Կրիպտոարժույթի շուկայում արժեզրկում է տեղի ունենում
ԵՄ ռազմական բյուջեն ռուս-ուկրաինական հակամարտության մեկնարկից ի վեր ավելացել է 20%-ով
ԱՄՀ-ն կանխատեսում է Հայաստանի ՀՆԱ-ի 6% աճ 2024 թվականին
Formula VC-ն ներդում է կատարել Audigo Labs ստարտափում
5-6 տարվա ընթացքում կրթությունը Հայաստանում թանկացել է 20-30 տոկոսով
ՊԵԿ-ը կանխել է մաքսային հսկողությունից թաքցված 67 կգ դեղորայքի տեղափոխումը
2022-ի փետրվարի վերջից Ուկրաինան ԱՄՆ-ից ստացել է մոտ 23 միլիարդ դոլարի բյուջետային օգնություն
Մեկ օրում հանրապետությունում արձանագրվել է 15 ՃՏՊ. 1 մարդ զոհվել է, 17-ը՝ վիրավորվել
G7-ի և G20-ի անդամ երկրների ֆինանսների նախարարները կհանդիպեն Վաշինգտոնում
ԱՄՆ-ում կառուցվել է աշխարհի ամենամեծ թվային ֆոտոխցիկը՝ 3200 մեգապիքսել լուծաչափով
Wildberries-ը սկսում է մեքենաների վաճառք
ԱՄՆ ՄԶԳ-ն 33 մլն դոլարի աջակցություն կտրամադրի Հայաստանին
ՀՀ-ում ամեն 3-րդ երեխան ապրում է աղքատության մեջ, ԵԱՏՄ-ում ամենաաղքատն ենք համարվում. զեկույց
ՀՀ կենտրոնական բանկը, ArCa-ն եւ ISAA-ը՝ Doing Digital Awards-ի մրցանակակիրներ
Հայաստանը 16 կետով բարելավել է դիրքերը Դրական խաղաղության զեկույցում
Մարտին վարձու աշխատողի չձևակերպման դեպք է արձանագրվել 70 հարկ վճարողի մոտ․ տուգանքի չափը կազմել է 34․750 մլն դրամ
Tesla-ի բաժնետոմսերը վերջին երեք ամսում արժեզրկվել են 31 տոկոսով
Հայաստսանին բաժին է ընկել Ռուսաստան կոնյակի մատակարարումների 61,7%–ը
Չինաստանն առաջին եռամսյակում գրանցել է մեկ շնչին ընկնող եկամուտների 6.2% աճ
Կրեմլը հաստատել է, որ սկսվել է ռուս խաղաղապահների դուրսբերումն օկուպացված Արցախից

Աշխարհի ամենաազդեցիկ ապրանքանիշերը. Apple-ը, Google-ը, Tesla-ն առաջին տասնյակում են

Դկտ 16, 2022 13:10
96
ADS

«Apple»-ը, «Microsoft»-ը և «Google»-ը զբաղեցրել են «World Brand Lab»-ի ՝ 2022 թվականի աշխարհի 500 ամենաազդեցիկ ապրանքանիշերի ամենամյա ցուցակի առաջին երեք տեղերը: Այդ մասին գրում է EINnews-ը։ Ամերիկյան ընկերությունները ներկայացնում են 500 ամենաազդեցիկ ապրանքանիշերից 198-ը: Նրանց հաջորդում են Ֆրանսիան, Ճապոնիան, Չինաստանը և Մեծ Բրիտանիան։


Բրենդի ազդեցությունը ապրանքանիշի կարողությունն է ՝ զարգացնելու և գրավելու շուկաները, շահույթ ստանալու համար,- բացատրում է World Brand Lab-ը: World Brand Lab-ի բրենդի ազդեցությունը չափվում է երեք հիմնական ցուցանիշներով ՝ շուկայի մասնաբաժինը, ապրանքանիշի հավատարմությունը և համաշխարհային առաջնորդությունը: Ամենաազդեցիկ բրենդների վարկանիշը հրապարակվում է 19 տարի անընդմեջ։ Ընդհանուր առմամբ գնահատվում է մոտ 15000 ապրանքանիշ։

 

Մեկնաբանություն