Ինչպես գրավել հաճախորդին նոր ապրանքով՝ մարքեթինգի և դիզայնի ուղեցույց
Լուրեր |
Ապրանքի հաջող թողարկումը պահանջում է ավելի շատ, քան պարզապես լավ գաղափար կամ բարձրորակ արտադրանք։
Ընկերությունները, որոնք օգտվում են արդյունավետ մարքեթինգի և դիզայնի գործիքներից, հաճախ տեսնում են ավելի մեծ հաճախորդների ներգրավվածություն, բարձր վաճառքներ և ամրապնդված բրենդային ճանաչում։
1. Զարգացրեք ուժեղ բրենդային հաղորդագրություն
Ապրանքի թողարկման գործընթացը սկսեք բրենդի ու արտադրանքի հիմնական հաղորդագրությունը հստակեցնելով։ Ձեր հաղորդագրությունը պետք է պարզ և հիշվող լինի՝ ընդգծելով այն խնդիրները, որոնք լուծում է արտադրանքը, և այն արժեքը, որը այն առաջարկում է հաճախորդին։
Որպես օրինակ՝
-
Օգտագործեք պարզ և հստակ թեզիսներ ձեր մարքեթինգային նյութերում
-
Տարբերակեք ապրանքն այլ մատչելի արտադրանքներից
2. Օգտագործեք դիզայնը որպես մարքեթինգի գործիք
Դիզայնը միայն տեսողական գեղեցկություն չէ, այն հաղորդում է ապրանքի էությունը և ազդում է հաճախորդի ընկալման վրա։
Հիմնական ուղղություններ՝
-
Ապրանքի փաթեթավորում – այն պետք է լիներ աչքի ընկնող, պարզ, և արտահայտի ապրանքի հիմնական գաղափարը
-
Կանոնավորություն և ձգողականություն – կայքի, հավելվածի կամ սոցիալական ցանցերի դիզայնը պետք է հստակ կառուցված և օգտագործողի համար հարմար լինի
-
Տիպոգրաֆիա և գույներ – ճիշտ ընտրված գույները և տառատեսակը բարձրացնում են ապրանքի ճանաչելիությունը
3. Ինտեգրված մարքեթինգային ռազմավարություն
Դիզայնի և մարքեթինգի արդյունավետությունը մեծանում է, երբ դրանք ինտեգրվում են միասնական ռազմավարության մեջ։
Հիմնական քայլեր՝
-
Օգտագործեք բազմակի հարթակներ (սոցիալական ցանցեր, կայք, էլեկտրոնային փոստ)
-
Հետևեք հաճախորդի ուղին՝ թե որտեղ և ինչպես է նա ծանոթանում ձեր ապրանքին
-
Օգտագործեք նախապատրաստիչ արշավներ, օրինակ՝ тизերներ, նախադիտումներ և արտոնյալ առաջարկներ
4. Հաճախորդի ներգրավվածությունը և փորձը
Հաջող ապրանքն այն է, որը ոչ միայն վաճառվում է, այլև ստեղծում է ուժեղ հարաբերություններ հաճախորդի հետ։
Կարծիքների և ֆիդբեքի կարևորությունը՝
-
Ստացեք հաճախորդների կարծիք նախքան պաշտոնական թողարկումը (beta կամ preview տարբերակ)
-
Հետևեք սոցիալական ցանցերում քննարկումներին և ակտիվորեն արձագանքեք
5. Մարքեթինգային փորձարկումներ և տվյալների վերլուծություն
Առաջին հաջողության բանալին փոքր քայլերով փորձարկելն է։
-
Ստեղծեք A/B փորձարկումներ տարբեր գույների, տառատեսակի կամ հաղորդագրությունների վրա
-
Վերլուծեք տվյալները և բարելավեք՝ հիմնված իրական օգտագործողի վարքագծի վրա
6. Ապրանքի արժեքի շեշտադրում
Լավ մարքեթինգային և դիզայնի ռազմավարության առանցքում պետք է լինի ապրանքի արժեքի շեշտադրումը։ Հաճախորդը պետք է հասկանա, թե ինչն է այդ ապրանքը առանձնացնում և ինչ առավելություններ է տալիս։
*հոդվածը պատրաստելիս օգտագործվել է նաեւ ԱԲ
Հետեվեք մեզ սոց-ցանցերում
Կարդացեք նաեվ
Լուրեր | 2025/11/17 22:00
Նոյեմբերի 17-ի բիզնես լուրերը
Լուրեր | 2025/11/17 20:20
Նոյեմբերի 17-ի կարևոր լուրերը
Ինչ է կատարվել Հայաստանում և աշխարհում
-
Իդրամը հեղինակավոր Ant International-ի կողմից պարգևատրվել է «Ավելին, քան վճարումներ» մրցանակով
2025/11/17/ 22:30 -
Նոյեմբերի 17-ի բիզնես լուրերը
2025/11/17/ 22:00 -
Նոյեմբերի 17-ի կարևոր լուրերը
2025/11/17/ 20:20 -
Աշխատանքը դառնում է ինքնություն․ ինչպես չկորցնել ինքներդ ձեզ ձեր կարիերայում
2025/11/17/ 19:00 -
Ucom-ի և Արևորդի ՀԿ-ի ջանքերով արևային էներգիա կարտադրվի Կեչուտ համայնքում
2025/11/17/ 18:47 -
2026-ին ատոմակայանը 2-ի փոխարեն 5 ամիս է վերանորոգման կանգնելու
2025/11/17/ 17:44 -
MadeALL Business Trends Summit 2025․ Նոր գործընկերությունների և բիզնես զարգացման հարթակ
2025/11/17/ 17:25 -
Իդրամը STEM Acceleration Award 2025-ի կողքին
2025/11/17/ 16:20 -
Ինչ է լինելու ՀԷՑ-ի լիցենզիան դադարեցնելուց հետո․ պարզաբանում
2025/11/17/ 16:10 -
Ռուսաստանի հետ Հայաստանի առևտրաշրջանառությունը կտրուկ նվազել է՝ կազմելով 4 մլրդ 971.1 մլն դոլար
2025/11/17/ 16:00
Բաժանորդագրվել
Փոխարժեք
Տեսանյութեր
ԿԱՐԵՎՈՐ ԼՈՒՐԵՐ․ ՆՈՅԵՄԲԵՐԻ 16, 2025Թ․
ՓՈՂ NEWS. ՀՈԿՏԵՄԲԵՐԻ 30, 2025Թ.
IDBANK-Ը ԵՎ ԻԴՐԱՄԸ՝ «ՍԻՄՖՈՆԻԿ ԱՆՏԱՌԻ» ԿՈՂՔԻՆ
ԻԴՐԱՄԸ ԵՎ ԱՇԽԱՐՀԻ ԱՌԱՋԱՏԱՐ ԿՐԻՊՏՈ ԲՈՐՍԱ ByBit-Ը ՄԵԿՆԱՐԿԵՑԻՆ ՀԱՄԱԳՈՐԾԱԿՑՈՒԹՅՈՒՆԸ