ԵՄ բնակչության թիվը միգրացիայի շնորհիվ հասել է ռեկորդային 450 միլիոնի. Eurostat
Սևանա լճի մակարդակը նվազել է 1 սմ-ով
Հայաստանում մշտական բնակչությունը 2025 թ. նախորդ տարվա համեմատ ավելացել է շուրջ 84,000–ով. ՄԱԿ–ի Բնակչության հիմադրամ
2025-ի մայիս-հունիսին կապի ոլորտում հասույթը աճել է 1,1%–ով՝ հասնելով մինչև 68,49 մլրդ դրամի
ԵԱՏՄ-ում բջջային ռոումինգի վերացումը նախատեսված է 2028-ի սկզբին
Ճապոնական ավտոարտադրող Nissan-ը մեկնարկել է 4.5 միլիարդ դոլարի պարտատոմսերի տեղաբաշխում
2025թ․-ի հունվար-մայիսին Հայաստանում պանրի արտադրության ծավալն աճել է 3.8%-ով
Օդի ջերմաստիճանը աստիճանաբար կբարձրանա ևս 4-6 աստիճանով՝ Երևանում հասնելով +38-ի
ՍԱՏՄ-ն զբաղվում է ծաղիկների արտահանման խնդիրներով․ Հայաստան կայցելի «Ռոսսելխոզնադզորի» մասնագետների խումբ
2025թ․-ի հունվար-մայիսին Հայաստանում հանքային ջրերի արտադրությունը աճել է 0.4%-ով
Meta-ն $3.5 միլիարդ է ներդրել Ray-Ban ակնոց արտադրող ընկերությունում
Երուսաղեմի հրապարակներից մեկը կոչվել է Հայոց ցեղասպանության վերապրած Եղիա Քահվեջյանի անունով
Բուլղարիան պատրաստվում է անցնել եվրոյի 2026 թվականի հունվարից՝ ԵՄ-ին միանալուց 18 տարի անց
Կասեցվել է «Նատֆուդ» ՓԲԸ-ին պատկանող Biella ապրանքանիշի տավարի կոտլետի արտադրությունը՝ մանրէաբանական խախտումների պատճառով
Հանրապետության հրապարակի տարածքում կգործարկվի էլեկտրական շչակ
Հունիսին անցյալ տարվա համեմատ բուսական յուղի գինն աճել է 17.5%, կարագինը՝ 14%, հացի գինը՝ 3.9%. «Ժողովուրդ»
Իդրամը առաջինը Կովկասում հայտարարում է Alipay+-ի հետ համագործակցության մասին․ դիտեք ABNews.am կայքում
Հունիսին Թբիլիսիում վաճառվել է 3236 բնակարան
Nvidia-ն դարձել է աշխարհում առաջին ընկերությունը, որի շուկայական կապիտալիզացիան հասել է 4 տրիլիոն դոլարի
Հունիսի դրությամբ անհուսալի վարկ ունեցողներից ԱՍՀՆ-ն ստացել է 14.757 դիմում, որից հաստատվել են շուրջ 4400-ը

Ի՞նչ է պատահել Tesla-ին. մեքենաները այլևս չեն վաճառվում

Հնս 26, 2025 16:53
41

Tesla-ն ազատ անկման մեջ է Եվրոպայում. ի՞նչ է կատարվում հայտնի էլեկտրամոբիլի հետ

2025 թվականի մայիսին Tesla-ն Եվրոպայում գրանցեց իր ամենավատ ցուցանիշներից մեկը վերջին տարիներին։ Վաճառքները շարունակաբար նվազում են, շուկան փոխվում է, և Մասկի ընկերությունը կանգնած է լուրջ մարտահրավերների առաջ։

Անկում՝ հինգերորդ ամիս անընդմեջ

Tesla-ն Եվրոպայում վաճառել է ընդամենը 13,863 ավտոմեքենա՝ 27.9 տոկոսով պակաս նախորդ տարվա նույն ժամանակահատվածի համեմատ։ Սա հինգերորդ ամիսն է, երբ ընկերությունը բացասական միտում է ցուցաբերում։ Տարվա սկզբից Tesla-ի վաճառքները նվազել են ավելի քան 35 տոկոսով՝ հասնելով 75,196 միավորի։

