«Արաքս» և «Գետամեջ» ապրանքանիշերի պաղեցված թռչնամիսը պարունակել է սալմոնելա, իսկ «Էրեբունի» ապրանքանիշը՝ ՄաֆանՄՔ. ՍԱՏՄ
Արցախից 18 բուժառու՝ ուղեկցողների հետ միասին տեղափոխվել է Հայաստան
Թռչնամսի 4 նմուշներից 3-ում արձանագրվել են անհամապատասխանություններ․ ՍԱՏՄ
2022-ին վարչապետի աշխատակազամը ծախսել է 20․8 մլրդ դրամ, նախագահի և ԱԺ աշխատակազմերը՝ 7․2 մլրդ դրամ
2022-ին ՀՀ քաղաքացիություն է ստացել 19,600 անձ
ՊԵԿ-ը 2023 թ․ հունվար-մայիս ամիսների ընթացքում ապահովել է 912.2 մլրդ դրամ հարկային եկամուտներ և պետական տուրքեր
Նոր քրեակատարողական հիմնարկը կկառուցվի առաջիկա 2-3 տարում․ Գրիգոր Մինասյան
Մեղրիի նոր անցակետի շինարարական աշխատանքները կավարտվեն 2026 թվականին
Նիկոլ Փաշինյանը կմեկնի Թուրքիա՝ մասնակցելու Ռեջեփ Թաիփ Էրդողանի երդմնակալությանը
ՊԵԿ-ը գործարկել է Էլեկտրոնային հաշվարկային փաստաթղթեր նոր համակարգը
Հունվար-մայիս ամիսներին հավաքագրվել է 912.2 մլրդ դրամի հարկային եկամուտ եւ պետտուրք
ՊԵԿ-ը գործարկել է «Էլեկտրոնային հաշվարկային փաստաթղթեր» նոր համակարգը
2024 թվականից կմեկնարկի ջրծաղիկի դեմ պատվաստման գործընթացը
Հետազոտություն. Միլիարդատերերի միջին տարիքը 67 է
Հունվար-մայիս ամիսներին հավաքագրվել է 912.2 մլրդ դրամի հարկային եկամուտ եւ պետտուրք
Երեւանի մետրոպոլիտենի ենթակառուցվածքների նորոգման համար կհատկացվի 111 մլն դրամ
Ակբա բանկ. Մեկնարկում է «Օրգանական գյուղատնտեսության զարգացման» 2023-2024թթ. անվճար ծրագիրը
Գարնանը Եվրոպայում գազի գինը գրեթե կրկնակի նվազել է
Հայաստանում 2022 թվականին գրանցվել է մինչև 5 տարեկան երեխաների մահացության ցուցանիշի նվազում
Սևանա լճի մակարդակը նախորդ տարվա հունիսի 1-ի համեմատ նվազել է 24 սանտիմետրով

Ավիաընկերությունները, որոնց ղեկավարներն ունեն «տնտեսվարողի վատ հեղինակություն», վկայական չեն ստանա

Aug 19, 2022 15:37
62
ADS

Կառավարությունն առաջարկում է վկայական չտալ այն ավիաընկերություններին, որոնց ղեկավարներն ունեն ՙտնտեսվարողի վատ հեղինակություն: Օդանավ շահագործողի վկայականը, այն փաստաթուղթն է, առանց որի ոչ մի ավիաընկերություն չի կարող կոմերցիոն գործունեություն ծավալել: Դեռ նախորդ տարվա հոկտեմբերին տարածքային կառավարման եւ ենթակառուցվածքների նախարարությունը, որին ենթարկվում է Քաղավիացիայի կոմիտեն, առաջարկել էր մերժել Օդանավ շահագործողի վկայականը-ի տրամադրումը, եթե առկա է այլ անձանց կյանքի, առողջության կամ սեփականության, նաեւ պետության անվտանգության կամ ավիացիայի բնագավառում հեղինակության կամ առանձնապես կարեւոր հանրային շահերի պաշտպանության համար ծանր հետեւանքների առաջացման հնարավորություն կամ վտանգ: Նախարարությունն առաջարկում էր նաեւ, որ եթե ավիաընկերությունն արդեն ունի ՕՇՎ, բայց դրա գործունեության ընթացքում ի հայտ են գալիս վերը նշված հիմքերը, որոնք հնարավոր չէ վերացնել, ապա կոմիտեն կարող է դադարեցնել վկայականի գործողությունը: Մինչևայժմ ՙԱվիացիայի մասին՚ օրենքում ՕՇՎ-ի տրամադրումը մերժող կամ եղած ՕՇՎ-ի գործողությունը դադարեցնող նման հիմքեր նախատեսված չեն:

Մեկնաբանություն