և միլենիալներ, ձևավորում է շուկայի մեծ մասը և մեծապես ազդում բիզնեսի զարգացման վրա։ Նրանց հետ հաղորդակցվելու և նրանց ուշադրությունը գրավելու համար ավանդական մարքեթինգային մոտեցումները հաճախ բավարար չեն։ Ահա նորարարական ռազմավարություններ, որոնք հատուկ մշակված են երիտասարդ սերնդին գրավելու համար։

1. Բովանդակություն, որը խոսում է արժեքների մասին

Երիտասարդները նախընտրում են բրենդներ, որոնք ունեն հստակ արժեքներ և նպատակ։ Նրանք ակնկալում են, որ բիզնեսը ոչ միայն վաճառի ապրանք կամ ծառայություն, այլև մասնակցի սոցիալական կամ բնապահպանական խնդիրների լուծմանը։ Օրինակ՝ բրենդները կարող են ընդգծել իրենց կայունության կամ սոցիալական պատասխանատվության նախաձեռնությունները։

2. Դինամիկ և վիզուալ բովանդակություն

Սոցիալական մեդիան՝ հատկապես TikTok-ը, Instagram-ը և Snapchat-ը, մեծ դեր ունի երիտասարդ սերնդի կյանքի մեջ։ Բրենդները պետք է օգտագործեն վիզուալ ազդեցիկ բովանդակություն՝ կարճ վիդեոներ, ինֆոգրաֆիկներ և մեմեր, որոնք գրավում են ուշադրությունն առաջին իսկ վայրկյաններին։

3. Ազդեցիկների (influencers) հետ համագործակցություն

Ազդեցիկները կարևոր գործիք են, երբ խոսքը գնում է երիտասարդների հետ կապ հաստատելու մասին։ Փոքր, բայց վստահելի միկրոազդեցիկների միջոցով հնարավոր է ստեղծել իրական և անձնական կապեր, որոնք երիտասարդները գնահատում են։

4. Ինտերակտիվ մարքեթինգ

Ինտերակտիվ բովանդակությունն ավելացնում է ներգրավվածությունը։ Վիկտորինաներ, խաղեր, առցանց ակցիաներ և անհատականացված առաջարկներ, որոնք հիմնված են օգտագործողի նախասիրությունների վրա, կարևոր են երիտասարդների ուշադրությունը գրավելու համար։

5. Տեխնոլոգիաների ինտեգրում

Տեխնոլոգիաների նորարարությունները, ինչպես վիրտուալ իրականությունը (VR) կամ արհեստական ինտելեկտը (AI), կարող են ստեղծել յուրահատուկ փորձ, որը կգրավի երիտասարդ սպառողներին։ Օրինակ՝ բրենդները կարող են առաջարկել վիրտուալ փորձարկումներ կամ AI-ի օգնությամբ անհատականացված առաջարկներ։

6. Արագություն և պարզություն

Երիտասարդ սերունդը գնահատում է արագությունը և պարզությունը։ Սա նշանակում է, որ վեբ կայքերը, հավելվածները կամ գնումների գործընթացը պետք է լինեն հնարավորինս արագ և հասկանալի։

7. Հումոր և ստեղծագործականություն

Հումորը և ստեղծագործականությունը կարևոր են երիտասարդների սիրտը շահելու համար։ Մարքեթինգի արշավները պետք է լինեն զվարճալի և նորարարական՝ ապահովելով բարձր հիշվողություն։

8. Համայնքային զգացողության ստեղծում

Երիտասարդները սիրում են զգալ, որ իրենց ընտրած բրենդները մոտ են իրենց հետաքրքրություններին և ստեղծում են համայնք։ Սա կարելի է իրականացնել սոցիալական մեդիայում խմբերի կամ միջոցառումների միջոցով։

9. Կայուն և բարոյական մոտեցում

Երիտասարդ սերունդը շատ ավելի տեղեկացված է բնապահպանական խնդիրների և էթիկական արտադրության մասին։ Այս մոտեցումը մարքեթինգում ընդգծելով՝ բրենդը կարող է ավելի վստահելի դառնալ։