Այն դեպքում, երբ ընկերության գլոբալ հավակնությունները մնում են նույնը, եվրոպական շուկան տալիս է հակառակ ազդակները՝ հարցականի տակ դնելով Tesla-ի դիրքն այս առանցքային տարածաշրջանում։

Ոչ միայն Մասկի քաղաքական հայացքները

Չնայած Elon Musk-ի ակտիվ քաղաքական հայտարարությունները ու որոշ վեճեր կարող են ազդեցություն ունենալ Tesla-ի հեղինակության վրա, վաճառքների անկման հիմնական պատճառները գտնվում են տեխնիկական և շուկայական հարթակներում։ Ընկերության ավտոմեքենաների մոդելները՝ Model S, Model X և Model 3, գրեթե մի տասնամյակ չեն թարմացվել էական կերպով։ Այս ժամանակահատվածում մրցակիցները՝ մասնավորապես չինական BYD և SAIC Motor ընկերությունները, մշակել են ավելի մատչելի, նորարարական և հաճախ նույնիսկ ավելի բարձր տեխնոլոգիական էլեկտրամոբիլներ։

Եվրոպան՝ աճող շուկա առանց Tesla-ի

Սա ամենաթեթև զարկը չէ․ Եվրոպայում էլեկտրամոբիլների ընդհանուր վաճառքը, հակառակ Tesla-ի անկմանը, աճում է։ Մայիսին էլեկտրամոբիլները կազմել են նոր վաճառվող ավտոմեքենաների 17.1 տոկոսը՝ նախորդ տարվա 13.1 տոկոսի փոխարեն։ Այսինքն՝ մարդիկ ավելի շատ են գնում էլեկտրամոբիլներ, բայց ավելի քիչ են ընտրում Tesla։

Արդյունքում, Tesla-ի մասնաբաժինը այս աճող շուկայում փաստացիորեն կրճատվում է։ Իսկ դա արդեն լուրջ ռազմավարական խնդիր է, ոչ միայն ֆինանսական։

Նորվեգիան՝ միակ փայլող կետը

Tesla-ն Եվրոպայում գրանցել է միայն մեկ դրական միտում՝ Նորվեգիայում։ Այստեղ Model Y-ի նորացված տարբերակը ապահովել է վաճառքների 213 տոկոս աճ՝ դարձնելով այդ մոդելը երկրի ամենավաճառվող մեքենան։

Սակայն Նորվեգիայի շուկան փոքր է՝ համեմատած Գերմանիայի, Ֆրանսիայի կամ Իտալիայի հետ։ Այսպես, նույնիսկ այս հաջողությունը չի կարող փոխհատուցել ընդհանուր անկումը։

Վերափոխման կարիք

Մինչև հիմա Tesla-ն համարվում էր ոչ միայն ավտոմեքենա, այլ բրենդ, գաղափար, ապագայի նշան։ Բայց երբ մրցակիցները սկսում են ավելի արագ շարժվել, իսկ դու մնում ես նույն տեղում, նույնիսկ ամենավառ ապագան կարող է խամրել։

Թե ինչպես Tesla-ն կարձագանքի այս մարտահրավերին՝ մնում է բաց հարց։ Բայց մի բան արդեն պարզ է՝ առանց ռադիկալ փոփոխությունների ընկերությունը կարող է կորցնել իր առանցքային դիրքերը եվրոպական շուկայում։ Իսկ այդ դեպքում ապագայի ավտոմոբիլը կկառուցվի այլ ընկերությունների կողմից։

 

*հոդվածը պատրաստելիս օգտագործվել է նաեւ ԱԲ

 

Բաժանորդագրվեք մեր Տելեգրամյան ալիքին՝ բիզնես ոլորտի ամենաթարմ և կարևոր նորություններին առաջինը ծանոթանալու համար: