Rexus Premium Club. վստահելի և որակյալ կապեր` անկաշկանդ մթնոլորտում․ դիտեք ABNews.am կայքում
LikeNet․ հուսալիությունն անուն ունի. դիտեք ABNews.am կայքում
Հայաստանի տնտեսական ակտիվությունն ապրիլին աճել է 5.4%-ով
Թմրանյութեր օգտագործելու համար 10 ոստիկան է ազատվել աշխատանքից․ Հետք
Մեկ շաբաթում գրանցվել է 674 դեպք, որոնցից 286-ը՝ արտակարգ. եղել է 2 փլուզում, 14 ինքնասպանության փորձ և 207 հրդեհ
Ապրիլին տնտեսական աճն ավելացել է՝ կազմելով 5.4 տոկոս. Համաշխարհային բանկի ամփոփագիրը
Նոր Զելանդիան 9,5 մլն դոլար կհատկացնի՝ որպես Ուկրաինային օգնության հերթական փաթեթ
Մեկ շաբաթում գրանցվել է 674 դեպք, որից 286-ը՝ արտակարգ. 2 փլուզում, 14 ինքնասպանության փորձ, 207 հրդեհ
ԶՊՄԿ-ն հովանավորում է «Դասավանդիր Հայաստան»-ի ծրագրերը Սյունիքում. մանրամասները` ABNews.am կայքում
2025 թվականի ապրիլի 1-ի դրությամբ Ռուսաստանում միջին կենսաթոշակը կազմել է 23,448 ռուբլի՝ մոտ 98,000 դրամ
Իրանում իսրայելական հարվածների սկզբից զոհվել է 13 երեխա. Իրանի ԱՆ
Ծիրանով բեռնված 366 բեռնատար արդեն իսկ հատել է ՌԴ մաքսային սահմանը. նախարար
Բացահայտվել է ներմուծման և իրացման փուլերում 142 միլիոն դրամի հարկերից խուսափելու դեպք․ՊԵԿ
Չինաստանում հողի վաճառքից եկամուտները նվազել են մինչև 10 տարվա նվազագույնը՝ խորացնելով բյուջեի դեֆիցիտը
Եթե փակվի Օրմուզի նեղուցը. իրական սպառնալիք Հայաստանի տնտեսության համար. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Այս շաբաթվա ներդրողի օրացույցը. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Ֆրանսիացի թագուհու ադամանդե մատանին վաճառվել է 14 միլիոն դոլարով
Նավապետ Կուկի՝ 250 տարի առաջ խորտակված նավը գտել են ԱՄՆ ափերի մոտ
Լուրեր ներդրողների համար. Limitless Asset Management. մանրամասները՝ ABNews.am կայքում
Իրանը հայտնում է, որ ԱՄՆ հարձակման ենթարկված միջուկային օբյեկտներում աղտոտման որևէ նշան չի արձանագրվել

Ինչպես հասկանալ՝ քո բիզնեսը կարիք ունի փոփոխությա՞ն, թե՞ գովազդի

Մյս 25, 2025 08:52
32

Բիզնեսի տեմպի դանդաղումը երբեմն կարող է հուշել լուրջ խնդիրների մասին, իսկ երբեմն՝ պարզապես մարքեթինգային թերի մոտեցման։ Շատ գործարարներ հաճախ շփոթում են այս երկուսը՝ ժամանակ ու ռեսուրսներ վատնելով սխալ ուղղությամբ։ Այս հոդվածում կխոսենք այն նշանների մասին, որոնք կօգնեն քեզ տարբերել՝ արդյոք բիզնեսդ կարիք ունի կառուցվածքային փոփոխությունների, թե պարզապես նոր և խելացի գովազդային ռազմավարության։

Երբ է բիզնեսը կարիք ունենում փոփոխության

1. Կայուն անկում վաճառքներում (նույնիսկ ակտիվ գովազդի պարագայում)

