TikTok-ի պատճառով ոչնչացվել է ուկրաինացիների հրամանատարական կետը
Եվրամիությունը կասեցնում է Վրաստանին ավելի քան €120 մլն-ի օգնությունը
Ֆրանսիայի պաշտպանական ծախսերը 2025 թվականին կհասնեն 50,5 միլիարդ եվրոյի
Tesla-ն կտրամադրի 500 մշտական աշխատատեղ Գերմանիայի իր մեգագործարանում
Հայաստանի ֆուտբոլի ազգային թիմը ոչ-ոքի ավարտեց հանդիպումը Ֆարերյան կղզիների հետ
Hongqi Guoli. Չինաստանի ամենաթանկ մեքենան՝ Rolls-Royce-ից թանկ. մանրամասները՝ ABnews.am կայքում
«Կայուն խաղաղության բանաձևը». Ինդոնեզիա – Արևելյան Թիմոր․ դիտեք՝ ABnews.am կայքում
Հունվարից սեպտեմբեր ընկած նստած Վրաստանում է այցելել 5,794,661 միջազգային զբոսաշրջիկ
Զբոսաշրջության ոլորտում կստեղծվի հավասար մրցակցային դաշտ հյուրանոցային որակյալ ծառայությունների համար․ մանրամասները՝ ABnews.am կայքում
Բնակարանների էներգաարդյունավետ վերանորոգման պետական աջակցության ծրագրի ժամկետը երկարացվել է 1 տարով․ մանրամասները՝ ABnews.am կայքում
ՀՀ բյուջեի եկամուտները 7 տարում կրկնապատկվել են՝ առանց հարկային բեռի ավելացման. Բադասյան․ մանրամասները՝ ABnews.am կայքում
Աշուն-ձմեռ ժամանակահատվածում Ռուսաստանում 3.3%-ով կավելանա էներգիայի սպառումը
Կառավարությունը 600 արտոնյալ ներմուծման հայտարարություն հաստատեց էլեկտրական շարժիչով մեքենաների համար․ մանրամասները՝ ABnews.am կայքում
Կառավարությունը երկարացնում է օգնությունը՝ անհայտ կորածների և գերեվարվածների ընտանիքների համար․ մանրամասները՝ ABnews.am կայքում
Կառավարությունը երկարացնում է օգնությունը՝ անհայտ կորածների և գերեվարվածների ընտանիքների համար
Կառավարությունը 600-ով ավելացրեց առանց մաքսավճարի էլեկտրական մեքենաների ներմուծման քվոտան
Կառավարությունը 1 մլրդ 391 մլն տրամադրեց մարզերին սուբվենցիոն ծրագրերի համաֆինանսավորման համար
Որքա՞ն արժե Եվրոպայում էլեկտրական մեքենայի լիցքավորումը՝ ըստ երկրների. մանրամասները՝ ABnews.am կայքում
Մեկ օրում բացահայտվել է հանցագործության 97 դեպք. գրանցել է 23 ավտովթար. զոհվել է 3, վիրավորվել՝ 31 մարդ
Brent նավթը թանկացել է՝ մեկ բարելը 77,23 դոլար է

Ինչպես չկորցնել հաճախորդին. 3 հիմնական թակարդ հաճախորդակենտրոն դառնալու ճանապարհին

Հկտ 2, 2024 12:57
31
ADS

Հաճախորդակենտրոն ռազմավարություն մշակելիս, ընկերությունները կանգնում են մի շարք մարտահրավերների առաջ:

Մի շարք հետազոտություններ ցույց են տվել, որ միայն 15%-ը ղեկավարների իրականացնում է հաճախորդակենտրոն մոտեցում, իսկ շատերն այդպես էլ չեն կարողանում անցնել իրենց արտադրատեսակային մտածողությունից հաճախորդակենտրոն ռազմավարության: Ստորև նկարագրված են երեք հիմնական թակարդները, որոնց հաճախ հանդիպում են ընկերությունները:

  1. Նպատակների թակարդ
    Ընկերությունը կարող է ունենալ ճիշտ նպատակներ, սակայն, եթե ռեսուրսները պատշաճ չեն հատկացվում, զարգացումը կանգ է առնում:
  2. Կատարման թակարդ
    Երբ բիզնեսի պլանավորումն ու ռեսուրսները բավարար են, բայց կատարումը ձախողվում է՝ չի իրականացվում խոստացվածը:
  3. Գործնական թակարդ
    Երբ ընկերությունները չափազանց կենտրոնանում են ներքին գործընթացների վրա և չեն լսում իրենց հաճախորդներին, նրանք կորցնում են շուկայական կարևոր հնարավորությունները:

Հոդվածն ամբողջությամբ՝ Harvard Business Review.

Մեկնաբանություն