Ինչպես գրավել հաճախորդին նոր ապրանքով՝ մարքեթինգի և դիզայնի ուղեցույց
Լուրեր |
Ապրանքի հաջող թողարկումը պահանջում է ավելի շատ, քան պարզապես լավ գաղափար կամ բարձրորակ արտադրանք։
Ընկերությունները, որոնք օգտվում են արդյունավետ մարքեթինգի և դիզայնի գործիքներից, հաճախ տեսնում են ավելի մեծ հաճախորդների ներգրավվածություն, բարձր վաճառքներ և ամրապնդված բրենդային ճանաչում։
1. Զարգացրեք ուժեղ բրենդային հաղորդագրություն
Ապրանքի թողարկման գործընթացը սկսեք բրենդի ու արտադրանքի հիմնական հաղորդագրությունը հստակեցնելով։ Ձեր հաղորդագրությունը պետք է պարզ և հիշվող լինի՝ ընդգծելով այն խնդիրները, որոնք լուծում է արտադրանքը, և այն արժեքը, որը այն առաջարկում է հաճախորդին։
Որպես օրինակ՝
-
Օգտագործեք պարզ և հստակ թեզիսներ ձեր մարքեթինգային նյութերում
-
Տարբերակեք ապրանքն այլ մատչելի արտադրանքներից
2. Օգտագործեք դիզայնը որպես մարքեթինգի գործիք
Դիզայնը միայն տեսողական գեղեցկություն չէ, այն հաղորդում է ապրանքի էությունը և ազդում է հաճախորդի ընկալման վրա։
Հիմնական ուղղություններ՝
-
Ապրանքի փաթեթավորում – այն պետք է լիներ աչքի ընկնող, պարզ, և արտահայտի ապրանքի հիմնական գաղափարը
-
Կանոնավորություն և ձգողականություն – կայքի, հավելվածի կամ սոցիալական ցանցերի դիզայնը պետք է հստակ կառուցված և օգտագործողի համար հարմար լինի
-
Տիպոգրաֆիա և գույներ – ճիշտ ընտրված գույները և տառատեսակը բարձրացնում են ապրանքի ճանաչելիությունը
3. Ինտեգրված մարքեթինգային ռազմավարություն
Դիզայնի և մարքեթինգի արդյունավետությունը մեծանում է, երբ դրանք ինտեգրվում են միասնական ռազմավարության մեջ։
Հիմնական քայլեր՝
-
Օգտագործեք բազմակի հարթակներ (սոցիալական ցանցեր, կայք, էլեկտրոնային փոստ)
-
Հետևեք հաճախորդի ուղին՝ թե որտեղ և ինչպես է նա ծանոթանում ձեր ապրանքին
-
Օգտագործեք նախապատրաստիչ արշավներ, օրինակ՝ тизերներ, նախադիտումներ և արտոնյալ առաջարկներ
4. Հաճախորդի ներգրավվածությունը և փորձը
Հաջող ապրանքն այն է, որը ոչ միայն վաճառվում է, այլև ստեղծում է ուժեղ հարաբերություններ հաճախորդի հետ։
Կարծիքների և ֆիդբեքի կարևորությունը՝
-
Ստացեք հաճախորդների կարծիք նախքան պաշտոնական թողարկումը (beta կամ preview տարբերակ)
-
Հետևեք սոցիալական ցանցերում քննարկումներին և ակտիվորեն արձագանքեք
5. Մարքեթինգային փորձարկումներ և տվյալների վերլուծություն
Առաջին հաջողության բանալին փոքր քայլերով փորձարկելն է։
-
Ստեղծեք A/B փորձարկումներ տարբեր գույների, տառատեսակի կամ հաղորդագրությունների վրա
-
Վերլուծեք տվյալները և բարելավեք՝ հիմնված իրական օգտագործողի վարքագծի վրա
6. Ապրանքի արժեքի շեշտադրում
Լավ մարքեթինգային և դիզայնի ռազմավարության առանցքում պետք է լինի ապրանքի արժեքի շեշտադրումը։ Հաճախորդը պետք է հասկանա, թե ինչն է այդ ապրանքը առանձնացնում և ինչ առավելություններ է տալիս։
*հոդվածը պատրաստելիս օգտագործվել է նաեւ ԱԲ
Հետեվեք մեզ սոց-ցանցերում
-
Դեկտեմբերի 7-ի կարևոր լուրերը
2025/12/07/ 20:20 -
Փոքր ֆինանսական սխալների մեծ հետևանքները․ ինչպես են մանր թերությունները սպառնում ամբողջ բիզնեսին
2025/12/07/ 17:56 -
Կահույք, որ պատմություն ունի. Շկաֆի 35 տարվա որակը
2025/12/07/ 11:17 -
Դեկտեմբերի 6-ի կարևոր լուրերը
2025/12/06/ 20:20 -
2026-ի բիզնես-թրենդները՝ արհեստական բանականությունից մինչև հաճախորդի վարք
2025/12/06/ 18:06 -
«Սլավմեդ»-ը Հայաստանում առաջինն է ներդրել ռոբոտային վիրաբուժության համակարգ
2025/12/06/ 12:39 -
Հոդերի սիմֆոնիան. երբ ամեն ձայն կարևոր է | MedTime 8
2025/12/06/ 12:12 -
Դեկտեմբերի 5-ի բիզնես լուրերը
2025/12/05/ 22:00 -
Դեկտեմբերի 5-ի կարևոր լուրերը
2025/12/05/ 20:20 -
Ինչու է փողը մեզ վրա հոգեբանական ազդեցություն ունենում․ ինչպես խուսափել սեփական «ես»-ը կորցնելուց
2025/12/05/ 19:00
Բաժանորդագրվել
Փոխարժեք
Տեսանյութեր
ՓՈՂ NEWS. ԴԵԿՏԵՄԲԵՐԻ 4, 2025 Թ․
ԿԱՐԵՎՈՐ ԼՈՒՐԵՐ․ ԴԵԿՏԵՄԲԵՐԻ 4, 2025 Թ․
Իտալական իմպլանտոլոգիայի լավագույն փորձը՝ Հայաստանում
ՓՈՂ NEWS. ԴԵԿՏԵՄԲԵՐԻ 3, 2025 Թ․