Եթե արդեն փորձում ես մարքեթինգային տարբեր գործիքներ, սակայն վաճառքները շարունակաբար նվազում են, սա կարող է ցույց տալ ավելի խորը խնդիր. օրինակ՝ ապրանքի/ծառայության ոչ արդիական լինելը, գների քաղաքականության խնդիր, կամ հաճախորդների սպասելիքներին չհամապատասխանելը։

2. Բարձր հաճախելիություն, բայց ցածր փոխակերպում (conversion rate)

Եթե կայքդ կամ ֆիզիկական խանութդ այցելում են, բայց գնումներ չեն կատարվում, նշանակում է առաջարկվող արժեքը, փաթեթավորումը կամ վաճառքի գործընթացը խնդիր ունեն։

3. Հաճախորդների վերադարձի ցածր մակարդակ

Անհավատարիմ հաճախորդները հուշում են, որ բիզնեսդ չի կարողանում կապ ստեղծել հաճախորդի հետ։ Սա կարիք ունի ոչ թե գովազդի, այլ բիզնեսի կառուցվածքի կամ սպասարկման բարելավման։

4. Ոչ հստակ բրենդային դիրքավորում

Եթե մարդիկ չեն կարողանում հստակ ասել՝ ինչով է քո բիզնեսն առանձնանում շուկայում, ուրեմն անհրաժեշտ է վերաիմաստավորել քո բրենդը, առաջարկած արժեքը ու բիզնես մոդելը։

Երբ է բիզնեսը կարիք ունենում գովազդի

1. Նոր, օգտակար ապրանք, որը դեռ չեն ճանաչում

Եթե ապրանքդ նոր է, բայց ունես վստահություն որ արժեք ունի, իսկ մարդիկ դեռ չգիտեն դրա մասին՝ գովազդը հենց այն է, ինչ պետք է։ Այս պարագայում հիմնական խնդիրն ինֆորմացիայի բացակայությունն է։

2. Դրական կարծիքներ ունես, բայց աճ չկա

Եթե հաճախորդները գոհ են, կրկին գնում են, բայց նորերը չեն գալիս՝ խնդիրն ինֆորմացիայի տարածման մեջ է։ Քո գործը գիտեն միայն սահմանափակ մարդիկ։

3. Սոցցանցերում գրեթե անտեսանելի ես

Բիզնեսները, որոնք ներկայում չունեն ակտիվ թվային ներկայություն, շատ արագ դուրս են մնում մրցակիցների ցանկից։ Այս պարագայում հարկավոր է ուժեղ մարքեթինգային ռազմավարություն։

4. Շուկան ի վիճակի է ընդունել քեզ, բայց չես նկատվում

Եթե առաջարկդ համարժեք է մրցակիցներին կամ նույնիսկ՝ ավելի լավն է, բայց մարդիկ նախընտրում են ուրիշներին՝ գովազդի բացակայությունը կարող է պատճառ լինել։ Շուկան քեզ պարզապես չի տեսնում։

Ինչ անել

Եթե խնդիրը փոփոխություն է՝

  • Վերլուծիր քո առաջարկած արժեքը

  • Վերանայի՛ր գնային քաղաքականությունդ

  • Փորձի՛ր հասկանալ՝ ինչն է իրականում պետք քո թիրախային հաճախորդին

Եթե խնդիրը գովազդն է՝

  • Ստեղծիր կոնկրետ մարքեթինգային ռազմավարություն

  • Ներկայացիր սոցիալական մեդիայում ու աշխատիր ազդեցիկ կոնտենտի վրա

  • Օգտվիր թիրախավորված գովազդներից (Facebook Ads, Google Ads և այլն)

 

Բաժանորդագրվեք մեր Տելեգրամյան ալիքին՝ բիզնես ոլորտի ամենաթարմ և կարևոր նորություններին առաջինը ծանոթանալու համար: