Evocabank-ը՝ Newmag Summer Fest 2025-ի գլխավոր հովանավոր. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Հոլիվուդը դատի է տվել արհեստական ​​ինտելեկտի ընկերությանը՝ առանց լիցենզիայի կերպարներ պատճենելու համար
Իսրայել-Իրան լարվածությունը հասնում է Սյունիք․ ինչ սպասել Հայաստանի տնտեսությունում. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Հայաստանում կկառուցվի 500 միլիոն դոլար արժողությամբ AI գործարան
Երևանի որ վարչական շրջաններում են այսօր բնակարաններն ավելի մատչելի. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Անպտղության մակարդակը Հայաստանում հասել է 18.2%-ի
Հայաստանը 2024 թվականին արտահանել է 7.5 միլիոն լիտր կոնյակի սպիրտ
«Պարզից պարզ». ֆինանսական գրագիտությունն ԱրարատԲանկի հետ. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Ովքեր են աշխարհի ամենաբարձր վարձատրվող գոլֆիստները 2025-ին. Forbes. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
2025թ.-ի հունվար-ապրիլին հեռահաղորդակցության ոլորտում հասույթը կազմել է 54․5 մլրդ դրամ
Սևանա լիճ է բաց թողնվել շուրջ 74 հազար 800 հատ իշխանի մանրաձուկ
Ինչու է Հայաստանում դոլարը բանկերից «հեռանում». մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Tabadul. Ներդրումային հնարավորություններ, որոնք հասանելի են միայն Կոնվերս Բանկի աջակցությամբ. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
ՌԴ բյուջեի դեֆիցիտը հունվար-մայիս ժամանակահատվածում կազմել է 3.393 տրլն ռուբլի կամ ՀՆԱ-ի 1.5%-ը
Հայաստանում մասնագիտական ​​քոլեջների ընդունելության թիվն աճել է 11.4%-ով. ԿԳՄՍՆ
2025թ․-ի հունվար-ապրիլին Հայաստանում հացի արտադրությունը նվազել է 0.5%-ով
2025թ.-ի հունվար-ապրիլին Հայաստանում մսի արտադրությունն աճել է 9.3%-ով
Հայաստանի ֆուտբոլի ազգային թիմը ոչ-ոքի ավարտեց հանդիպումը Չեռնոգորիայի հետ
2025թ․-ի հունվար-ապրիլին Հայաստանում գինու արտադրությունը նվազել է 38,8%-ով
2025թ․-ի հունվար-ապրիլին Հայաստանում ցեմենտի արտադրությունը նվազել է 23․2%-ով

Toyota-ի անսպասելի քայլը. ի՞նչ գիտի նա, ինչը չենք նկատում մենք

Մյս 29, 2025 16:32
31

Toyota-ն փոխում է խաղի կանոնները. ինչու են plug-in հիբրիդները դառնում ավտոմոբիլային շուկայի նոր հաղթաթուղթ

Երբ ամբողջ աշխարհը ներդրումներ է ուղղում մաքուր էլեկտրական մեքենաներին, Toyota-ն ևս մեկ անգամ ապացուցում է՝ ինովացիան միայն տեխնոլոգիաների, այլև ռազմավարական համբերության արդյունք է։ Ընկերությունը, որն արդեն տասնամյակներ շարունակ հիբրիդների առաջատարն է, այժմ թիրախավորում է plug-in հիբրիդային (PHEV) սեգմենտը՝ նշանավորելով ավտոմոբիլային բիզնեսում նոր մոդելի վերածնունդ։

Հիբրիդների առաջատարը՝ նոր շնչով

Toyota-ն արդեն ապացուցել է, որ շուկայի զարգացման միտումները կարելի է չմեղմել, այլ կանխատեսել։ Երբ մնացած ավտոարտադրողներն իրենց ուժերն ուղղեցին լիարժեք էլեկտրական մոդելների զարգացմանը, Toyota-ն պահպանեց իր ուշադրությունը հիբրիդային համակարգերի վրա՝ գիտակցելով, որ սպառողը դեռ պատրաստ չէ լիովին փոխել վարքի մոդելը։ Այսօր ընկերությունը ներկայացնում է նոր սերնդի PHEV-ներ՝ սկսած ամենավաճառվող RAV4-ից մինչև Prius-ի վերանայված տարբերակը։

Նոր մոդելների հնարավորությունները խոստումնալից են. օրինակ՝ RAV4 Prime-ը թույլ է տալիս վարել մինչև 50 մղոն (80 կմ) միայն էլեկտրական ռեժիմով, ինչը ավել է նախորդ տարբերակից։ Սա բավարարում է ամերիկացի վարորդների մեծ մասի օրական պահանջները՝ առանց լիցքավորման հաճախակի անհրաժեշտության։

Շուկայի իրականությունը՝ էլեկտրական հեղափոխության սահմանին

Ըստ Toyota-ի գնահատականների՝ մինչև 2030 թվականը իրենց ԱՄՆ վաճառքի շուրջ 20%-ը կկազմեն plug-in հիբրիդները՝ ներկայիս 2.4%-ի փոխարեն։ Դա ոչ միայն սիմվոլիկ աճ է, այլ նաև պարզ ազդակ՝ EV բումի տեմպերը դանդաղել են, իսկ սպառողները փնտրում են միջանկյալ լուծումներ՝ վստահելիություն և ճկունություն ապահովելու համար։

Այսօր Toyota-ն ԱՄՆ-ում առաջարկում է 32 «էլեկտրականացված» մոդել՝ ներառյալ հիբրիդներ, plug-in հիբրիդներ և լիարժեք էլեկտրական մեքենաներ։ 2025 թվականի առաջին եռամսյակում դրանց վաճառքը կազմել է ընկերության ամբողջ վաճառքի գրեթե կեսը։

Բիզնես դաս Toyota-ից

Ի տարբերություն մի շարք ընկերությունների, որոնք շտապեցին լիարժեք վերափոխել իրենց մոդելային շարքերը, Toyota-ն ցույց է տալիս շուկայի նկատմամբ խոր ըմբռնում՝ ընտրելով աստիճանական առաջխաղացման ուղին։ Ընկերությունը հասկանում է՝ ավտոմոբիլային ոլորտի ապագան ոչ թե միայն EV-ներում է, այլ հիբրիդացված բազմազանության մեջ։

Plug-in հիբրիդները կարող են լինել այն անցումային կամուրջը, որը կօգնի սպառողին հարմարվել նոր տեխնոլոգիաներին՝ առանց լիարժեք հարվածի ենթարկվելու լիցքավորման ենթակառուցվածքների բացակայության, մարտկոցների արժեքի կամ մղոնաշնորհի անհանգստությունների պատճառով։

Եզրակացություն. Toyota-ի հաղթաթուղթը կայուն ռազմավարությունն է

Ի տարբերություն «all-in» խաղադրույքների, Toyota-ն կառուցում է կայուն մոդել, որը հենվում է սպառողի վարքի, տնտեսական իրողությունների և տեխնոլոգիական պատրաստության վրա։ Այս մոտեցումը թույլ է տալիս ընկերությանը չպարզապես հետևել մրցակցությանը, այլ դիրքավորվել որպես ապագայի պահանջներին պատրաստված խելացի հսկա։

Plug-in հիբրիդները կարող են չլինել ամենանորարարական կամ ամենաքաղաքականապես սիրված լուծումը, բայց Toyota-ի օրինակով կարելի է եզրակացնել՝ դրանք կարող են լինել ամենաօգտակարն այս փուլում։ Եվ հենց դա է խելացի բիզնեսը՝ չտրվել աղմուկին, այլ կառուցել ապագա՝ հիմնված իրատեսական տվյալների և սպառողի իրական պահանջների վրա։

 

Բաժանորդագրվեք մեր Տելեգրամյան ալիքին՝ բիզնես ոլորտի ամենաթարմ և կարևոր նորություններին առաջինը ծանոթանալու համար: